رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
bahram5280

افزونه Ultimate Member؛ پلاگین عضویت حرفه ای وردپرس

پست های پیشنهاد شده

um-memberdirectories.png

افزونه Ultimate Member یکی از افزونه های کاربردی و ضروری وردپرس می باشد که می توانید به کمک این افزونه یک حساب کاربری و عضویت حرفه ای وردپرس ایجاد نمائید. وردپرس به صورت پیش فرض دارای سیستم حساب عضویت کاربران می باشد، اما این سیستم دارای امکانات و ویژگی های مناسبی نمی باشد و نمی تواند تمام نیازهای شما را رفع نماید. بنابراین برای ایجاد پروفایل حرفه ای برای کاربران، نیاز به افزونه خواهید داشت. یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه های ساخت پروفایل حرفه ای برای کاربران، افزونه Ultimate Member می باشد. این پلاگین امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید اقدام به ساحت حساب کاربری از جمله: فرم عضویت، فرم ثبت نام و… نمائید. به دلیل اهمیت این افزونه، ما در این مقاله قصد داریم آموزش افزونه Ultimate Member Pro را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنید تا شما را با آموزش افزونه Ultimate Member آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

ویژگی های افزونه Ultimate Member
1- با این افزونه، پروفایل‌های کاربری جذابی را به سایت خود اضافه کنید که هر کدام از آنها می‌توانند کاملاً مطابق با نیاز سایت شما سفارشی شوند. نمایه کاربر شامل: اطلاعات کاربر، بیوگرافی کاربر، نام نمایشی، لینک ها و… می‌باشد.

2- کاربران می‌توانند به راحتی از صفحه اصلی، وارد وب سایت شوند. اگر کاربر رمز عبور را فراموش کند، این افزونه عضویت آلتیمیت ممبر وردپرس یک لینک بازنشانی رمز عبور را به کاربر ارائه می‌دهد که به وسیله آن رمزعبور خود را بازیابی نماند. همچنین فرم ورود به سیستم کاملاً قابل سفارشی‌سازی می‌باشد از جمله: تغییر متن دکمه، سفارشی سازی ظاهر و استایل فرم ها و موارد دیگر.

3- می‌توانید کاربران را بعد از ثبت نام در سایت، به یک صفحه خاص هدایت کنید. همچنین شما می‌توانید چندین فرم ثبت نام در سراسر وب سایت خود ایجاد کنید و برای هر کاربر یک نقش کاربری تعریف کنید.

4- می‌توانید با استفاده از فهرست راهنمای اعضای پیشرفته افزونه به کاربران اجازه دهید به راحتی یکدیگر را پیدا کنند. همچنین شما قادر هستید به صورت دستی کاربران را برای نمایش در فهرست اعضا مشخص کنید. علاوه بر آن افزونه Ultimate Member گزینه‌های مرتب‌سازی متعددی را برای شما فراهم می‌کند، مانند جدیدترین کاربران، قدیمی‌ترین کاربر، کاربران بر اساس حروف الفبا و … که می‌توانید خیلی ساده کاربران خود را پیدا نمائید.

5- شما می‌توانید با استفاده از این افزونه، دسترسی به محتویات پست های خود را محدود کنید. می‌توانید تعیین کنید چه کسانی به پست های شما دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال می‌توانید پست‌های خود را برای کاربرانی که در سایت شما ثبت نام کرده اند، فعال کنید.

6- این افزونه انواع مختلفی از فیلدهای سفارش فرم را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد طیف گسترده ای از اطلاعات کاربران را جمع‌آوری کنید. شما می‌توانید فیلدهایی همچون: فیلد رمز عبور، آپلود فایل ها، رتبه بندی ستاره و … را در فرم‌های خود اعمال کنید.

7- با افزونه آلتیمیت ممبر می‌توانید ایمیل متعددی را در قالب‌های مختلف به کاربران خود ارسال کنید. می‌توانید ایمیل را برای زمانی که کاربران فعالیت خاصی در سایت شما انجام می‌دهند، فعال کنید. همچنین می‌توانید ایمیل‌هایی را مخصوص رویدادهایی خاص به کاربر ارسال کنید؛ از جمله: ایمیل خوش آمدگویی حساب، ایمیل فعال سازی حساب، ایمیل بازنشانی رمز عبور و…

 

جمع بندی آموزش کار با افزونه Ultimate Member ( آلتیمیت ممبر)
ساخت حساب کاربری جذاب و زیبا برای وب سایت یکی از مهم ترین اقداماتی که بعد از راه اندازی سایت باید انجام دهید. در این مقاله قصد داشتیم آموزش افزونه Ultimate Member Pro را در اختیار شما قرار دهیم تا شما را با تنظیمات و قسمت های مختلف این افزونه آشنا کنیم. امیدوارم مطلب آموزش کار با افزونه Ultimate Member مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...