رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
saramohebi

شرکت طراحی سایت چیست؟

پست های پیشنهاد شده

 

یک شرکت طراحی وب سایت، آژانسی است که در ایجاد و نگهداری وب سایت های حرفه ای برای برندها به جهت دستیابی به مخاطبان خود و تسریع رشد آنلاین آن ها تخصص دارد. شرکت طراحی سایت فرآیندهای مختلف را انجام میدهند، تجسم می کنند، برنامه ریزی می کنند و مجموعه ای از فایل های الکترونیکی را ایجاد می کنند که تمام عناصر بصری سایت شما را کنترل تشکیل می دهد تا تجربه کاربری جذابی را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

 به عبارت دیگر، این شرکت ها، المان های زیر را برای سایت شما طراحی می کنند: چیدمان گرافیک تصاویر ساختار رنگ ها سبک های متن محتوا وظیفه آنها این است که وب سایت شما را با اطمینان از تعاملی بودن، حرکت آسان و سازگار با دستگاه های مختلف کاملاً کاربردی کنند.

 شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟ 

اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت انجام دهند به این دو راهی میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند: آیا یک فرد طراح سایت میتواند همه نیازها را جوابگو باشد یا یک شرکت طراحی سایت؟ برای جواب دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد بررسی کرد . مانند: هزینه طراحی سایت ،سرعت انجام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . . اولین سوالی که هنگام ایجاد یک وب سایت با آن مواجه می شوید این است که آیا این شغل را به یک فرد واگذار کنید یا به یک شرکت. این نکات می تواند به شما در انتخاب شخص یا شرکت کمک کند. شما می توانید اول شوید، اما با یک تیم قوی می توانید به بالاترین سطح بروید. 

 

منبع:https://www.signwebdesign.ir/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...