رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
fatemeh7997

راهنمای خرید یخچال سردخانه جسد + مشخصات فنی

پست های پیشنهاد شده

سردخانه جسد

سردخانه جسد شش کشو

همانطور که از خود کلمه پیداست،محلی برای سرد نگه داشتن میباشد.سردخانه انسان  نیز مانند دیگر سردخانه ها دارای سیستم تولید سرما میباشد،توسط برق کار میکند و درون موتور آن گازهای خنک کننده ای موجود میباشد که روند خنک کردن را انجام میدهند.دمای سردخانه جسد تا منفی بیست درجه سانتی گراد می باشد که میتوان چندین روز و حتی چندین ماه جسد را در آن نگهداری کرد. سردخانه میت یکی از انواع سردخانه ی صنعتی می باشد. این سردخانه دارای مدل های یک طبقه تا چهار طبقه می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به داشتن بدنه تمام استیل، برانکارد، درجه دمایی متفاوت برای هر کابین، موتور قدرتمند دانفوس و یا کلترون، قابلیت متصل شدن به فاضلاب شهری اشاره کرددر این مطلب میخواهیم شما را با اطلاعات مفید و کاربردی در مورد سردخانه جسد آشنا کنیم.
بیشترین موارد استفاده از سردخانه جسد در بیمارستان ها، درمانگاه ها، پزشکی قانونی، قبرستان ها می باشد.اما این روزها از سردخانه جسد کوچک نیز در کلینیک ها و مراکز بهداشتی روستاها استفاده می شود. دلیل استفاده از سردخانه تک کابین و دو کابین در روستاها این است که اکثر مناطق روستایی به راحتی به بیمارستان های بزرگ و آمبولانس دسترسی ندارند و اکثر این روستاها در شهرستان های کوچک هستند که آمبولانس آنها نیز مجهز به کابین سردخانه نمی باشد از این رو مجبورند در مراکز بهداشت 2 یا 3 کابین سردخانه قرار بدهند. صنایع برودتی یخچالسازان علاوه بر سردخانه جسد، سردخانه میوه، سردخانه ماشینی، سردخانه گوشت، سردخانه لبنیات و.... را نیز طراحی و تولید کرده و برای فروش در دسترس عموم قرار می دهد

ویژگی های سردخانه میت

سردخانه های جسد  تولید شده توسط مجوعه ما دارای برانکارد مخصوص جهت حمل و انتقال جسد می باشند.در طراحی این سردخانه ها به جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از انتشار بو از درب های مخصوصی استفاده شده است.تمامی قطعات و تجهیزات به کار رفته برای رعایت اصول بهداشتی  از استیل خالص غیر مغناطیسی نگیر طراحی و ساخته می شوند.همچنین از بهترین موتور کمپرسور های تک فاز و گاها سه فاز غربی در کنار بهترین نوع اواپراتور و کندانسور و ترموستات در ساخت این سردخانه ها بهره برده شده است.

مشخصات فنی سردخانه جسد 

  • بدنه از استیل خالص نگیر و از گالوانیزه گرم و ضد زنگ بنا به انتخاب مشتری

  • قابلیت کارکرد در منفی ۸ درجه سانتیگراد

  • جنس کشو از کرم نیکل خالص و نگیر برای افزایش طول عمر دستگاه

  • عایق کاری شده با بهترین نوع مواد ایزوله برای کاهش مصرف انرژی

  • کندانسور هوای بی صدا با طول عمر بسیار بالا

  • بدون نیاز به نصاب و بهره برداری آسان فقط با اتصال به برق

  • درب های بدون درز مخصوص سردخانه جسد

آیا بدنه سردخانه جسد قابل شستشو می باشد؟

باید به این نکته توجه کنیم که در تولید سردخانه جسد تمام اصول بهداشتی را رعایت کنیم، چون در این سردخانه ها مواد فاسد شدنی را نگه داری می کنند، به همین دلیل بیشتر کسانی که تولید کننده های انواع مختلف سردخانه ها هستند، آن ها را کاملاً بهداشتی و دارای قابلیت شست و شو می سازند. جنس بدنه ی سردخانه های جسد می تواند از ورق های استیل با درجه کیفی 304 ساخته شوند، که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشند، بدنه ی بعضی از سردخانه ها هم از جنس ورق های گالوانیزه می باشد، که در این صورت پوششی از رنگ استاتیک تحت حرارت کوره قرار گرفته باشند. به همین خاطر می توانیم بگوئیم که ورق های گالوانیزه نیز برای ساخت سردخانه ها بسیار مناسب هستند، و می توانند امکان پوسیدگی آن ها را به صفر برسانند. حتماً باید بعد از هر بار استفاده از سردخانه محیط داخل آن ها را کاملاً شست و شو دهیم، تا با این کار بتوانیم از به وجود آمدن میکروب ها و رشد آن ها جلوگیری کنیم. بنابراین در سردخانه جسد بیمارستان از کف شور نیز بدین منظور استفاده شده است، تا آب حاصل از شست و شو به راحتی از کف سردخانه به بیرون هدایت شود، و عملیات شست و شو را برای کاربر راحت کنند.

https://yakhchalsazan.com/product/93/سردخانه-جسد-شش-کابین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...