رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
milad_shafipour

درب ضد سرقت چیست؟ | اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

پست های پیشنهاد شده

spacer.png

 

 

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که بر خلاف درهای معمولی این گونه درب ها در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی (آکاردئونی) دارند که اشاره به این مطلب ضروری میباشد که باید درب مورد استفاده قرار گرفته از استانداردهای این محصول بر خوردار بوده و از درب های متفرقه با ابزار یراق معمولی نباشد و در همه جهات دارای استاندارد جهانی این محصول باشد که در ادامه اشارات و راهنمایی هایی در خصوص خرید این محصول و مد نظر قرار دادن چند نکته اساسی در هنگام انتخاب آن کرده ایم.متاسفانه مرجع دقیق و کاملی در مورد درب های ضد سرقت و اشنایی آن در دسترس عموم نیست و متاسفانه اندک شرکت هایی از این نا آگاهی مردم سو استفاده کرده و درب های در شکل و شمایل درب های ضد سرقت را به عنوان درب ضد سرقت به فروش میرسانند که از چند و یا حتی هیچکدام از استاندارد های این گونه درب ها بر خوردار نبوده و دارای ایمنی معمولی در حد درب های معمول و ضد سرقت میباشند به طور مثال در میان دو رویه درب هیچ گونه ورق فلزی به کار نرفته باشد که با چشم و نداشتن آگاهی در این خصوص فهمیدن آن بسیار مشکل میباشد.در این مقاله سعی شده است تا حدودی به این مسئله پرداخته و آشنایی و نکات لازم را در خصوص این گونه درب ها در حد قابل قبولی ارائه کنیم.

با نصب اینگونه از درب ها دیگر با خیالی آسوده و آرامش خیال بیشتری از منزل خارج شده و درب منزل خود را قفل نمایید. همواره مسئله حفاظت از منازل با صرف هزینه کم یکی از دغدغه های افراد به شمار میرود که وجود درب های ضد سرقت تا حدود بسیار زیادی از این نگرانی کاسته و بازار بسیار خوبی در تمام کشورها و همچنین کشور ایران را به خود اختصاص داده است. و باعث کاهش سرقت از منازل شده است که البته توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که نوع انتخاب و سفارش درب با محل مورد استفاده ی آن رابطه ی مستقیم دارد به طور مثال درب های مورد استفاده در ویلا کارخانجات و ادارات باید به مراتب دارای امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب منازل باشد و از ورق فولادی ضخیمتری نسبت به درب منازل استفاده میشود و همچنین ساختار درب ها برای مکان های مختلف متفاوت میباشد و متناسب با محل مورد نظر از عایق صوتی ، عایق رطوبت ، عایق حرارت و برودت ، ضد اسید و سایر عایق ها استفاده میشود .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خدمات نصب ویندوز در محل ، نصاب ویندوز در منزل  نصب ویندوز حضوری-نصب برنامه های ویندوز و رفع مشکلات ویندوز.

نصب ویندوز در محل یکی از مهمترین و انکار ناپذیر امروزی اکثر کاربران حرفه ای به حساب می آید.

برای نصب ویندوز در محل دیگر نیازی نیست کامپیوتر خود را جا به جا کنید . متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل کار شما یا منزل شما حضور پیدا میکنند .

تکنسین های ماتریکس کامپیوتر ویندوز درخواستی نصب ویندوز در محل شما را به صورت حرفه ای درمحل و منزل و خانه شما انجام میدهند.

خدمات کامپیوتر در محل یکی از نیازهای اساسی جامعه ی امروز است و با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی اهمیت ویژه ایی پیدا کرده و به این دلیل امروزه اکثر امور اداره ها ، شرکت ها ، موسسات و غیره به کمک سیستم های کامپیوتری انجام می‌شود که در صورت نقص فنی (مشکلات سخت افزار و نرم افزار) عملاً انجام این امور تشکیلاتی امکان پذیر نمی باشد. متخصصین ما برای رفع تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند 

تعمیرگاه کامپیوتر و تجهیزات وابسته به آن یکی از مفاهیم مهم در حوزه ی سخت افزار است. کامپیوتر ها بسیاری از نیاز های روزمره ی ما را پاسخ می دهند و به همین دلیل است که بروز اختلال و توقف در عملکرد آن ها برای ما بسیار مهم است؛ به طوری که در مواجهه با کوچکترین اختلال، به دنبال راهی برای تعمیرگاه کامپیوتر و رفع مشکل آن می گردیم. ارتباط با ماتریکس کامپیوتر تعمیرگاه کامپیوتر برای مشاوره با کارشناسان تعمیرگاه کامپیوتر ، برای رفع مشکل در زمان کوتاه و به کارگیری مجدد سیستم، راه حلی مناسب برای این موضوع است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تعمیر چرخ خیاطی یکی از سخت ترین کارهاست اما مستر مکانیک این کار را به بهترین شکل ممکن و با بهترین قیمت انجام می دهد. محدوده تعمیر چرخ خیاطی مستر مکانیک شامل: مناطق شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد. کاربر گرامی می توانید از خدمات ما برای تعمیر چرخ خیاطی خود به 3 روش استفاده کنید که عبارتند از: تعمیر چرخ خیاطی در منزل ، تعمیر چرخ خیاطی در تعمیرگاه و استفاده از سرویس اکسپرس ما.
پس از ثبت درخواست خدمات چرخ خیاطی تمامی مشخصات از قبیل مشخصات دستگاه و پنل کاربری برای شما ارسال می شود. با ورود به پنل کاربری خود می توانید نام تعمیرکار و همچنین فاکتور و گارانتی دستگاه را مشاهده کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی با واحد پیگیری و شکایت ارتباط برقرار کرده و به تعمیرات چرخ خیاطی وزیری امتیاز دهید.

تعمیر چرخ خیاطی درمنزل و محل کارشما ، تعمیرات تخصصی ، عیب یابی ، تنظیم و سرویس ، تبدیل دستی به برقی ، کارشناسی خرید ، نصب و راه اندازی جهت تولیدی و چرخ های خیاطی خانگی ( جدید و قدیمی ) و صنعتی ( زیگزال ، راسته ، میاندوز ، نوار دوز و …) در محل ، منزل و تعمیرگاه چرخ خیاطی با گارانتی تعمیر و سابقه درخشان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...