رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
abasagha

مطلبی راجع به موشن گرافیک

پست های پیشنهاد شده

 

موشن گرافیک چیست؟ (تعریف Motion Graphics)
موشن گرافیک انیمیشن است ، اما متن به عنوان یک جز major اصلی. اساساً ، این طراحی گرافیکی متحرک است.

 

از زمان ورود موشن گرافیک به صحنه ، بحثی در مورد مرز بین آنها و انیمیشن کامل وجود دارد. تیتراژ ابتدایی Hitchcock’s Psycho نمونه اولیه ای از حرکت گرافیکی است ، جایی که ازدواج صدا ، حرکت و طراحی گرافیک به طور استثنایی به هم می پیوندند.
حرکت گرافیکی راهی برای برقراری ارتباط با بیننده و افزودن عمق به داستان است. همراه با موسیقی و کپی موثر ، آنها می توانند به ما پیام دهند. ما از آنها برای ایجاد تبلیغات ، توالی عنوان برای فیلم ها ، [توضیح دهنده] (به بیان ساده ، موشن گرافیک انیمیشن است و متن به عنوان یک جز major اصلی است.) فیلم و اشتراک اطلاعات استفاده می کنیم. بسیاری از الگوهای ما از گرافیک حرکتی برای کمک به شما در انتقال پیام استفاده می کنند.

کانال پخش La Effe به دنبال تازه کردن نام تجاری خود بود ، چیزی که آنها را از سایر کانال های SKY متمایز کند. طراحی جدید ، توسط Nerdo Creative Studio ، ترکیبی از سبک های پیشرفته مانند مجله های هنری است که از تاریخ طراحی گرافیک انتخاب شده است ، و تأکید زیادی بر تایپوگرافی دارد. فکر می کنیم این عادلانه است که بگوییم هر روز چنین چیزی را در تلویزیون نمی بینید.

دنباله عنوان اصلی HBO’s True Detective نمونه ای عالی از تصاویر فکری و تفکر آمیخته با تایپوگرافی محدود است. مناظر تاریک زندگی درونی شخصیت ها را منعکس می کند و داستان را به تصویر می کشد - باتلاقی سمی از افراد آسیب دیده. در مصاحبه ای در The Art of the Title ، مدیر خلاق ، پاتریک کلر ، اهمیت داستان را برای روند طراحی توصیف کرد و گفت که "داستان همیشه اساسی ترین قسمت روند طراحی ماست."

ساخت موشن گرافیکامروزه انیمیشن، عملکردهای مختلفی دارد از موارد بسیار کاربردی گرفته تا صرفاً تزئینی. انیمیشن و موشن گرافیک که در این مقاله در حال تحلیل آن هستیم از نظر موضوعی، تزئینی است. برای ساخت موشن گرافیک و انیمیشن، تیم بسیار حرفه ای دست به دست هم میدن و بعد از کلی هزینه و زمان، آن را به اتمام می رسانند.

آیکون ها، قطعه انیمیشن محصولی است که بطور خاص در تمام مراحل توسط استودیوی های انیمیسن سازی، ساخته شده است.

موشن گرافیک و یا انیمیشن راه فوق‌العاده‌ای برای کسب و کاره‌ای کوچک با بودجه کم برای امتحان اینکه بازاریابی ویدوییی برای آنها جواب می دهد یا نه هست. شما حتی می توانید آنها را با لپ تاپ خود با یک نرم افزاری حتی فتوشاپ و افترافکت به ساخت موشن گرافیک بپردازید.

برای برند های بزرگتر به ویژه آنهایی که محصولات زیاد و فنی دارند، موشن گرافیک و انیمیشن می تواند راهی خوب برای شکستن موضوعات پیچیده به ویژگی های یک رسانه ساده که هرکسی می تواند به خوبی آن را درک کند، موثر باشد.

وظیفه:

ایجاد یک قطعه انیمیشن با استفاده از ابزارهای مشخص با هدف تبلیغ مجموعه های آیکون.

ابزار:

نرم افزار افتراکت، نرم افزار ایلوستریتور

روند کار:

ایده عکس انیمیشن بر اساس مجموعه آیکون های عید پاک توسط موسسات انیمیشنی ساخته شده است. با الهام از سبک آنها، طراح انیمیشن تصمیم میگرید که دو نمونه از آنها را به عنوان تم اولیه برای نمونه موشن گرافیک انتخاب کند. این اثر نه تنها اهداف تزئینی و سرگرمی دارند بلکه هدف تبلیغاتی نیز ممکن هست داشته باشند. زیرا قرار بود به نسخه های انیمیشن تبدیل شود تا آیکون ها به عنوان محصولی برای خریداران معرفی شود. به نوعی، این کار معمول نبود زیرا طراح می خواست این ایده را با تمرین ابزار Shape نرم افزار افترافکت ترکیب کند.

منابع: 

medium

biteable

farhangemrooz

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر بخواهیم در حد یکی دو جمله تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن را توضیح دهیم، می توان به تفاوت حرکت ها، ویرایش عکس ها و تصاویر و کارهای گرافیکی که بر روی آن ها انجام می شود اشاره داشت. در مقالات بعدی به طور مفصل در این زمینه توضیحات کاملی را برایتان به اشتراک می گذاریم.

https://khorshidfilm.com/making-motion-graphics/what-motion-graphics/

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...