رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران

abasagha

Members
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral
  1. موشن گرافیک چیست؟ (تعریف Motion Graphics) موشن گرافیک انیمیشن است ، اما متن به عنوان یک جز major اصلی. اساساً ، این طراحی گرافیکی متحرک است. از زمان ورود موشن گرافیک به صحنه ، بحثی در مورد مرز بین آنها و انیمیشن کامل وجود دارد. تیتراژ ابتدایی Hitchcock’s Psycho نمونه اولیه ای از حرکت گرافیکی است ، جایی که ازدواج صدا ، حرکت و طراحی گرافیک به طور استثنایی به هم می پیوندند. حرکت گرافیکی راهی برای برقراری ارتباط با بیننده و افزودن عمق به داستان است. همراه با موسیقی و کپی موثر ، آنها می توانند به ما پیام دهند. ما از آنها برای ایجاد تبلیغات ، توالی عنوان برای فیلم ها ، [توضیح دهنده] (به بیان ساده ، موشن گرافیک انیمیشن است و متن به عنوان یک جز major اصلی است.) فیلم و اشتراک اطلاعات استفاده می کنیم. بسیاری از الگوهای ما از گرافیک حرکتی برای کمک به شما در انتقال پیام استفاده می کنند. کانال پخش La Effe به دنبال تازه کردن نام تجاری خود بود ، چیزی که آنها را از سایر کانال های SKY متمایز کند. طراحی جدید ، توسط Nerdo Creative Studio ، ترکیبی از سبک های پیشرفته مانند مجله های هنری است که از تاریخ طراحی گرافیک انتخاب شده است ، و تأکید زیادی بر تایپوگرافی دارد. فکر می کنیم این عادلانه است که بگوییم هر روز چنین چیزی را در تلویزیون نمی بینید. دنباله عنوان اصلی HBO’s True Detective نمونه ای عالی از تصاویر فکری و تفکر آمیخته با تایپوگرافی محدود است. مناظر تاریک زندگی درونی شخصیت ها را منعکس می کند و داستان را به تصویر می کشد - باتلاقی سمی از افراد آسیب دیده. در مصاحبه ای در The Art of the Title ، مدیر خلاق ، پاتریک کلر ، اهمیت داستان را برای روند طراحی توصیف کرد و گفت که "داستان همیشه اساسی ترین قسمت روند طراحی ماست." ساخت موشن گرافیکامروزه انیمیشن، عملکردهای مختلفی دارد از موارد بسیار کاربردی گرفته تا صرفاً تزئینی. انیمیشن و موشن گرافیک که در این مقاله در حال تحلیل آن هستیم از نظر موضوعی، تزئینی است. برای ساخت موشن گرافیک و انیمیشن، تیم بسیار حرفه ای دست به دست هم میدن و بعد از کلی هزینه و زمان، آن را به اتمام می رسانند. آیکون ها، قطعه انیمیشن محصولی است که بطور خاص در تمام مراحل توسط استودیوی های انیمیسن سازی، ساخته شده است. موشن گرافیک و یا انیمیشن راه فوق‌العاده‌ای برای کسب و کاره‌ای کوچک با بودجه کم برای امتحان اینکه بازاریابی ویدوییی برای آنها جواب می دهد یا نه هست. شما حتی می توانید آنها را با لپ تاپ خود با یک نرم افزاری حتی فتوشاپ و افترافکت به ساخت موشن گرافیک بپردازید. برای برند های بزرگتر به ویژه آنهایی که محصولات زیاد و فنی دارند، موشن گرافیک و انیمیشن می تواند راهی خوب برای شکستن موضوعات پیچیده به ویژگی های یک رسانه ساده که هرکسی می تواند به خوبی آن را درک کند، موثر باشد. وظیفه: ایجاد یک قطعه انیمیشن با استفاده از ابزارهای مشخص با هدف تبلیغ مجموعه های آیکون. ابزار: نرم افزار افتراکت، نرم افزار ایلوستریتور روند کار: ایده عکس انیمیشن بر اساس مجموعه آیکون های عید پاک توسط موسسات انیمیشنی ساخته شده است. با الهام از سبک آنها، طراح انیمیشن تصمیم میگرید که دو نمونه از آنها را به عنوان تم اولیه برای نمونه موشن گرافیک انتخاب کند. این اثر نه تنها اهداف تزئینی و سرگرمی دارند بلکه هدف تبلیغاتی نیز ممکن هست داشته باشند. زیرا قرار بود به نسخه های انیمیشن تبدیل شود تا آیکون ها به عنوان محصولی برای خریداران معرفی شود. به نوعی، این کار معمول نبود زیرا طراح می خواست این ایده را با تمرین ابزار Shape نرم افزار افترافکت ترکیب کند. منابع: medium biteable farhangemrooz
  2. اگر می خواهید یک کلیپ جذاب ایجاد کنید، شاید هیچوقت نیاز نباشد دکمه ضبط روی دوربین فیلمبرداری را فشار دهید. با ظهور ویدئوهایی از نوع موشن گرافیک، ساختن ویدئویی بدون نیاز به فیلمبرداری، آسان تر از همیشه شده است. خلاقیت در راه انتقال پیام و معرفی محصولات از طریق تولید موشن گرافیک تاثیر ویژه­ ای دارد. با ساخت موشن گرافیک خلاق و موثر با ایده و سناریوی جذاب می توان هر مخاطبی را درگیر کرد. استفاده از سازه های ویژوال سه بعدی و طراحی موشن گرافیک خلاق و تاثیرگذار را به ما بسپارید. در این مقاله ، در مورد موشن گرافیک و ابزارها و الگوهای برتر برای ایجاد فیلم های، بیشتر خواهید آموخت. بیایید شروع کنیم. موشن گرافیک (Motion Graphics) چیست؟ موشن گرافیگ اصطلاحی گسترده است، اما ساده ترین توضیح این است که موشن گرافیک عکس ها و طرح های متحرک گرافیکی هستند. اعم از لوگو موشن یا لوگو متحرک ساده. وقتی موشن گرافیک به ویدیو اضافه می شود می تواند بیننده را به تماشای ویدیو متمایل کنید در حالی که شاید ویدیو خالی نتواند این کار را انجام دهد. با موشن گرافیک می توانید یک ویدیوی آموزنده یا سرگرم کننده بسازید و با ظهور نرم افزار ارزان قیمت با کاربرد آسان، موشن گرافیک به یکی از محبوب ترین روش های ساخت کلیپ تبدیل شده است . ویدیو های موشن گرافیک متناسب با یکی از دو دسته اصلی هستند: ویدیو های اختصاصی موشن گرافیک به این معنی هستند که اشکال متحرک، شخصیت ها و متن در کانون توجه ویدیو هستند. این ویدئوها معمولاً از تصاویرزیادی برخوردار نیستند و به عناصر بصری اصلی که توسط اشخاص به عنوان موشن گرافیک ساخته می شوند برخوردارند. فیلم های حرفه ای و استاندارد دارای موشن گرافیک هستند که به فیلم اضافه می شوند. برای اینکه بیننده از دیدن فیلم های طولانی مدت خسته نشود معمولا از موشن گرافیک استفاه می شود. یکی دیگر از ژانرهای مورد علاقه من در فیلم های موشن گرافیک، آموزشی است. در این نوع از فیلم های آموزنده، مدرس به صورت کارکتر انیمیشنی ظاهر می شود و همه نوشته ها و دروس به صورت گرافیکی می باشد. در برخی از فیلم ها نیز کارکتر مدرس وجود ندارد و فقط اشکال گرافیکی ظاهر می شود. پیشنهاد می کنم از انیمیشن جشنواره فجر دیدن نمایید. در فیلم های آموزنده، موشن گرافیک ابزار رایج برای توضیح مفاهیم است. با ترکیب اشکال متحرک، متن و موزیک مخصوص، می توانید تقریباً هر ایده را توضیح و آموزش دهید. نرم افزار های جدید و مدرن ساخت موشن گرافیک را آسانتر کرده اند. تا چند سال پیش برای ساخت این نوع ویدیو ها باید به صورت دستی فیملبرداری و ساخته می شدند. با چه ابزاری می توانید موشن گرافیک ایجاد کنید؟ اگر آماده ساخت و افزودن موشن گرافیک به فیلم خود هستید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که با استفاده از چه ابزاری می توانید موشن گرافیک ایجاد کنید؟! بیایید چند مورد از محبوب ترین نرم افزار ها برای ایجاد موشن گرافیک را بررسی کنیم. ادوبی افترافکت (Adobe After Effects) افترافکت ممکن است شناخته شده ترین ابزار در حوضه انیمیشن و موشن گرافیک باشد. این یک نرم افزار قدرتمند است که برای استفاده به عنوان ابزاری مستقل بیش از اندازه کافی است. همچنین می توانید از افترافکت به صورت یکپارچه با پریمیر استفاده کنید تا موشن بیشتری از آنچه این ابزار به تنهایی می تواند اضافه کند، اضافه کنید. اگر می خواهید افترافکت را روی رایانه شخصی یا Mac خود دانلود کنید، این یک فرآیند کاملا ساده است. اگر می خواهید نسخه اورجینال این نرم افزار را دریافت نمایید باید از سایت adobe.com آن را بخرید. ولی در سایت های ایرانی می توانید نسخه کرک شده آن را دانلود نمونه و به راحتی استفاده نمایید. این نکته را باید بدانید که ساخت موشن گرافیک، نیازمند تخصص در این زمینه است، شرکت های زیادی مثل طلوع فیلم ( https://tolofilm.com/ ) وجود دارند که کار را برای شما راحتر می کند. قبل از طراحی موشن گرافیک، نیازمند سناریو هستید که بهترین خروجی را داشته باشید، به همین دلیل این شرکت، سناریو را نوشته و طبق آن موشن گرافیک را می سازد. منبع: rooyeshnews
  3. چرا باید در مبارزات بازاریابی خود از Motion Graphics استفاده کنید؟ هر ساله روند جدیدی وجود دارد که اهالی صنعت آن را آینده بازاریابی اعلام می کنند. Motion Graphics در سال 2014 قهرمان شد ، اما برخلاف بیشتر روندهای زودگذر ، موشن گرافیک هنوز هم مد بسیار است. در درجه اول به این دلیل که موشن گرافیک پاسخی است که عصر بازاریابی ویدیویی به اینفوگرافیک ارائه می دهد. اینفوگرافیک به عنوان روشی در دسترس و سرگرم کننده برای انتشار اطلاعات پیچیده ، به شما امکان می دهد اطلاعات مصرف کننده را به شکلی که دیواری از متن قادر به گرفتن آن نیست ، بگیرید. اکنون ، در عصری که ویدئو محتوای تاج را از سلطنت خود حذف کرده است ، حرکت های گرافیکی نیز همین کار را انجام می دهند. اساساً ، موشن گرافیک فقط طراحی گرافیکی در حرکت است. روشی برای گرفتن یک طراحی ثابت و مسطح و افزودن بعد به آن با استفاده از قوانین زمان و مکان. اما حتی اگر این توصیف زنگوله ای به صدا در نیاورد ، قطعاً آنها را دیده اید. این مقاله نیز شاید به شما کمک کند: yc.edu در سراسر تلویزیون ، فیلم ، برنامه ها ، تبلیغات و تقریباً هر رسانه ای که به نوعی حرکت سینمایی احتیاج داشته باشد ، موشن گرافیک در همه جا وجود دارد. ظهور بازاریابی ویدئویی تا سال 2020 ، سیسکو پیش بینی کرد که 80٪ از کل ترافیک اینترنت ویدئو خواهد بود - بنابراین بازار بالقوه محتوای ویدیویی شما بسیار زیاد است. به خصوص هنگام در نظر گرفتن میزان تأثیرگذاری که رسانه دارد. کاربران وب به طور متوسط 19 ساعت در ماه را صرف تماشای فیلم می کنند ، در حالی که 60٪ از خریداران هنگام تصمیم گیری برای خرید ، فیلم های محصول را مشاهده می کنند ، در حالی که 174٪ از خریداران پس از تماشای یک فیلم ، واقعاً خرید می کنند. با گالوانیزه صنعت بازاریابی محتوا طی دو سال گذشته ، تصور می کردید که هر کسب و کاری وب سایت ها و رسانه های اجتماعی خود را با تصاویر متحرک پر می کند. با این وجود ، علی رغم اینکه 72٪ از بازاریابان محتوا می گویند که ایجاد محتوای ویدئویی اولویت اول آنهاست - آنها در تلاشند محتوای اصلی ، جذاب و م effectiveثر بسازند. اما ایجاد محتوای جامد ویدئویی دشوار است. درصورتی که بودجه ای برای سرمایه گذاری در تجهیزات عالی یا بهتر از آن ، تیمی متخصص در برنامه نویسی ، طراحی ، ویرایش و ایجاد محتوای ویدئویی نداشته باشید ، بیشتر از کوکا کولا با Blair Witch روبرو خواهد شد. محتوای ویدیویی خوب باید 5 کار را از 5 کار انجام دهد. این باید راهنمای شما در تمام طول سفر خریدار باشد. این باید درک کند که مخاطب شما چه می خواهد ، و باید آن را به بیشترین مصرف ممکن به او بدهد. ویدئو بسیار قابل اشتراک است زیرا ذاتاً برای بیننده منفعل است ، آنچه را که می خواهند در یک بشقاب به آنها ارائه دهید و آن را به قطعات لقمه برش دهید. باید ارزش تماشای آن را داشته باشد. خواه به این دلیل باشد که ویدئوی شما خنده دار ، جذاب ، مفید یا الهام بخش است ، ویدیوی شما باید ارزشمند باشد. باید بتواند به راحتی و به طور موثر توزیع شود. ویدیوی شما باید بتواند در جایی که بیشتر وقت خود را می گذرانند به مخاطب برسد و آنها را در آنجا مشغول خود کند. این یک هویت تجاری سازگار است. هر قسمت از بازاریابی شما باید روایتی منسجم را تشکیل دهد که به مخاطب بگوید شما دقیقاً کی هستید و برای چه چیزی طرف هستید. آسان است ، درست است؟ نه خیلی اما ، اینجاست که موشن گرافیک می تواند به شما کمک کند. Motion graphics به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم هر پنج پایه را به شکلی ضربه بزنید که نه تنها مقرون به صرفه تر از محتوای ویدیوی اقدام زنده سنتی نیست بلکه در کل نیز کارآمدتر است. در واقع ، اگر یک اینفوگرافیک قدیمی و ساعتی اضافی داشته باشید ، ممکن است بتوانید قبل از پایان وقت اداری امروز یک فیلم کاملاً ابتدایی حرکت گرافیکی تهیه کنید. اما ایجاد محتوای جامد ویدئویی دشوار است. درصورتی که بودجه ای برای سرمایه گذاری در تجهیزات عالی یا بهتر از آن ، تیمی متخصص در برنامه نویسی ، طراحی ، ویرایش و ایجاد محتوای ویدئویی نداشته باشید ، بیشتر از کوکا کولا با Blair Witch روبرو خواهد شد. محتوای ویدیویی خوب باید 5 کار را از 5 کار انجام دهد. این باید راهنمای شما در تمام طول سفر خریدار باشد. این باید درک کند که مخاطب شما چه می خواهد ، و باید آن را به بیشترین مصرف ممکن به او بدهد. ویدئو بسیار قابل اشتراک است زیرا ذاتاً برای بیننده منفعل است ، آنچه را که می خواهند در یک بشقاب به آنها ارائه دهید و آن را به قطعات لقمه برش دهید. باید ارزش تماشای آن را داشته باشد. خواه به این دلیل باشد که ویدئوی شما خنده دار ، جذاب ، مفید یا الهام بخش است ، ویدیوی شما باید ارزشمند باشد. باید بتواند به راحتی و به طور موثر توزیع شود. ویدیوی شما باید بتواند در جایی که بیشتر وقت خود را می گذرانند به مخاطب برسد و آنها را در آنجا مشغول خود کند. این یک هویت تجاری سازگار است. هر قسمت از بازاریابی شما باید روایتی منسجم را تشکیل دهد که به مخاطب بگوید شما دقیقاً کی هستید و برای چه چیزی طرف هستید. آسان است ، درست است؟ نه خیلی اما ، اینجاست که موشن گرافیک می تواند به شما کمک کند. Motion graphics به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم هر پنج پایه را به شکلی ضربه بزنید که نه تنها مقرون به صرفه تر از محتوای ویدیوی اقدام زنده سنتی نیست بلکه در کل نیز کارآمدتر است. در واقع ، اگر یک اینفوگرافیک قدیمی و ساعتی اضافی داشته باشید ، ممکن است بتوانید قبل از پایان وقت اداری امروز یک فیلم کاملاً ابتدایی حرکت گرافیکی تهیه کنید. اما اگر هنوز آنچه را که قرار داده ایم انتخاب نمی کنید ، در اینجا روش هایی است که گرافیک متحرک می تواند انقلابی در مبارزات بازاریابی شما ایجاد کند. دلایل استفاده از Motion Graphics در بازاریابی خود 1. باعث ایجاد یک هویت تجاری منسجم می شود اقدام زنده محدودیت های خود را دارد و یکی از این موارد در نحوه ارائه هویت برند شماست. تا زمانی که بودجه شما بی پایان باشد ، تنها روش های بسیاری وجود دارد که می توانید مارک تجاری خود را در ویدیوی خود بگنجانید بدون اینکه خیلی زیاد باشد. آگاهی و ارتباط با برند ، قدرت عضلانی واقعی در پشت رانندگی است. به هر حال ، اگر مشتری هرگز نام تجاری شما را نشنیده باشد ، چگونه می تواند از آن خرید کند؟ با استفاده از موشن گرافیک ، هیچ محدودیتی در تعداد راه هایی که می توانید نام تجاری خود را با ظرافت در محتوای خود بگنجانید وجود ندارد. ارائه پیام برند شما نه تنها در متن ، بلکه همچنین در انتخاب موسیقی ، شکل ، رنگ ، طرح و حتی حرکت می تواند در یک برداشت بسیار قدرتمند به اوج خود برسد. در یک بازار اشباع بیش از حد ، صرفاً قابل مشاهده بودن دیگر باعث قطع آن نمی شود. شما باید بلافاصله قابل شناسایی باشید ، و مهمتر از همه ، به یاد ماندنی باشید. با اجازه دادن به شما برای ارسال پیام نام تجاری خود از طریق هر جنبه ای از محتوای ویدیویی خود ، موشن گرافیک یک سطح از کنترل را به شما ارائه می دهد که در عمل زنده امکان پذیر نیست. 2. باعث خسته کننده ، هیجان انگیز می شود اگر مخاطبان شما از تبلیغات ویدئویی شما لذت ببرند ، این باعث افزایش ارتباط برند با 139٪ و قصد خرید به میزان چشمگیر 97٪ می شود. فکر می کنید مخاطبان شما از چه چیزهایی بیشتر لذت می برند؟ ویدئویی از شخصی که شرکت شما را برای دوربین توضیح می دهد - یا اینکه چه موشن گرافیکی می تواند ایجاد کند ، این یک دنیای بدون محدودیت است که می توانید روایتی کاملاً جذاب بسازید. حتی کپی فنی خشک نیز با کمک کمی طراحی می تواند به داستانی شایسته اسکار تبدیل شود. به خصوص وقتی موشن گرافیک را با سایر رسانه های مکمل مانند انیمیشن ادغام کنید. ثابت شده است که برانگیختن احساسات در بازاریابی بر تصمیم گیری مصرف کننده ، حتی در بازارهای B2B تأثیر مثبت دارد. و با کوتاهتر شدن توجه مردم ، یک پست وبلاگ 1000 کلمه ای آن را کاهش نمی دهد. شما باید توجه آنها را جلب کنید - و سریع آن را حفظ کنید. 3. نرخ نگهداری و تعامل بالاتر 65٪ بینندگان بیش از ¾ یک فیلم را تماشا می کنند ، که بیش از آن است که بتوانیم در مورد محتوای مبتنی بر متن بگوییم. بنابراین ، اگر پیامی برای گذراندن آن دارید (و اگر در صورت ایجاد محتوا چرا این کار را نمی کردید؟) ، حرکت گرافیکی و فیلم ممکن است راهی برای پیش بردن باشد. علاوه بر این ، مخاطبان شما 10 برابر بیشتر از پست های وبلاگ یا عکس های خود ، محتوای ویدیویی خود را به اشتراک می گذارند و با آنها درگیر می شوند. ویدئو به طور مداوم نشان می دهد رسانه ای است که باعث افزایش تعامل می شود. حرکت گرافیکی نیز از این امر مستثنی نیست. برای اولین بار ، ویدئوهای فیس بوک 135٪ بیشتر از نمونه های تصویر خود دارای قابلیت آلی هستند. 4. قابل اشتراک است امروزه ، جهان از لپ تاپ ها و دسک تاپ ها به منظور مصرف محتوا به سمت دستگاه های تلفن همراه در حال تغییر است. در حقیقت ، بیش از 50٪ از کاربران با استفاده از تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی خود فیلم تماشا می کنند و نکته قابل توجه در مورد محتوای گرافیک متحرک این است که هر دستگاهی می تواند آن را پخش کند (برخلاف فیلم های Flash که در iPhone و iPad قابل پخش نیستند). سپس این فرصت های بیشتری را برای دستیابی به بازار هدف خود با محتوای کاربر پسند فراهم می کند. با 100 میلیون ساعت تماشای فیلم روزانه در فیس بوک و 10 میلیارد بازدید روزانه فیلم در اسنپ چت ، رسانه های اجتماعی فرصت های گسترده ای را برای دیدن و اشتراک گذاری مطالب شما فراهم می کنند. و موشن گرافیک شما را قادر می سازد تا محتوای ویروسی عالی ، به مراتب راحت تر از هر رسانه دیگر - چرا؟ چون فقط عالی به نظر می رسد. 5. برای سرمایه گذاری اندک بازده زیادی دارد یکی از مهمترین مواردی که محتوای شما ارائه می دهد ارزش است. باید هم آموزنده باشد و هم سرگرم کننده. در چشم انداز فعلی رسانه ها ، مردم بیش از حدس ، اطلاعات بیش از عقاید ، حقایق را می خواهند. اگر بتوانید این را به طور موثر و مداوم در محتوای خود ارائه دهید ، آنها به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد و می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند. گرافیک حرکتی به شما امکان می دهد داده های پیچیده را در داستان ها و بینش هایی با تصویر بزرگتر تقسیم کنید که مردم می توانند درک کنند و از زندگی خود استفاده کنند. پس از همه ، ممکن است شما بگویید که فروش سه برابر شده است ، اما در واقع دیدن نمودار رشد می کند تأثیر قوی تر و به یادماندنی تر است. از همه بهتر ، بینندگان عاشق موشن گرافیک هستند زیرا تماشای فیلم ذاتاً یک تجربه منفعل است که از طرف آنها به سرمایه گذاری کمی نیاز دارد. به جای اینکه یک مقاله 1500 کلمه ای را به طور فعال غربال کنید ، بینندگان می توانند آرام بنشینند ، استراحت کنند و از نمایش لذت ببرند. محتوای Motion Graphics فقط یک تمرین ساخت برند نیست ، بلکه بارها و بارها ثابت شده است که با موفقیت از طریق تبدیل ها رانندگی می کنید. این که به شکل یک فیلم توضیح دهنده باشد ، یک ویدیوی اجتماعی یا حتی یک ارائه ، ثابت شده است که قرار دادن محتوای گرافیک متحرک در وب سایت شما احتمال نتیجه صفحه اول Google را 53 برابر افزایش می دهد ، و نشان می دهد که دو برابر کلیک دارد هنگامی که در مبارزات ایمیل استفاده می شود. اما دلیل شماره یک استفاده از فیلم در برنامه بازاریابی محتوای شماست؟ حرکت گرافیکی و فیلم بیشتر مشتری را جلب می کند ، تحقیقات اخیر نشان می دهد که 71٪ از بازاریاب ها می گویند نرخ تبدیل فیلم از سایر محتوای بازاریابی بهتر است.
  4. ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک هزینه بالایی دارند. در اینجا ما به معرفی بهترین شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی می پردازیم. شما برای ساخت همچین تبلیغاتی باید بصورت دقیقه مبلغی را بپردازید تا بتوانید یک ویدیو معرفی از کار خود داشته باشید. اگر در ابتدای کار هستید و نمی خواهید هزینه زیادی کنید و می خواهید از تیزر های تبلیغاتی برای معرفی محصولات خود استفاده کنید، بهتر است از ابزار های رایگان استفاده کنید یا حتی خودتان با کمی آموزش می توانید آن ها را به راحتی بسازید. در اینجا قصد داریم به شما سایت هایی را معرفی کنیم که به شما کمک می کند که یک تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک را بصورت آنلاین و بدون نیاز به دانش قبلی سفارش دهید و در بعضی حتی رایگان بسازید. موشن گرافیک چیست؟ موشن گرافیک (Motion Graphic) زیر مجموعه‌ای از طراحی گرافیک هست و قوانین طراحی گرافیک رو با استفاده از تکنیک‌های سینمایی (حرکت و جان بخشی) در محیط فیلم‌سازی به کار می‌بره، یعنی تصویر و حرکت به همراه صدا ترکیب میشه طراحی آنلاین و کاربردش برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی، انیمیشن های دوبعدی، برنامه های آموزشی و … هست و برای ساخت موشن گرافیک نیازی به دوربین و نور و تصویر برداری و یا بازیگر نیست، بلکه از تصاویر گرافیکی و افکت های خاص و رنگ های جذاب استفاده میشه و از طریق برنامه های مالتی مدیا، فتوشاپ، ادوب افتر افکت و سینما 4D ساخته و تولید میشه و در دنیای تبلیغات بسیار پرطرفدار هست. چرا موشن گرافیک مهمه؟ معمولاً اطلاعاتی که طراحی آنلاین به مغز میرسه بصری هستن، یعنی افراد، مطالب بصری رو خیلی بهتر و راحت تر حفظ می کنن و به خاطر میسپارن. یک پوستر تبلیغاتی با گرافیک زیبا و مفهومی رو در نظر بیارین، روش خیلی خوبی برای انتقال پیام و برقراری ارتباط با مخاطب هست. مگه نه؟ حالا تصور کنین این گرافیک مفهومی و زیبا همراه با حرکت و صدا باشه. اگه تصویر متحرک باشه تبدیل به فیلم و ویدئو میشه در نتیجه مردم محتوای ویدیویی رو آسان تر درک می کنن و خب جذاب تر هم هست. و در میان انبوه ابزار های تبلیغات، موشن گرافیک یکی از بهترین قالب های ویدیویی هست که دارای طرحی ساده برای درک بهتر و انعطاف پذیری هست و روش بسیار موثری در بازاریابی به شمار میاد و در سال های اخیر مورد توجه و استقبال فراوانی قرار گرفته است. و بهترین روش برای جای دادن مفهوم و پیام تبلیغ در ذهن مخاطب هست. انواع موشن گرافیک با استفاده از اشکال هندسی در این نوع موشن گرافیک، با استفاده از شکل های گرافیکی و هندسی و ترکیب آنها با افکت های صوتی، جلوه طراحی آنلاین های هنری خاصی رو ایجاد میکنیم. تلفیق این صدا و تصویر، خروجی بسیار جذابی رو برای مخاطبان به وجود میاره و با استفاده ازین قدرت ما میتونیم مفاهیم سخت و پیچیده رو به تصویر بکشیم. با استفاده از کاراکتر توی این سبک تیزرها، با استفاده از کاراکترهایی طراحی آنلاین سناریوی خاصی رو پیش میبریم تا بتونیم مفاهیم مد نظر شمارو به کاربر منتقل کنیم. کاراکترها رفتارهای خاصی رو انجام میدن و کاملاً احساسات و انتقال پیام انجام میشه. این سبک تیزرها، از لحاظ زمان و هزینه اجرایی، نسبت به حالت های دیگه بیشتره، چون جزییات زیادی باید در نظر گرفته بشه تا تیزر در نهایت بدون نقص و استاندارد باشه. موشن گرافیک لوگو متحرک گاهی در آغاز و پایان ویدئو تبلیغی، لوگو رو با افکت های زیبا به صورت انیمیشن نمایش میدن که لوگو اینترو یا لوگو موشن نامیده میشه. نمایش لوگو به صورت جلوه های ویژه باعث میشه تا در ذهن مخاطب بهتر ثبت بشه. مدت زمان لوگو اینترو بسیار کوتاه در حد ۳ تا ۱۰ ثانیه هست و بسیار تاثیر گذاره و از اهمیت زیادی طراحی آنلاین در تبلیغات و بازاریابی برخورداره. ساخت موشن گرافیک و مزیت های آن کلمه موشن گرافیک به انگلیسی Motion Graphic به علم ادغام حرکت و صدا در رسانه گفته می شود. یکی از موارد پر استفاده تکنیک موشن گرافیک برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات می باشد. در واقع، موشن گرافیک، استفاده از عناصر گرافیکی برای توضیح و اطلاع رسانی یک هدف خاص است که گاهی به صورت تمام گرافیک و گاهی با تلفیق با تصویربرداری واقعی اجرا می شود. تکنیک موشن گرافیک در رسانه و ساخت تیزر، کاربردهای زیادی را دارد. از جمله ساخت تیتراژ پایانی فیلم ها، طراحی هویت های سازمانی برای کلیه شرکت ها و کسب و کارها، ساخت ووله های تبلیغاتی، ساخت موشن های جشنواره ای و فستیوالی و … . از مزیت های اصلی ساخت موشن گرافیک می توان به موارد زیر اشاره کرد: تاثیر گذاری سریع در بیننده انتقال پیام ویدئو در زمان کمتر به بیننده به طبع با کمتر شدن زمان ساخت تیزر هزینه ها کاهش می یابد کاربرپسند بودن این تکنیک نتیجه پذیر بودن این تکنیک تیزر موشن گرافیک برای معرفی چه کسب و کار ها و محصولاتی مناسب است؟ ساخت تیزر موشن گرافیک برای معرفی هر نوع محصول یا خدماتی مناسب است. اغلب شرکتها و ارگان های مختلف برای توضیحات آماری به مخاطبان از تیزر موشن گرافیک استفاده می کنند، زیرا به دلیل جذابیت این نوع تیزرها می توان در مدت زمان کم، پیام های بیشتری را به مخاطب داد (در مقایسه با تیزر های رئال). روش محاسبه قیمت تیزر های موشن گرافیک به چه صورته؟ برای ساخت طراحی آنلاین موشن گرافیک، چون باید همه ی فریم ها به صورت دقیق ساخته بشه و برای هر فریم زمان گذاشته بشه، به صورت ثانیه ای محاسبه میشه. کاربرد موشن گرافیک موشن گرافیک عمدتا بر روی انتقال احساس و محتوا از طریق حرکت استوار است و عمده ­ی تفاوت موشن گرافی با انیمیشن در همین نکته است که در انیمیشن بر روی داستان تاکید می­شود اما موشن گرافیک با حرکت و جلوه­ های بصری جذاب مخاطب را برای دریافت محتوا و پیام مورد نظر ترغیب می­کند که در واقع این مزیت موشن گرافیک محسوب می­شود که می­توان بدون داستان خاصی با جلوه ­های بصری جذاب بیننده را مجاب کرد که به دیدن معرفی محصول شما جلب شود. از مزیت ­های موشن­ گرافی ، ارزانی این محصول نسبت به دیگر تولیدات تبلیغاتی است و بدون نیاز به دوربین حرفه­ ای و تیم تولید و استودیوی اختصاصی می­توان به یک محصول با کیفیت دست یافت. https://modireforosh.ir/free-online-motion-graphics-creator/
  5. خلاقیت در راه انتقال پیام و معرفی محصولات از طریق تولید موشن گرافیک تاثیر ویژه­ ای دارد. با ساخت موشن گرافیک خلاق و موثر با ایده و سناریوی جذاب می توان هر مخاطبی را درگیر کرد. استفاده از سازه های ویژوال سه بعدی و طراحی موشن گرافیک خلاق و تاثیرگذار را به ما بسپارید. موشن گرافیک چیست؟ گسترش نرم­ افزارهای رایانه ­ای و مالتی مدیا باعث گسترش انجام کارهای گرافیکی شده است که موشن گرافی یکی از آن نمونه ­هاست. یکی از نتایج تلفیق شاخه ­های فیلمسازی و گرافیک، موشن گرافی است. این شاخه ­ی هنری که امروزه طرفداران بسیاری دارد محصول گرافیک متحرک است. موشن گرافیک که از ترکیب حرکت و جلوه­ های ویژه تشکیل شده است برای ساخت ویدئو یا تیزرهای تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد. دلیل استقبال مخاطبین فضای مجازی از موشن گرافیک، موجز بودن و در عین حال جذاب بودن موشن گرافیک در نگاه اول است. از این رو اغلب بیننده ­گان با هر سطح سلیقه­ ای علاقه­ مند به دیدن حداقل یکبار موشن گرافی تولید شده هستند. مجموعه­ ی طلوع فیلم با دارابودن موشن گرافیست­ های با تجربه و خلاق آماده ­ی اجرای سفارشات تبلیغاتی و هنری شما عزیزان است. کاربرد موشن گرافیک موشن گرافیک عمدتا بر روی انتقال احساس و محتوا از طریق حرکت استوار است و عمده ­ی تفاوت موشن گرافی با انیمیشن در همین نکته است که در انیمیشن بر روی داستان تاکید می­شود اما موشن گرافیک با حرکت و جلوه­ های بصری جذاب مخاطب را برای دریافت محتوا و پیام مورد نظر ترغیب می­کند که در واقع این مزیت موشن گرافیک محسوب می­شود که می­توان بدون داستان خاصی با جلوه ­های بصری جذاب بیننده را مجاب کرد که به دیدن معرفی محصول شما جلب شود. از مزیت ­های موشن­ گرافی ، ارزانی این محصول نسبت به دیگر تولیدات تبلیغاتی است و بدون نیاز به دوربین حرفه­ ای و تیم تولید و استودیوی اختصاصی می­توان به یک محصول با کیفیت دست یافت (در ویکی پدیا راجع به موشن گرافیک بیشتر مطالعه نمایید). همکاران موشن­ گرافیست طلوع فیلم با همکاری تیم ایده­ پردازی مجرب مجموعه، توان طراحی و اجرای انواع موشن گرافیک را دارد. ساخت تیزر موشن گرافیک با توجه به میزان سهولت ارتباط فرم بصری موشن گرافیک با مخاطبان، ساخت تیزر موشن گرافیک یکی از بهترین و بصرفه ترین راه های تبلیغ محصولات برای مخاطب است. سفارش ساخت تیزر موشن گرافیک می­تواند با کمترین هزینه و به شکلی کامل و جامع محصول شما را به مخاطب معرفی کند. برای سفارش ساخت موشن گرافیک با ما تماس بگیرید تا ضمن سرعت در ساخت موشن گرافیک شما را به اهداف اقتصادی خود نزدیک نماییم. این مطلب در صفحه سفارش ساخت موشن گرافیک در سایت طلوع فیلم می باشد.
×
×
  • جدید...