رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
kave5280

تصفیه فاضلاب کارواش ها با پکیج تصفیه خانه فاضلاب پلی اتیلن

پست های پیشنهاد شده

%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%DA

با توجه به اینکه بعنوان مثال در کلان شهری همچون تهران ، تنها ۱۰ درصد از کارواش ها از آب شرب شهری استفاده می کنند ولی باز هم آمار مصرف آب شرب در سال توسط کارواش ها فقط در تهران بسیار چشمگیر بوده و بالغ بر حدود ۴۰۰ هزار متر مکعب معادل چهارصد میلیون لیتر ! می باشد. با در نظر گرفتن اینکه تعداد کارواش هایی که با آب سر و کار دارند به سرعت در حال افزایش در کشور است ، فاجعه کمبود آب شرب به زودی اوج خواهد گرفت. ساده ترین و کم هزینه ترین راهکاری که میتوان برای جلوگیری از هدر رفت آب شرب به کار گرفت استفاده از پکیج تصفیه خانه فاضلاب مخصوص کارواش است که با هزینه ای کم و قابل برگشت هم میتوان از مصرف بی رویه آب شرب جلوگیری کرد هم به طبیعت کمتر آسیب رساند. در ادامه راهنمای خرید پکیج تصفیه فاضلاب مطالب بسیار ارزشمندی در خصوص پکیج تصفیه فاضلاب در هر حوزه ای ارائه خواهیم داد که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

البته کارواش های نانو که با بخار کار میکنند و مصرف آب پایینی دارند ، با سرعت بسیار کم در کشور در حال افزایش است. دلیل این سرعت بسیار پایین هم تجهیزات و دستگاه های بسیار گران قیمت وارداتی می باشد که برای یک کارآفرین و شخصی که بدنبال ایجاد یک کسب و کار است مقرون به صرفه نیست. از این رو ما به مشتریان عزیز دستگاه پکیج تصفیه فاضلاب کارواش را که از جنس پلی اتیلن تولید و مونتاز میشود را پیشنهاد میکنیم که علاوه بر قابلیت دفنی بودن ، کمترین میزان فضا را اشغال کرده ، قیمت بسیار مقرون به صرفه دارد و قابلیت جابجایی حتی چندین سال پس از نصب را دارد.

استفاده از این پکیج به جلوگیری از انتشار انواع بیماری به دلیل عدم آلودگی آب های زیر زمینی و سطحی هم کمک شایانی می کند. در این پکیج ها از ۴ روش مختلفت برای گند زدایی و تصفیه نهایی فاضلاب کارواش استفاده می شود که عبارتند از ازن زنی ، تصفیه حرارتی ، تصفیه فاضلاب به روش UV و تصفیه توسط پراکسید هیدروژن یا نانوسیل.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...