رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
1sogand

تعرفه عکاسی تبلیغاتی

پست های پیشنهاد شده

سفارش عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی جذاب و با کیفیت از محصولات، خدمات و محیط، تصویری قدرتمند از شما به مخاطبتان نمایش می‌دهد که در مسیر برندینگ بهترین انتخاب برای شماست. عکس تبلیغاتی حرفه‌ای، راهی جدید در جهت انتقال پیام، معرفی و ایجاد صمیمت با مشتری است. این سبک از عکاسی با ایجاد اعتماد در میان مشتریان، باعث برانگیختن احساس همراهی و همدلی نسبت به شما در ذهن مخاطب می‌گردد.

عکاسی تبلیغاتی برندینگ

برندینگ و موفقیت کسب‌وکارها تا حد بسیار زیادی مدیون عکاسی تبلیغاتی است که با تمرکز بر احساس نیاز و فروش منتشر می‌گردد. عکاسی تبلیغاتی با تبلیغ و ایجاد حس شگفتی و جذابیت حس یک خرید دلچسب را به مشتری القا می‌کنند. این سبک از رغبت بیشتری در مشتری برای خرید محصول و یا استفاده از خدمات ایجاد می‌کند. تفاوتی ندارد که کسب‎وکارتان کوچک باشد یا بزرگ، عکاسی تبلیغاتی برای تمام مشاغل ضروری است.
موفقیت کسب‌وکارها در دنیای امروزه تا حد زیادی مدیون تبلیغات اصولی است. با رعایت اصول عکاسی محصول خود را به ارجح ترین شکل نمایش دهید و از این طریق در اعتلای برند خود تلاش کنید.

تعرفه عکاسی تبلیغاتی سال 1402

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در کسب و کارهای مختلف کاربرد و اهمیت بسیار بالایی دارد که از آن برای نمایش و فروش محصولات در سایت ها یا سوشیال مدیاها و یا معرفی برند و خدمات مجموعه در تبلیغات ، کمپین های تبلیغاتی دیجیتال ، چاپ و بسته بندی  استفاده می شود.

قیمت و تعرفه عکاسی صنعتی، محصول و مد و فشن بسته به عوامل و تجهیزات مختلف از رنج قیمت متفاوتی برخوردار است که برای مشاوره از تیم متخصصان ما کمک بگیرید. در ادامه جدول تعرفه عکاسی تبلیغاتی 1402 را اشاره خواهیم کرد.

عکاسی تبلیغاتی محصول

عکاسی تبلیغاتی محصول، یکی از پایه‌های اصلی عکاسی تبلیغاتی است که همانند ویترین یک مغازه، نمایش تصاویر محصولاتتان را برعهده دارد و به ارائه ویژگی‌ها، مزایا، ارزش و جذابیت‌های محصول شما می‌پردازد. عکاسی از محصول یکی از شاخه‌های مهم بازاریابی بصری است که با رشد فضای مجازی در جذب مشتریان بالقوه برای تمام مشاغل خوش درخشیده است.

arfk6hitwoaa.png
 
zcndptwluouq.png

عکاسی تبلیغاتی صنعتی

عکاسی صنعتی حرفه‌ای و با کیفیت، یک روش موثر نمیایش قدرت شما در بازار رقابت به شمار می‌رود. هدف از عکس صنعتی نمایش فاخر و ارزنده تجهیزات صنعتی، محصولات، ماشین آلات و بعضا کارگران در دید رقبای شماست که به این علت روشی محبوب در نظر بازاریابان و استراتژیست های فروش می باشد. به کمک عکاسی صنعتی بهره وری و برندینگ شما قدرتمند پیش می‎رود و جلب رضایت مشتری موفق اجرا می‎گردد.

f2lvlrzdv5cg.png
wysspoffvmgj.png
 
 

 

عکاسی تبلیغاتی مد و فشن

عکاسی تبلیغاتی مد و فشن، را باید زیرشاخه‌ی عکاسی تبلیغاتی دانست. عکاس در این سبک از عکاسی با هدف زیبا جلوه دادن لباس، زیورآلات و نوع پارچه تصاویر زیبایی را خلق می‎کند. هدف عکاسی مد و فشن نمایش سبک و استایل زندگی و همچنین شناساندن و ترغیب مردم به خرید کالایی خاص می‎باشد که از این رو جنبه تبلیغاتی به خود می‎گیرد.

jm8gd8diethm.jpg
naslerbivtga.jpg
 
 

 

مراحل عکاسی تبلیغاتی

برای سفارش عکاسی تبلیغاتی فرصت را از دست ندهید، کارشناسان ما منتظر شما هستند تا یک همکاری جذاب و لذت بخش را تجربه کنید. در نظر داشته باشید برای تبلیغات موثرتر،آژانس دیجیتال مارکتینگ در بخش های متعددی چون ساخت موشن گرافیک و ساخت تیزر تبلیغاتی در خدمت تمامی کسب‎وکارهاست.مراحل سفارش عکاسی تبلیغاتی در آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ بسیار ساده است، تا انتهای توضیحات همراه ما باشید تا در زمان ثبت سفارش عکاسی تبلیغاتی دچار مشکل نشوید:تماس و ارتباط گرفتن با کارشناسان واحد تولید محتوا بخش عکاسی تبلیغاتی پلاسینگ؛
ارسال اطلاعات مورد نیاز شامل سایز و ابعاد محصول، جنس محصول، تعداد عکس از هر محصول،تعداد کل محصولات، نوع ایده و خلاقیت در عکس محصول، لوازم جانبی مورد نیاز و ویرایش نرم افزاری مورد نیاز (پس از عکاسی) بر اساس آن ها روند عکاسی برنامه‎ریزی شود؛
در این مرحله کارشناسان ما زمان عکاسی و در صورت نیاز لوکیشن را با شما هماهنگ می‎کنند؛
بعد از مشخص شدن زمان لازم است رقم پیش فاکتور برای پرداخت گردد؛
در این مرحله آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ روند عکاسی را طی می‌کند، و تمام مراحل با تایید شما پیش می‎رود؛
بعد از آماده سازی سفارش، واحد تحویل آن را در فضای ابری آپلود می کند سپس لینک را برای شما ارسال می کند تا همیشه دسترسی به پروژه داشته باشید؛
در صورت وجود اشکالات در سفارش واحد پشتیبانی در کنار شماست تا اشکالاتی که از طرف طراح رخ داده را اصلاح کند.

سفارش عکاسی خود را ثبت کنید

اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود هستید همین الان با در واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید و عکاسی تبلیغاتی خود را سفارش دهید، ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.

تماس با آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ

021-71053977

منبع:

https://plusing.ir/photography/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...