رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
saramohebi

ابزار مبل سازی

پست های پیشنهاد شده

 

نکات مهم برای خرید پایه مبل

پایه مبل تجهیزات دکوراسیون منزل همگی از جزئیاتی تشکیل شده که شاید در نگاه اول زیاد به آنها توجه نکنیم، اما همگی این جزئیات بخش هایی است که در زیبایی و جلوه هر چه بیشتر مبلمان، دکوراسیون تاثیرگذار می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شهر یراق، تنوع  در تولید انواع پایه کابینت بر اساس تنوع سلیقه مشتریان می باشد. تولید این قطعات و لوازم جانبی بر اساس طرح، جنس و نوع وسیله ای که استفاده می شود و کاربرد آن در بخش های مختلف متفاوت می باشد. اما مورد مهم این است که تولید تمام این قطعات باید با کیفیت و به صورت استاندارد انجام شود. پایه ها از جمله لوازم جانبی هستند که به علت شرایط خاصی که در حفظ ظاهر و استفاده در تجهیزاتی مانند مبلمان، گاز، کابینت از آنها می شود کیفیت شرط اول تولید ابزار مبل سازی می باشد.

نکات مهمی که در تهیه و خرید پایه مبل باید رعایت کرد

 پایه مبل  بر اساس طرح و نوع مبلمان می تواند به دو بخش کلاسیک و مدرن تقسیم شود. پایه ها برای ثابت نگه داشتن مبل مورد استفاده قرار می گیرند و در عین حال بخشی از زیبایی ظاهری آن می باشند

پایه مبل ها از چه جنسی ساخته می شوند؟

جنس پایه مبل در اصل مهم ترین نکته ای است که باید به هنگام انتخاب مبلمان با آن توجه کرد.که البته در بیشتر مواقع بخاطر جلب توجه نکردن و چمشگیر نبودن آن توسط مشتریان نادیده گرفته می شود. اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که پایه مبل نگهدارنده مبل است و باید قدرت کافی برای تحمل وزن مبل و کسی که روی آن مینشیند را داشته باشد.

رعایت طراحی پایه مبل و کیفیت و جنس آن خیلی مهم است. اگر در کیفیت ساخت پایه مبل کوتاهی شود یا از جنس نامرغوب استفاده شود، ممکن است درآینده نزدیک خراب و غیرقابل استفاده شود. پس پایه مبل در طول عمر مبل حائز اهمیت است.

پایه مبل و صندلی از جنس فلزی

پایه مبل فلزی این روزها خیلی مد شده است و بیشتر در مبل هایی که حالت اسپرت و مدرن دارند از این پایه ها استفاده می شود. پایه مبل فلزی، دارای روکش ها با رنگ های متنوعی می باشد. پایه مبل و صندلی فلزی، خود از جنس های مختلفی تولید می شود. ممکن است پایه مبل فلزی از جنس آلومینیوم و یا از جنس آهن و حتی استیل نیز باشد، که بیشتر در حالت استوانه ای  شکل هستند. در بیشتر صندلی ها و مبلمان اداری از پایه مبل فلزی استفاده می کنند. پایه فلزی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارد بهترین گزینه برای فضای باز نیز است. پایه فلزی اگر دچار آسیب دیدگی شوند به راحتی قابل تعویض هستند.

 

پایه مبل و صندلی از جنس پلاستیکی

استفاده کردن از پلاستیک نه  تنها در پایه ی مبل بلکه در بیشتر وسایل این روزها خیلی دیده می شود. پلاستیک به دلیل این که هزینه کمتری نیاز دارد در ساخت پایه مبل بیشتر کاربرد دارد. پایه پلاستیکی مبل و صندلی در رنگ های متنوع و شکل های مختلفی در بازار وجود دارد. این پایه ها، معمولاً از پلاستیک های بازیافت شده و یا پلاستیک فشرده ساخته می شوند. پایه های پلاستیکی، به دلیل تولید آسان تر تنوع بیشتری نسبت به دیگر پایه ها دارند. نکته مثبتی که درباره پایه مبل پلاستیکی وجود دارد، این است که این پایه ها تنوع و رنگ های زیادی دارند و قیمت آن ها نسبت به بقیه ارزان تر می باشد. نکته منفی که درباره پایه پلاستیکی مبل وجود دارد، این است که طول عمر این پایه ها کوتاه می باشد و بیشتر دچار آسیب دیدگی و شکستگی می شوند. این پایه ها به راحتی قابل تعویض هستند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...