رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
hpvdarman

بررسی کامل عمل جراحی بواسیر یا هموروئید + عوارض

پست های پیشنهاد شده

برای برخی افراد، رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی و داروهای بدون نسخه برای درمان بواسیر یا هموروئید کافی نیست. در نتیجه باید از روشهای دیگری مثل درمان بواسیر با لیزر یا عمل جراحی هموروئید کمک گرفت.

همچنین روش هایی وجود دارد که آنها را کوچک یا حذف می کند، مانند استفاده از لیزر، که می تواند در مطب پزشک انجام شود. اگرچه ثابت شده است که لیزر کمتر درد داشته و عوارض کمتری دارد، جراحی ممکن است کمی بیشتر در مقایسع با لیزر طول بکشد. همچنین گزینه بهتری بوده به خصوص اگر هموروئید شما بزرگ و بسیار دردناک باشد یا خونریزی داشته باشد.

جراحی هموروئید در بیشتر مواقع ایمن و موثر است. اما همچنان باید یک رژیم غذایی با فیبر بالا داشته باشید، از یبوست جلوگیری کنید، و برای جلوگیری از خونریزی و بزرگتر شدن بواسیر خود تلاش کنید.

همیشه بهتر است برای انتخاب مناسب روش درمان با یک پزشک متخصص مشورت کنید. در ادامه به بررسی روشهای عمل جراحی بواسیر می پردازیم:

هموروئیدکتومی

به طور کلی جراحی برای برداشتن هموروئید، هموروئیدکتومی نامیده می شود. پزشک برش های کوچکی در اطراف مقعد ایجاد می کند تا بتواند کم کم هموروئید را حذف کند.

ممکن است برای انجام این عمل بی حسی موضعی یا بیهوشی دریافت کنید که بستگی به اندازه بواسیر دارد. هموروئیدکتومی اغلب یک روش سرپایی است و معمولا می توانید همان روز به خانه بروید.

از آنجایی که در نزدیکی بریدگی ها بسیار حساس است و ممکن است به بخیه نیاز داشته باشید، این ناحیه ممکن است بعد از جراحی حساس و دردناک شود.

بهبودی اغلب حدود 2 هفته طول می کشد، اما ممکن است 3 تا 6 هفته طول بکشد تا احساس کنید به حالت عادی بازگشته اید

عمل بواسیر با لیزر

با پیشرفت هایی که در دنیای پزشکی صورت گرفته است متخصصان توانستند جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی درمان بواسیر مثل عمل جراحی کشف کنند.

روشی ایمن، بی خطر و غیر تهاجمی با تکنولوژی فوق العاده بالا به نام لیزر درمانی.

درمان بواسیر با لیزر روشی بی خطر و کاملا بدون عارضه است که برای درمان انواع بیماری های مقعدی از جمله بواسیر می توان از آن استفاده کرد.

روش لیزر درمانی می تواند انواع مختلف هموروئید داخلی و خارجی را به طور قطعی و با کمترین امکان بازگشت مجدد تحت درمان قرار داد و بدین ترتیب شاهد یک درمان موفق و کاملا موفقیت آمیز در این زمینه بود.

در روش عمل جراحی بواسیر با لیزر با کمک تاباندن اشعه ی لیزر بر روی بافت های آسیب دیده انجام می پذیرد. قدرت اشعه ی لیزر می تواند بدون کوچکترین آسیبی به بافت های سالم همجوار به ترمیم بافت های آسیب دیده کمک کند و با تبخیر بافت های آسیب دیده و مسدود سازی عروق خونی توسط گرمای اشعه ی لیزر، هموروئید در کوتاه ترین زمان ممکن بدون خونریزی و درد پایان می یابد.

https://quickfit.ir/hemorrhoid-surgery

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...