رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
hpvdarman

درمان فیستول را جدی بگیرید!

پست های پیشنهاد شده

درمان فیستول

فیستول مقعدی یک اتصال غیرطبیعی بین پوشش داخلی کانال مقعدی (رکتوم) و پوست نزدیک مقعد است.

بیشتر فیستول های مقعدی ناشی از آبسه (مجموعه ای از چرک ها) هستند که در کانال مقعد شما ایجاد شده است. چرک می تواند به خودی خود یا با عمل روی پوست شما تخلیه شود. فیستول زمانی اتفاق می افتد که مسیر ایجاد شده توسط چرک در مسیر سطح پوست شما باز بماند.

مزایای جراحی چیست؟

درمان فیستول

دیگر نباید عفونت یا درد داشته باشید. انواع مختلفی از روشهای جراحی برای درمان فیستول مقعدی وجود دارد. تمام راه های درمان فیستول مقعدی با هدف خلاص شدن از اذیت ها و عوارض آن انجام می شود، در حالی که باید آسیب کمتری به عضلات اسفنکتر اطراف پایین (مقعد) برسد. این ماهیچه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا زمانی که مدفوع دارید بتوانید به خوبی کنترل داشته باشید. بنابراین اگر آسیب ببینند، می‌تواند منجر به از دست دادن کنترل در دفع (بی اختیاری) شود.

AFTER YOUR SURGEON HAS ASSESSED YOU, THEY’LL TALK TO YOU ABOUT YOUR TREATMENT OPTIONS, THE RISKS AND BENEFITS OF EACH, AND WHAT THEY RECOMMEND FOR YOU. THIS WILL DEPEND ON WHERE EXACTLY YOUR FISTULA IS AND WHETHER IT INVOLVES ANY OF THE SPHINCTER MUSCLE.

HTTPS://WWW.BUPA.CO.UK/HEALTH-INFORMATION/DIGESTIVE-GUT-HEALTH/ANAL-FISTULA-SURGERY

پس از اینکه جراح شما را قبل از عمل معاینه کرد، با شما در مورد گزینه های درمانی، خطرات و فواید هر کدام، و آنچه برای شما توصیه می کند، صحبت خواهد کرد. انتخاب روش درمان بستگی به این دارد که فیستول دقیقاً کجاست و آیا عضله اسفنکتر را درگیر می کند یا خیر.

طی این ویزیت، جراح برای شما دقیقاً توضیح می دهد که در طول عمل چه اتفاقی می افتد، چه چیزی پس از آن انتظار می رود و خطر عوارض احتمالی وجود دارد. هر سوالی دارید حتما بپرسید و در صورت نیاز زمان بیشتری برای تصمیم گیری بخواهید. اگر از ادامه روند راضی هستید، از شما خواسته می شود که یک فرم رضایت نامه را امضا کنید. بنابراین مهم است که مطمئن شوید همه چیز را درک کرده اید.

https://quickfit.ir/fistula-treatment

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...