رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
hpvdarman

پماد زگیل تناسلی آلدرا یا ایمی کیمود

پست های پیشنهاد شده

پماد زگیل تناسلی آلدرا 5% یکی از مهمترین پماد های تولیدی برای درمان این بیماری است. عملکرد این پماد به گونه ای است که با افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن به درمان بیماری کمک می نماید.

برای درمان بهتر است شب ها یک لایه نازک از این پماد را بر روی موضع استعمال نمایید و 6 الی 10 ساعت بعد موضع مورد نظر را با آب و صابون بشویید. در نظر داشته باشید محتویات این پماد زگیل تناسلی در کلینیک زارعی می تواند موجب تضعیف کاندوم و دیافراگم گردد، پس همزمان با مصرف این دارو از رابطه جنسی بپرهیزید.

از عوارض احتمالی این دارو می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • تورم و قرمزی
  • خارش و سوزش پوست
  • حساس شدن پوست
  • پوسته پوسته شدن موضع
عکس پماد آلدارا برای درمان زگیل تناسلی

پماد پودوفیلوکس

این دارو افزون بر اشکال پماد در اشکال دیگری مانند ژل و محلول نیز در دسترس است. این ژل 5% از خالص ترین مواد تشکیل شده است. از آنجایی که بروز عوارضی مانند التهاب پس از مصرف این پماد اجتناب ناپذیر است، می توان با خشک نمودن پوست قبل از مصرف پماد این عوارض را به حداقل کاهش داد.

بهتر است اولین مرتبه استفاده از این پماد توسط پزشک انجام شود و سپس خود فرد میتواند از این پماد استفاده نماید. محلول پودوفیلوکس باید توسط پنبه بر روی موضع اعمال شود و ژل آن توسط انگشتان بر روی پوست استعمال می شود.

از مصرف این دارو بر روی ضایعات پوستی واژنی، مجرای ادراری، زگیل مقعدی خودداری نمایید.

محلول اسید تری کلرواستیک

این محلول 60 تا 90 درصدی اغلب در درمان ضایعات کوچک و مرطوب روی پوست کاربرد دارد. یکی از ویژگی های این محلول قابل استفاده بودن آن برای درمان ضایعات واژنی یا مقعدی است. برای درمان حجم کمی از این محلول را بر روی موضع مورد نظر قرار داده و اجازه دهید به طور کامل خشک شود.

قبل از مصرف این دارو با پزشک مشورت نمایید زیرا که لازم است دستوراتی را در مورد استفاده سهوی از پماد بر روی موضع غیر آلوده دریافت نمایید.

محلول اسید سالیسیلیک برای زگیل تناسلی

اسید سالیسیلیک داروی بسیار قوی اسید است که موجب حل شدن زگیل های تناسلی می شود. بهتر است برای استفاده از این محلول از قبل ناحیه مورد نظر را با آب و صابون شسته و خشک کنید، سپس می توانید این محلول را با استفاده از پنبه بر روی موضع استعمال نمایید. این دارو را می توان تا دو مرتبه در طول روز استفاده نمود.

از تماس این محلول با نواحی واژن، مقعد و نواحی مخاطی بدن بپرهیزید. مصرف این دارو برای زنان باردار و شیرده و بیماران قلبی و دیابتی ممنوع است. در صورتی که سابقه حساسیت به خانواده سالیسیلات ها (آسپرین ، بروفن، ناپروکسن) دارید از مصرف این دارو اجتناب نمایید. عوارض جانبی اسید سالیسیلیک به این شرح است:

  • تحریک منطقه
  • سوزش
  • خارش و التهاب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...