رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
hpvdarman

از بین بردن زگیل دست و بررسی درمان سریع

پست های پیشنهاد شده

برای درمان و از بین بردن زگیل روی دست روش های مختلفی وجود دارد. که در ادامه به بررسی انواع آنها می پردازیم. این روش ها نسبت به شرایط هر فرد مانند سن، تعداد زگیل ها، اندازه و… بنا به تشخیص پزشک متغیر است. در ابتدا روشهای فوری را معرفی می کنیم که اکثر بیماران به دنبال آنها هستند:

درمان زگیل دست با لیزر
از آنجا که امروزه در علم پزشکی کمتر روش جراحی معمولی مانند بریدن زگیل انجام می شود، بهترین روش درمان و سریع لیزر درمانی می باشد که در عمل با لیزر از پرتوی شدید نوری برای سوزاندن و تخریب بافت زگیل استفاده می شود. این کار معمولاً در مطب پزشک یا کلینیک انجام می شود. بسته به تعداد زگیل هایی که باید برداشته شوند یا به اندازه ناحیه ای که باید درمان شود ، دکتر متخصص از بی حسی موضعی استفاده می کند. در صورتی که بیمار پس از عمل مراقبت های لازم را انجام دهد، احتمال بازگشت زائده ها صفر می باشد.

مزیت استفاده از لیزر نسبت به سایر روش ها :

  • درمان فوری در کمتر از یک ساعت
  • حداقل زمان استراحت به مدت چند روز
  • بازگشت سریع افراد به کارها و فعالیت های روزمره خود
  • از بین رفتن جای زخم زگیل به سرعت
  • ریکاوری پوست و محل زخم مانند روز اول
  • زمان بارداری به دلیل عدم جراحی زائده ها، استفاده از لیزر بهترین گزینه می باشد

هزینه لیزر زگیل دست
لازم به ذکر است که هزینه انجام عمل با لیزر نسبت به عوامل متعدد مانند تعداد زگیل های دست و اندازه آنها متغیر است. در نتیجه نیاز به بررسی مستقیم پزشک دارد. یا برای دریافت خدمات آنلاین و رایگان ما می توانید عکس زائده ها را از طریق واتساپ به شماره 09197715527 بفرستید تا همکاران ما هزینه دقیق را خدمت شما عزیزان عرض کنند.

فریز زگیل دست (کرایو ، انجماد)
فریز کردن که با نام ها علمی کرایوتراپی و انجماد زائده های گوشتی به کار برده می شود، یکی از دیگر عمل های رایج برای از بین بردن این نوع زائده ها است که روی دست شکل می گیرند. طی این روش که در کلینیک یا مطب پزشک انجام میگیرد، پس از بررسی زائده ها نیتروژن مایع یا کربن دی اکسید در دمای -196 درجه سانتیگراد بر روی زگیل دست اسپری می شود. در برخی از موارد ممکن است پزشک از بی حسی موضعی برای درمان و رفع زائده ها استفاده کند. این روش خیلی کوتاه مدت است و می تواند حدود نیم ساعت وقت بیمار را بگیرد.

در درمان با فریز کردن یا همان کرایو طبق آمار کلی 75 درصد از بیماران رضایت کامل داشته و تنها 15 درصد بیان می کنند که زائده ها برگشته اند که این احتمال در عمل با لیزر به صفر می رسد.

از بین بردن زگیل دست و بررسی درمان سریع

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...