رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
mohammad12

انواع مدل شلوار پارچه‌ای راسته زنانه و دخترانه جدید

پست های پیشنهاد شده

خوشبختانه میزان تنوع در مدل لباس‌ زنانه زیاد است و اگر جزء افراد سخت انتخاب هستید، با توجه به مدل متنوع شلوار پارچه‌ای راسته زنانه، می‌توانید لباس مورد علاقه خود را تهیه کنید و در تابستان امسال استایلی نزدیک به سلیقه و علاقه خودتان داشته باشید. در این بخش مدل شلوار پارچه‌ ای دخترانه و زنانه راسته جدید را به شما معرفی می‌کنیم تا با لباس‌های تابستانه جذاب خود ست کنید و چشمگیرتر از همیشه شوید.

۱٫ شلوار پارچه‌ای راسته پاکتی زنانه

مدل شلوار پارچه‌ای راسته پاکتی زنانه
شلوار پارچه‌ای راسته پاکتی زنانه فروش بسیار بالایی دارد و در این سال‌ها توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب کرده است. معمولا قد این مدل شلوار ۹۰ سانیت متر یا کوتاه‌تر است که استایل شما را جذاب می‌کند. اگر به استایل کژوال (غیررسمی) یا استایل فرمال (رسمی) علاقه دارید، نگران نباشید، چرا که شما می‌توانید مدل شلوار پاکتی زنانه را با هر لباسی که دوست دارید ست کنید.
اگر به استایل رسمی علاقه دارید، شلوار پاکتی زنانه و کفش پاشنه بلند جلوه بسیاری زیبایی خواهند داشت که شما می‌توانید یک مانتو مجلسی، شومیز یا یک کت زنانه را با این شلوار به تن کنید و در هر قرار یا مهمانی بدرخشید. با این حال در صورتی که طرفدار کفش پاشنه بلند نیستید، می‌توانید کفش تخت مجلسی زنانه را جایگزین کنید که باز هم استایل شما جذاب خواهد بود.
در صورتی که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارید یا می‌خواهید در یک مهمانی دوستانه شرکت کنید، مدل شلوار راسته پاکتی زنانه انتخاب مناسبی خواهد بود. شما می‌توانید این شلوار را با یک بلوز زنانه ساده، کفش کتانی یا کفش اسپرت زنانه ست کنید. با این حال اگر می‌خواهید استایل خود را کامل کنید، معجزه اکسسوری‌ها همچون دستبند و پابند را فراموش نکنید.

۲٫ شلوار پارچه‌ای راسته گشاد زنانه

مدل شلوار پارچه‌ای راسته گشاد زنانه
فصل تابستان که از راه می‌رسد، خانم‌ها ترجیح می‌دهند که لباس آزاد، نخی و خنک به تن کنند. از این جهت بازار خرید شلوار پارچه‌ای راسته گشاد داغ می‌شود. این مدل شلوار زنانه نه تنها ظاهری جذاب دارد، بلکه استایل تابستانه شما را جذاب‌تر می‌کند.
یکی از رنگ‌های پرطرفدار امسال، رنگ طوسی است. شلوار پارچه‌ای راسته طوسی زنانه نیز طرفداران بسیاری دارد. اما بهتر است بدانید این رنگ علاوه بر اینکه ظاهری چشم نواز و زیبا دارد، به سادگی با لباس‌های رنگی ست می‌شود.
 
 
از این جهت اگر می‌خواهید برای تابستان امسال استایل متفاوتی را تجربه کنید و شلوار پارچه‌ای راسته گشاد زنانه خنک تهیه کنید، رنگ طوسی انتخاب مناسبی خواهد بود. در این صورت شما می‌توانید این مدل شلوار را با مانتو یا بلوز زنانه صورتی، آبی، فیروزه‌ای، زرد، آجری، سفید و سبز ست کنید و منحصر به‌فرد شوید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...