رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
foodonly

بهترین صبحانه رژیمی برای کاهش وزن

پست های پیشنهاد شده

همانطور که می دانید صبحانه مهم ترین وعده غذایی در روز است؛ در حالی که خیلی از افراد بیخیال این وعده می شوند و از آن سرسری می گذرند. اما تحقیقات نشان داده است که افرادی که عادت به مصرف صبحانه دارند، همیشه از تناسب اندام خوبی برخوردار هستند. مصرف صبحانه به صورت مکرر مخصوصا صبحانه رژیمی تاثیر زیادی در کاهش وزن و لاغری فرد دارد.

مزایای مصرف صبحانه

·         دریافت مواد مغذی

·         تناسب اندام

·         کنترل قند خون

·         سلامت قلب

بهترین صبحانه رژیمی

در ادامه مقاله به معرفی بهترین و ساده ترین صبحانه رژیمی برای کاهش وزن پرداخته ایم:

اوت میل بادام زمینی و موز

جو دوسر پرک منبع کامل فیبر است که باعث می شود فرد احساس سیری کند. اوت میل به عنوان یکی از غذاهای کم کالری شناخته می شود که معمولا با کره بادام زمینی، دانه چیا و موز سرو می شود. ترکیب این مواد با شیر و مصرف آن در صبح مثل یک بمب انرژی عمل کرده و همینطور مدت زمان طولانی ای شما را سیر نگه می دارد.

املت مرغ و اسفناج

تخم مرغ یکی از بهترین منابع پروتئین است که آن را در حالات مختلفی می توان به عنوان وعده صبحانه مصرف کرد. اضافه کردن مرغ به تخم مرغ به عنوان یک محصول گوشتی با چربی پائین این وعده را به یک صبحانه مقوی و نسبتا سبک تبدیل کرده است. با اضافه کردن اسفناج به این مواد، باعث می شود از مزایای فوق العاده اسفناج مانند تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل فشار خون و ... بهره برد.

بیشتر بخوانید: غذای رژیمی با مرغ

سالاد میوه

سالاد میوه بهترین گزینه برای زمان هایی است که فرد تمایلی به خوردن یک صبحانه کامل ندارد اما در عین حال می خواهد در صبح وعده ای مصرف کند. معمولا میوه ها دارای کالری پایینی بوده و همینطور مقادیر بالایی فیبر دارند که باعث سیری طولانی مدت تر و کاهش جذب قندهای موجود در میوه می شود.

سالاد میوه صرفا یک صبحانه رژیمی نیست، بلکه می توان آن را به عنوان میان وعده در رژیم لاغری خود نیز جای داد. طبق تحقیقات دانشمندان، میوه ها بر اساس رنگشان، خواص و آنتی اکسیدان هایی دارند که با مصرف سالاد میده باعث می شوید از خواص تمامی این میوه ها بهره مند شوید.

همچنین لازم به ذکر است که مصرف انواع میوه با رنگ های مختلف در وعده صبحانه فواید زیادی مانند کاهش میزان افسردگی، کاهش بیماری قلبی و همینطور بهبود دستگاه گوارش دارد.

  منبع: https://www.sira.fit/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...