رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
fatemeh7997

راهنمای خرید یخچال و فریزر برای سوپرمارکت

پست های پیشنهاد شده

یخچال سوپرمارکت

یخچال سوپرمارکتی که در واقعا همان یخچال ایستاده محسوب می شود یکی از تجهیزات مهم و ضروری سوپرمارکت ها و فروشگاه ها محسوب شده و با توجه به محصولی که قصد دارید در آن نگهداری کنید در مدل ها و ابعاد گوناگون قابل طراحی و تولید است.یخچال های سوپرمارکت معمولا بر اساس نیاز مشتری در ابعاد 60 سانت، 70 سانت، 120 سانت، 1.5 متری و 2 متری در تعداد درب های مختلف (تک درب تا شش درب) توسط صنایع برودتی پرنس سرما با طرح ها و استیکر های سفارشی از قبیل هایپ، پپسی، کوکاکولا، فانتا و ... با متریال و مواد اولیه طراحی و تولید می شوند.

دمای یخچال مغازه سوپرمارکت باید به گونه ای باشد تا با ایجاد سرمای کافی از فاسد شدن محصولات جلوگیری کند.

اکنون به بررسی ویژگی ها و مشخصات یخچال سوپرمارکت می پر دازیم:

1.درب های یخچال سوپری ایستاده به صورت شیشه ای و از جنس سکوریت ساخته می شود که نشکن است و علاوه بر این به صورت دو جداره است که بین جداره های آن از گاز آرگون پر شده است.از این رو هیچ نگرانی از خارج شدن سرمای درون یخچال نخواهید داشت.

2.در ساخت یخچال ویترینی ایستاده سوپرمارکت از ترموستات دیجیتالی استفاده شده و در نتیجه قابلیت تنظیم دمای یخچال نیز وجود دارد.

3.تمامی مدل های یخچال سوپری در ردیف انرژی A قرار دارند از این رو از مصرف بهینه انرژی برخودارند و بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه هستند.

4. نوع عایق بندی به کار رفته در یخچال فریزر سوپرمارکت از نوع فوم پلی یورتان است که از طریق دستگاه ها تزریق شده و از اتلاف انرژی و بردودت یخچال جلوگیری می کند.

5.در طراحی یخچال برای مغازه، نورپردازی LED به کار رفته که موجب دیده شدن محصولات داخل یخچال خواهد شد.

6.این یخچال فریزر سوپرمارکتی به سیستم سرمایشی نوفراست یا بدون برفک مجهز شده و از به وجود آمدن برفک جلوگیری می شود.

7.تعداد درب ها و طبقات یخچال فریزر ایستاده سوپرمارکت متغیر بوده و با توجه به سفارش مشتری می توان تعداد درب و طبقات آن را کم یا زیاد کرد.

8.یکی از ویژگی های مهم یخچال فروشگاهی سوپرمارکت استفاده از ورق های استیل و گالوانیزه است که می توانید آن را به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی از خرابی یا زنگ زدگی بشویید.

9.از دیگر ویژگی های یخچال مغازه سوپرمارکت می توان به بی صدا بودن، طول عمر بالا، بازدهی بالا، ضربه گیر از جنس PVC، مصرف برق 220 ولت، کمپرسور پر قدرت و با کیفیت و ... اشاره کرد.

فریزر سوپرمارکت و مغازه

فریزر مغازه که به آن فریزر فروشگاهی گفته می شود در دو نوع ایستاده و خوابیده در ابعاد و اندازه های مختلف قابل طراحی و تولید است.برای مثال فریزر ایستاده سوپری در ابعاد 60، 70 و 120 سانتی و یخچال فریزر صندوقی در گنجایش های 300، 400، 500، 600 و 650 لیتری ساخته می شوند و کاربرد اصلی آن ها نگهداری و منجمد کردن مواد غذایی مختلف و بستنی ها می باشد.

ابعاد یخچال ایستاده سوپرمارکت

یخچال ایستاده سوپری در ابعاد 60، 70، 120 و 200 سانت در انواع تک درب، دو درب، سه درب، چهار و شش درب ساخته می شود.یخچال های تک درب و دو درب گزینه مناسبی برای خنک نگهداشتن انواع مایعات و نوشیدنی ها از قبیل آب معدنی، دلستر، نوشابه، آبمیوه و ... محسوب می شود و به دلیل ابعادی که دارند فشای خیلی کمی را اشغال می کنند. این یخچال ها به دلیل مصرف انرژی پایین، نورپردازی LED، 5 طبقه با قابلیت جا به جایی بسیار پر فروش محسوب می شود.

اما یخچال سه درب، چهار درب و شش درب گزینه مناسبی برای سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، گل فروشی، قصابی و ... هستند. طبقات به کار رفته در این دستگاه ها و درب آن به صورت شیشه ای دوجداره بوده که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی در برابر ضربه های احتمالی وارده بسیار مقاوم است

لیست قیمت یخچال سوپری

قیمت یخچال ایستاده سوپرمارکتی با توجه به مواردی از قبیل، ابعاد و اندازه، تعداد درب، جنس بدنه و شیشه، برند و کیفیت موتور، نوع عایق بندی، تعداد طبقات به کار رفته و ... تعیین می شود و همانطور که می دانید این محصول در انواع مختلفی در بازار موجود است.برای استعلام قیمت یخچال سوپرمارکت و ثبت سفارش خود با کارشناس فروش مربوطه تماس بگیرید.

خرید یخچال سوپرمارکت

یخچال های سوپری تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما، با به کار گیری ازمتریال درجه یک و تجهیزات به روز طراحی و ساخته می شوند زیرا همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم یکی از ارکان اصلی هر سوپرمارکت و مغازه ای محسوب شده و باید از کیفیت ساخت بالایی برخودار باشد.شما عزیزان می توانید یخچال فریزر سوپرمارکت مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب از صنایع برودتی پرنس سرما خریداری کنید.

قبل از خرید یخچال سوپری حتما به فضای در دسترس خود برای قرار دادن یخچال، مشخصات فنی محصول، مصرف انرژی، چرخ دار بودن پایه ها، مقرون به صرفه بودن و ... توجه کنید. برای دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

http://www.tabnaktehran.ir/fa/news/1074684/راهنمای-خرید-یخچال-و-فریزر-برای-سوپرمارکت

شماره تماس : 09128594636

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...