رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
fatemeh7997

فروش انواع قفل استخری روستیک

پست های پیشنهاد شده

انواع قفل های هوشمند استخری

قفل کمد استخری متکی به خود

در این طرح قفل های RFID بدون نیاز به نرم افزار و برق و سیم کشی و تنها با باطری کار میکنند که روی هر کمد نصب میشوند و برای هر کمد ، یک دستبند مجزا ست میشود.

قفل استخری مرتبط با کامپیوتر

این مدل قفل ها برعکس مدل ذکر شده با استفاده از برق هستند و به کامپیوتر و نرم افزار متصل میشوند و امکان باز شدن تمام قفل ها با نرم افزار وجود دارد.

در این طرح، امکان رزرو کمد برای اعضاء ثابت، مربیان و… وجود داشته و مدیران قادر خواهند بود از آخرین وضعیت کمدها (سالم، خراب، رزرو و..) توسط گزارشات سیستم مطلع گردند.

این نوع قفل کمدباشگاهی قابلیت اجرا با کارت، مچ بند هوشمند(دستبند کمد استخر)، اثرانگشت، تشخیص چهره را دارد.

قفل کمد آنلاین بی سیم

با استفاده از این اتوماسیون پیشرفته، بعد از ثبت نام ورزشکار در نرم افزار (کارت یا مچ بند هوشمند(دستبند کمد استخر) یا اثرانگشت) و بعد از ورود زدن وی ، دستگاه شماره کمد وی را اعلام میکند

و چراغ های نمایشگر زیبای قفل کمد که بر روی درب کمد نصب شده روشن و خاموش شده و درب کمد باز می شود.

یک دستگاه دیگر نیز برای دسترسی آسان اعضا به کمدهایشان در رختکن نصب می گردد.این قفل ها برای قفل کمد استخر بسیار مناسب می باشند.

قفل الکترونیکی آفلاین(offline)

قفل های هوشمند به دو طریق نیروی برق مورد نیاز خود را تامین می کنند، اگر بصورت مدل آفلاین (offline) باشند منبع برق آنها از طریق باطری تامین می شود.

مچ بند استخری فنری

دسته این نوع مچ بند ها از نوع فنر می باشد که در دست جای می گیرد. که برای ورود و خروج و همچنین کنترل گیت ها به همراه قفل کمد استخر استفاده می‌شود.

مچ بند استخر سیلکونی

یکی از مچ بند هایی که برای ورود و خروج و همچنین قفل کمد استخری از آن استفاده‌ می شود جنس این مچ بند ها سلیکونی می باشد.

مچ بند استخری ساعتی

این مچ بند مانند یک ساعت هوشمند است. که می توان از این این مچ بند برای وردی گیت ها با امکان شارژ مجدد استفاده کرد از این نوع مچ بند استخری می توان در مکان های مختلف ورزشی استفاده کرد.

قفل استخری یوکا

قفل الکترونیکی کمد باشگاه یوکا Lux اسمارت معروف به قفل لوکس با برند یوکا (Yucca) با کیفیتی بی نظیر با گارانتی بدون قید و شرط تعویض شرکت نوآوران هوشمند به یکی از قابل اطمینان ترین مدل های قفل الکترونیکی کمد در ایران تبدیل شده است که این مهم باعث شده تا قفل الکترونیکی لوکس از استقبال بی نظیری در بین صاحبان مجتمع های بزرگ تفریحی و ورزشی در ایران رو به رو شود.

قفل کمد استخر لاکر

قفل لاکر استخری در جهت افزایش امنیت کمد های باشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد. این قفل با بروزترین و پیشرفته ترین جوانب امنیتی مخصوص استخرها، باشگاه های ورزشی ساخته شده است. این قفل ها با طراحی خاص خود مانع نفوذ مایعات به داخل آن میشود و میتوان در مکان های با رطوبت بالا مورد استفاده قرار بگیرد.

قفل استخری روستیک

قفل باشگاهی ۵۰۲۰ روستیک ، کاملترین قفل الکترونیکی کمد آفلاین در ایران میباشد. این قفل قابل کار با اثر انگشت، اسکنر تشخیص چهره، کارت، مچبند و …. بوده و با استفاده از این قفل دیگر نیازی به ثبت شماره کمد بر روی دستبند و کارت مربوط به قفل ها نمی باشد، و اعضای باشگاه در هنگام ورود به باشگاه به دستگاه ریدر مرکزی و یا گیت ورودی  مراجعه  نموده و با کارت یا دستبند عضویت خود اجازه ورود به مجموعه را پیدا نموده و دستگاه به صورت اتومات کمد مربوطه را به عضو تخصیص میدهد.

قفل استخری 2020 روستیک

پرطرفدارین قفل کمد استخری در ایران قفل ۲۰۲۰ روستیک میباشد. این قفل تا کنون در بیش از هزار پروژه استخری و باشگاهی مورد استفاده قرار گرفت. از آنجا که جنس بدنه چشمی آن تمام استنلس استیل است این قفل، رطوبت، گرما، بخارات ناشی از گازهای کلر و گوگرد و ….رو این قفل تاثیر تخریبی ندارد.

برند روستیک
مدل 2020
جنس بدنه استیل ضد آب
جنس دستبند  سیلیکونی و ضد باکتری
خدمات  نصب و سرویس دوره ای پس از فروش
گارانتی دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

قفل 1020 روستیک

قابلیت استفاده با مچ بند ، کارت ، جاسوییچی و دکمه و تعریف کاربران مختلف با سطوح دسترسی متفاوت.مصرف بسیار پایین میزان باطری یکی از مهم ترین ویژگی های این قفل کمد استخری می باشد.

برند روستیک
مدل  1020
جنس بدنه ABS ضدآب و ضدباکتری 
جنس دستبند سیلیکونی و ضد باکتری
امکان نصب بر روی  کمد باشگاه و لاکر
گارانتی یک ساله و ده سال خدمات پس از فروش

قفل استخری 4020 روستیک

این قفل دارای مصرف بسیار پایین میزان باطری است.دارای قابلیت اتصال باطری خارجی در زمان اتمام شارژ و همچنین عدم نیاز به سیم کشی و عدم ارتباط فیریکی با دیگر قفل ها نصب شده در مجموعه.

برند روستیک
مدل 4020
رنگ بندی طلایی، زیتونی و ساتن
دارای بدنه ضد آب و ضد رطوبت
دارای باتری با مصرف پایین و باتری خارجی
دارای گارانتی یک ساله

قفل روستیک استخری 3020 

قفل الکترونیکی کمد باشگاهی و استخری ۳۰۲۰ روستیک دارای طراحی مدرن و تنوع رنگی بالا. این قفل در رنگ های طلایی، زیتونی و ساتن ارایه میشود.این قفل ساخته شده از متریال زاماک. مصرف انژی پایین و سرعت عمل بالا از دیگر ویژگی های این قفل می باشد.

برند روستیک
مدل 3020
رنگ بندی ساتن، زیتونی و طلایی
دارای بدنه ضد آب و ضد رطوبت
امکان دسترسی با  کارت، مچ بند و دکمه
گارانتی  دو ساله - خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای

سایر مدل ها

  • قفل استخر تمام استیل
  • قفل استخری برای کمد های فلزی قدیمی
  • قفل دیجیتال استخری RFID
  • قفل تشخیص چهره
  • قفل دیجیتال کابینتی با قابلیت اثر انگشت

 

نصب و تعمیر انواع قفل های مغناطیسی استخر

همانطور که گفته شد برخی از این قفل ها با برق کار میکنند و نیاز به سیم کشی دارند و برخی دیگر فقط با باطری کار میکنند و هدف اصلی آنها این است که برای مدیریت و نظارت بهتر و جامع تر در مراکز ورزشی و تفریحی، باشگاهها، پارکهای آبی، استخرها، بیمارستانها، دانشگاهها، موزه ها، صندوق امانت، مراکز آب درمانی مختلف استفاده می شوند.

نصب این قفل ها در هر مکانی با سایر مکان ها متفاوت است و کسی که قصد انجام این کار را دارد بهتر است مهارت و تجربه کافی را برای این کار داشته باشد تا طبق استاندارد این کار را انجام دهد و قفل الکترونیکی هم به بهترین شکل عملکردش را نشان دهد.

همچنین لازم به ذکر است که اگر شاهد عملکرد اشتباه قفل شدید حتما از شرکت مورد نظر درخواست تعمیر قفل را داشته باشید.

شرکت آریا لاک آماده ارائه خدمات تعمیر و نصب این قفل های هوشمند نیز میباشد.

https://arialock.com/tag/قفل-استخری

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قفل استخری یا همان قفل الکترونیکی کمد استخر را می توان در تمام مکانهای عمومی و یا حتی در منازل مورد استفاده قرار دهید. این محصولات دارای مدلهای ختلفی هستند. قفل استخری برند بروستیک از معتبر ترین محصولات در این زمینه می باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قفل استخری را برای نصب بر روی درب کمد یواری هم می توان استفاده نمود. به طور کلی این قفلها بر روی انواع درب کمد قابل نصب است و نمی توان این محصولات را منحصر به نصب برای مجموعه های ورزشی دانست.

برای خرید قفل استخری و قفل کمد باشگاه اینجا کلیک کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...