رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
bahram5280

اولین تریلر از بازی Indus Battle Royale ؛ بتل رویال بعدی هندی است!

پست های پیشنهاد شده

 

indus-header_jpg_820.jpg
 
بر اساس خبرهای جدید، استودیوی بازی‌سازی هندی SuperGaming قصد دارد با انتشار بازی بتل رویال جدیدی به نام Indus Battle Royale عرصه‌ی توسعه‌دهندگان هندی را در فضای گیمینگ موبایل گسترش دهد.
همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر بتل رویال جزو برترین ژانرهای بازی موبایل در سراسر جهان شده و گیمرهای بسیاری را به خود جذب کرده است. این روند با انتشار بازی PUBG Mobile در سال 2018 شروع شد و از آن زمان تاکنون، عناوین متنوع و هیجان انگیز زیادی مانند Free Fire Max، COD Mobile، Apex Legends Mobile و فورتنایت تحت ژانر بازی BR منتشر شده‌اند.

اکنون، شرکت بازی‌سازی SuperGaming اولین تریلر بازی بعدی خود با نام Indus Battle Royale را در میدان تایمز شهر نیویورک منتشر کرده است و قصد دارد کشور هند را به عنوان یکی از فعالان در حوزه گیمینگ و بازی‌سازی معرفی کند. در آینده‌ای نزدیک این بازی بر روی موبایل، PC و کنسول‌های گیمینگ در دسترس خواهد بود.

همانطور که از نام بازی می‌توان حدس زد، این عنوان یک بازی بتل رویال است، اما اکنون این سوال مطرح می‌شود که چه چیزی آن را خاص جلوه می‌دهد و بازی Indus را از دیگر بتل رویال‌ها متمایز می‌کند؟

ابتدا باید گفت داستان و موضوع اصلی این بازی مبتنی بر ایده هندو-آینده‌گرایی است؛ این ایده به زبان ساده، تصور استودیوی بازی‌سازی SuperGaming از دنیایی است که در آن تمدن دره سند آنقدر از نظر فناوری پیشرفته است که به یک کهکشان دور پرواز کرده است و بقیه تمدن بشری در سال 2500 این مکان را کشف می‌کنند. این بازی همچنین شامل تصاویری، تم‌ها و مکان‌های الهام گرفته از فرهنگ و معماری هند در طول سالیان سال است، اما با این تفاوت که تمامی این‌ها با درون‌مایه‌ای آینده نگرانه جلوه یافته‌اند.

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید، تریلر قسمت کوتاهی از یک بازیکن را در حالت اول شخص به نمایش می‌گذارد. همچنین گرافیک جذاب و متفاوتی دارد که حال و هوای تخیلی و زنده‌ای را القا می‌کند. در کنار این‌ها، برخی از کاراکترهای بازی هم در تریلر مشاهده می‌شوند که پس از مرگ به پیکسل‌های بسیار کوچکی تجزیهه می‌شوند.

در میان اسلحه های نمایش داده شده در تریلر هم سلاح‌های اسنایپر و یک تپانچه جدید مورد توجه قرار گرفته‌اند. این استودیو بازی‌سازی قبلاً هم یک LMG با نام «ویرانگر» را نشان داده است که هر چه مدت زمان بیشتری ماشه را نگه دارید سرعت تیراندازی آن افزایش می‌یابد.

در مجموع، به نظر می رسد بازی Indus Battle Royale پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی محبوب و بزرگ در ژانر BR را دارد و با توجه به این که توسعه دهندگان تمرکز زیادی روی جنبه داستانی بازی دارند، می‌توان انتظار داشت که اسکین‌ها و کاراکترهای بسیاری به آن اضافه شوند و حالت‌های متعددی برای بازی داشته باشد.  

اما سوال بزرگ اکنون این است که آیا بازی می‌تواند به وعده‌های خود مبنی بر تجربه‌ای منحصربه‌فرد عمل کند یا خیر؟ به احتمال زیاد این سوال در سال آینده و زمانی که بازی عرضه شود، پاسخ داده خواهد شد. البته باید در نظر داشت پیش‌ثبت‌نام بازی Indus Battle Royale از اواخر سال جاری آغاز می‌شود و در نتیجه می‌توان در اوایل سال میلادی بعدی منتظر عرضه‌ی این بازی جدید باشیم.

نظر شما در مورد بازی بتل رویال جدید استودیوی SuperGaming چیست؟ آیا بازی Indus Battle Royale می‌تواند به وعده‌های خود عمل کند و به محبوبیت بالایی دست یابد یا خیر؟

منبع: فارسی‌رو

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...