رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
geekgirlnzri

پرستار خصوصی کودک در منزل را چگونه استخدام کنیم

پست های پیشنهاد شده

پرستار کودک فردی می باشد، که می تواند خدمات مراقبتی و آموزشی را در منزل برای کودکان انجام دهد. مراقب کودک از روند رشد کودک آگاهی کامل دارد، و روش های تربیت و پروش و کار با کودک را می داند. پرستار کودک در منزل می تواند برای کودکان محیط هیجان انگیر ایجاد کند. پرستار بچه با والدین در ارتباط است، و به نگرانی‌ های والدین توجه می کند، و راه حل های مناسب را در برخورد با کودک و خانواده استفاده می کند، و همواره تلاش می کند، تا کودک را در رسیدن به اهدافی که والدین برایش تعیین کرده‌ اند، راهنمایی کند. 

با توجه به این که تعداد مهد کودک ­هایی که از نوزادان پرستاری و مراقبت می­ کنند، انگشت شمار هستند، به همینخاطر ممکن است، در نزدیکی محل زندگی شما این نوع از مهدکودک ها وجود ندارد. در این شرایط بیشتر خانواده ­ها ترجیح می دهند، پرستار کودک استخدام کنند. مرکز پزشکی و پرستاری سلامت نوین تمام سعی خود را در این راستا کرده، تا با آموزش پرستاران مجرب و توانمندی که اصول نگهداری و تربیت کودکان را می­ دانند، آماده ­ی خدمات رسانی به خانواده­ ها هستند. این مرکز با ارائه ی مشاوره رایگان به والدین ­ها اعتماد آن ها را جلب می کنند، که پرستار مناسب برای نگه­داری از کودکانشان انتخاب شود.

ارتباط با ما: 02634471270

نگهداری کودک در منزل پرستار

پرستار کودک

ممکن است، والدین وجود داشته باشند، که به خاطر شرایط زندگی و مشغله ی کاری قادر به نگهداری و تربیت فرزندان خود نیستند، و حتی ممکن است، در نزدیکان خود کسی را نداشته باشند، که بتوانند از تجربه های آن ها استفاده کنند، و کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند. حالا برخی از این کودکان صحیح و سالم هستند، و تنها احتیاج به نگهداری و تربیت و آموزش دارند، و برخی دیگر هم ممکن است، مریضی و مشکلاتی خاصی داشته باشند. با استخدام پرستار کودک می توانید کودک خود را به همان شکلی که دوست دارند، تربیت کنند. پرستار کودک فردی است، که عاشق پرستاری و کودکان است، تجربه و مهارت های لازم را دارد، خلق و خوی همه ی کودکان را می شناسد، و می داند با هر کودکی چگونه برخورد کند.

پرستار باید محیطی آرام و در حین حال شاد برای کودک فراهم کند، با کودک بازی کند، با بچه ارتباط خوبی بر قرار کند، و کاملاً مراقبش باشد.

برای استخدام پرستار کودک لازم است، بدانید که برای مراقبت از کودک شما به صورت شبانه روزی بهتر است، که غذای پرستار کودک را تهیه کنید، ولی برای مراقبت های شبانه بهتر است، که میان وعده و نوشیدنی در اختیارش قرار بدهید، یا به او اجازه دهید، تا غذاها و نوشیدنی مورد علاقه خود را همراه خود بیاورد. لطفا در مورد تمام قوانین آشپزخانه با پرستار کودک خود صحبت کنید.

ویژگی های یک پرستار مناسب برای استخدام 

  • اشتیاق به کار
  • روحیه بالا و شاد
  • ابتکار عمل
  • مسئولیت پذیری
  • حرفه ای بودن
  • پاسخ گویی به والدین
  • تجربه بالا و خوب
  • الگو بودن
  • مهربان و از خود گذشته
  • قابل اعتماد
  • وقت شناس
  • صبوری

پرستار کودک و بچه در منزل کرج

در بعضی از خانواده ها ممکن است، که دارای نوزاد، کودک خردسال یا حتی کودکانی با بیماری های خاص باشند. در این صورت به نظر شما می توان برای همیشه آن ها را به پدر بزرگ و مادربزرگشان سپرد؟

بهترین کاری که در این شرایط می توانید انجام دهید، این است، که با استخدام فردی در منزل برای پرستاری و نگهداری از کودکان و تربیت آن ها به بهترین روش است، چون بیشتر خانواده ها این عقیده دارند، که فرزندشان در منزل خود احساس راحتی و امنیت بیشتری دارد، و والدین هم می توانند پرستاری برای زمانی که در شیفت و ساعات کاری هستند، استخدام کنند، و خیالشان بابت فرزندشان راحت باشد.

همچنین در بعضی جوامع حضور یک فرزند در خانواده باعث می شود، که همه ی کارها و علایق شخصی را کنار بگذارید. این امر به مرور نه تنها به والدین بلکه به کودکان نیز آسیب می رساند. بنابراین حضور پرستار کودک در منزل این فرصت را به شما می دهد، که زمانی را نیز برای کارهای شخصی صرف کنید.

مراکز زیادی وجود دارد، که این گونه خدمات را ارائه می دهند، ولی پیشنهاد ما به شما این است، که از مراکز معتبر و شناخته شده درخواست خدمات کنید. مرکز سلامت نوین ارائه دهنده ی صفر تا صد خدمات پرستار کودک، پرستار سالمند و پرستار بیمار با استفاده از پرستاران آموزش دیده و متخصص می باشد.

قیمت پرستار بچه در منزل

پرستار کودک در منزل در کرج

پرستار کودک شما شخصی است، که فرزند شما تمام طول روز خود را با او می گذراند، و این طبیعی است، که از او الگو برداری می کند، و مهم تر از همه این است، که رشد جسمی و فکری و روحی کودک توسط پرستار انجام می شود، و در نتیجه این مهم است، که این موارد چگونه انجام شود. فردی که شما استخدام می کنید، باید از هر نظر دارای شرایط مناسب و خوب باشد، و توانایی تربیت و آموزش صحیح فرزند شما را داشته باشد، و به همین خاطر به شما توصیه می کنیم، تا برای استخدام چنین پرستارانی دقت بالایی به خرج دهید، سابقه کاری پرستار را مطالعه کنید، و با پرستار کاملا آشنا شوید.

در صورتی که از خدمات این مرکز استفاده می کنید، می توانید از مزایا و خدمات زیر هم بهره مند خواهید شد.

  • اگر به خاطر موارد خاص به تجهیزات پزشکی مختلفی از قبیل ونتیلاتور، اکسیژن ساز، تخت بیمارستانی و… نیاز نیاز داشته باشید، این مرکز توانایی آماده سازی این تجهیزات را دارد.
  • اگر شما به خدمات درمانی دیگر از قبیل فیزیوتراپی در منزل، درمان زخم و پانسمان زخم در منزل، آزمایش خون در منزل، ویزیت پزشک در منزل، تزریقات در منزل و… احتیاج داشته باشید، این مرکز قادر به ارائه ی خدمات به شما خواهد بود.

استخدام پرستار کودک در منزل قطعاً کاری سخت و دشوار می باشد، و احتیاج به دقت و وقت کافی دارد، چون امروزه شاید کمتر بتوان پرستارانی واقعا دلسوز و مهربان برای فرزندان پیدا کرد، ولی مجموعه ی ما این تضمین را به شما می دهد، که دارای بهترین و مناسب ترین و باتجربه ترین پرستاران کودک هستیم، که آماده ی خدمت رسانی به بهترین شکل هستند.

پرستار نوزاد

پرستار نوزاد شخصیست، که در صورت نبود پدر و مادر در خانه به خاطر مشغله ی کاری و یا دیگر موارد از کودکانی که در سنین کم هستند، و نوزاد محسوب می شوند، نگهداری و مراقبت می کند، که این پرستاران معمولاً به صورت ساعتی، روزانه و یا شبانه روزی تا زمانی که پدر یا مادر به منزل برسند، کار می کنند. از وظایف اصلی یک پرستار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شیر خوردن
  • تعویض لباس
  • بازی و...

پرستارانی که مهارت بیشتری داشته باشند، می توانند با درسافت حقوق بالاتر امور منزل و آشپزی را هم انجام دهند. برای استخدام پرستار نوزاد در منزل باید خصوصیاتی از جمله شخصیت، سلیقه ها، مهارت ها، ارزش ها و شرایط زندگی و... را در نظر گرفت، که شناخت درست این موارد در تربیت فرزند شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

پرستاری از کودک در منزل

با توجه به زیاد بودن ترافیک های درون شهری، فاصله زیاد بین منزل، محل کار و مهد کودک ها، صرف وقت و هزینه برای رساندن بچه به مهد کودک و... باعث می شود، ما برای راحتی و آسایش شما و فرزندتان خدمات پرستاری و نگهداری کودک در منزل پرستار را به شما توصیه می کنیم. 

والدینی که می خواهند از این خدمات استفاده کنند، را می توان به چند دسته تقسیم کرد.

  • پرستاری از مادر و نوزاد پس از زایمان

بعضی از بانوان ممکن است، بعد از به دنیا آوردن بچه خود به خاطر دردها و سختی هایی که تحمل کرده اند، دچار افسردگی شوند، که این گونه افراد باید حتماً حمایت احساسی شوند، و همچنین در این شرایط باید فردی به عنوان پرستار نوزاد دلسوز و مهربان وجود داشته باشد، تا بتواند نیازهای کودک را هم در کنار نیاز های مادر برطرف کند.

  • پرستاری از کودکان در سنین مختلف

کودکان در هر سنی که باشند، ممکن است، به انجام کارهای خطرناک فکر کنند، و اتفاقی ناگوار را به وجود آورند. به همین خاطر والدین برای زمانی که در خانه حضور ندارند، پرستار استخدام می کنند، تا دیگر نگران این شرایط نباشند.

  • پرستاری از کودکان با شرایط خاص

بعضی از کودکان ممکن است، به خاطر بیماری خاصی که دارند، نیاز به خدمات ویژه و تخصصی پرستاری دارند. از این مدل خدمات می توان به پرستار کودک اوتیسم، پرستار کودک پیش فعال و ده ها و... اشاره کرد.

پرستار کودک در منزل در کرج

پرستار کودک در کرج

با توجه به این که شهر کرج همانند هر تهران یکی از پر جمعیت ترین شهرهای ایران است، که افراد زیادی در این شهر به دنبال خدمات پرستاری در منزل مانند پرستار بیمار کرونایی و پرستار کودک هستند، و همچنین تعداد زیادی مراکز پرستاری هم در این شهر وجود دارند، که تعداد محدودی از آن ها کاملا معتبر هستند، و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

چه زمانی باید از پرستار کودک استفاده کنیم؟

بیشتر خانواده ها به خاطر حضور دائمی در منزل می توانند خود تا حد زیادی از خردسالان و کودکان مواظبت کنند، ولی این مورد همیشگی نمی باشد، و افراد گاهی توانایی نگهداری از کودک خود را ندارند.

دلایل اصلی استفاده از پرستار کودک 

  • در برخی از روزهای سال و فقط برای ساعاتی از روز در موقعیت هایی مانند رفتن به مهمانی و مسافرت
  • در شرایط غیرمنتظره
  • در صورت بستری شدن در بیمارستان
  • در صورت متولد شدن فرزند جدید
  • در نگهداری از فرزندان چند قلو
  • در روزهای مشخصی در هفته برای رسیدگی به امور شخصی
  • برای داشتن وقت استراحت و رفع خستگی ناشی از مراقبت کودک و نوزاد
  • همراهی کردن شما در گردش و مسافرت و تعطیلات برای مواظبت از کودک
  • مراقبت از کودک در ساعات کاری شما

انواع خدمات مراقبتی کودک در منزل 

اطلاع داشتن از تفاوت وظایف و شرایط مراقبین و پرستاران کودک به شما کمک می‌ کند، تا انتخاب دقیق تر و آگاهانه‌ تری داشته باشید. مراقب و پرستار کودک در منزل براساس نیاز، سن و شرایط کودک به انواع مختلف تقسیم بندی می‌ شوند. مادریار، کودک‌ یار، روانشناس و یا مراقب آموزشی انواع مراقب کودک می باشند، و تفاوت آن ها در وظایف و تخصص آن ها است.

وظایف پرستار کودک در منزل

  • مراقبت کامل از کودکان

مراقبت و نگهداری از کودک برای این انجام می شود، تا از آسیب دیدن کودکان جلوگیری کرد، و همچنین برقراری یک رابطه عاطفی و احساسی با کودکان یکی از مهم ترین وظایف پرستار کودک است، چون که باعث می شود، کودک کمتر نبود پدر و مادرش را در طول شبانه روز احساس کند.

  • کمک به بهداشت کودک

از مهم ترین وظایف پرستار کودک در منزل رسیدگی به نظافت و بهداشت شخصی کودک مانند استحمام، تعویض پوشک در نوزادان می باشد، و در کودکانی که کمی بزرگتر هستند، و می توانند راه بروند شامل بردن به دستشویی، کمک در مسواک زدن و شستشوی دهان و دندان و استحمام می باشد.

  • انجام بازی های خلاقانه با کودک

تفریح و آموزش یکی از مهم های نیازهای کودکان می باشد. با توجه به این که پرستار کودک فردی آموزش دیده و با تجربه است، روند تعلیم و آموزش فرزندان شما بسیار کارآمد و مفید پیش خواهد رفت. پرستار کودک با استفاده از بازی و سرگرمی به وسیله جدیدترین متدهای روز دنیا فرزندان شما را آموزش می دهد. پرستار کودک شما را به پارک می برد، و با انجام بازی های آموزشی مناسب سن او در منزل اوقات فراغت فرزندتان را پر می کند.

ممکن است، برخی کودکانی خجالتی باشند، این دسته از کودکان به کمک بیشتری برای ارتباط برقرار کردن نیاز دارند. پرستار کودک می تواند تلاش کند، کودک را درگیر کند. با تشویق کودکان به انجام فعالیت ها و شرکت در بازی های مورد علاقه‌ آن ها کودک یاد می‌ گیرد، به پرستار بچه اعتماد کند، و دوستش داشته باشد.

  • انجام امور خانه

به غیر از مراقبت از کودک وظیفه مرتب سازی اتاق و وسایل بازی کودکان، تهیه غذاها و میان وعده های ساده و سالم برای کودکان نیز یکی از وظایف پرستار کودک می باشد.

  • نگهداری کودک در منزل

استخدام پرستار کودک در منزل نه تنها برای فرزندتان بلکه برای شما به عنوان والدین کودک مزایای زیادی دارد.

  • کمی استراحت کنید.

کودک شما بخش مهمی از زندگی شما می باشد، ولی برای شاد بودن و حضور در کنار فرزندتان، باید سلامتی خود را پرورش دهید. با توجه بهاین که پدر و مادر بودن وظیفه سنگینی است، که باید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر وضعیت روحی و جسمی از فرزندتان مراقبت کنید، و این شرایط با شاغل بودن شما سخت تر می شود. حضور پرستار کودک به شما کمک می کند، تا کمی برای خودتان وقت بگذارید، به کارهایی که علاقه دارید، برسید، و کمی استراحت کنید. شما قبل از هر چیزی باید یک والدین پر انرژی و شاد باشید.

  • ارتقاء مهارت های کودک

کودکی یکی از مهم‌ ترین برهه های زمانی برای شکل‌ گیری شخصیت افراد است. والدین و پرستار کودک در این دوره باید به جنبه های مختلف رشد کودک و ارتقا مهارت های اجتماعی و فردی توجه کنند، تا شخصیت او به درستی شکل بگیرد. پرستار کودک مهارت های ارتباطی را به کودک شما آموزش می دهد. پرستار به کودکتان کمک می کند، تا از نقطه امن خود خارج شود، و برای بازی کردن، کمک گرفتن و… با دیگران ارتباط برقرار کند.

  • کودکتان را مستقل بار بیاورید.

والدین کودکان قطعاً اولین کسانی هستند، که کودکان با آن ها ارتباط برقرار می کنند، و بیشترین زمان خود را با آن ها می گذرانند. به همین خاطر کودکان به شدت به پدر و مادر وابسته می شوند، که این امری طبیعی است، ولی حضور پرستار کودک در منزل باعث می شود، رابطه سالم تری بین شما و کودکتان برقرار شود. در این شرایط فرزندتان درک می کند، که شما همیشه و همه جا حضور ندارید، به همین خاطر باید توانایی برقراری ارتباط با دیگران را داشته باشد.

  • آموزش خصوصی به کودکان

قطعا به خاطر مشغله های کاری یا خانه داری و رسیدگی به دیگر فرزندان فرصت یا انرژی کافی برای آموزش فرزندتان را ندارید، به همین خاطر نیاز دارید، تا پرستاری را استخدام کنید، که توانمندی ها، اصول و ارزش های اخلاقی و رفتاری را به فرزندتان آموزش دهد. اگر خودتان قادر به انجام این کار نیستید، استخدام پرستار کودک در منزل را نادیده نگیرید.

قیمت پرستار کودک در منزل سال 1401

از دیگر وظایف پرستار کودک در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بازی کردن با کودک و استفاده از روش های نوین جهت افزایش خلاقیت در کنار سرگرمی
  • مهارت آموزی به کودک (شعرخوانی، نقاشی، مجسمه سازی، ورزش و...)
  • رفتار صحیح با کودکان در شرایط خاص (پیش فعالی، افسردگی و...)
  • مراقبت دلسوانه از کودک در برابر آسیب های فیزیکی و حوادث ناگوار
  • کنترل اضطراب کودک که به خاطر جدایی او و والدین می باشد.
  • خوراندن دارو در صورت نیاز طبق دستورالعمل تعیین شده
  • تربیت کودک بر اساس توصیه والدین
  • آماده کردن شیر خشک نوزاد
  • آماده کردن غذای کودک
  • کمک به تغذیه کودک
  • استحمام کودک
  • تعویض لباس، پوشک
  • شستن لباس های کودک
  • شستن ملحفه و مرتب کردن تخت کودک
  • کمک به دستشویی رفتن کودک و آموزش آن
  • آماده کردن تغذیه و میان وعده برای کودکی که به مدرسه یا کلاس آموزشی می رود.
  • برنامه ریزی برای اوقات فراغت (بازی در خانه، رفتن به شهربازی، ورزش و…)
  • آموزش انضباط به کودک با توجه به دستورات والدین
  • به مدرسه بردن و برگرداند کودک
  • تشویق کردن کودک به انجام تکالیف مدرسه
  • تمیز نگه داشتن محیط اطراف کودک در اتاق یا خارج از آن
  • تنظیم فواصل زمانی تغذیه و خواب کودک
  • آموزش به کودک در مورد نظافت شخصی و آداب معاشرت
  • انجام خرید روزانه

مزایای استفاده از خدمات پرستار کودک در منزل

شما می‌ توانید در زمان هایی که قادر به مراقبت و نگهداری از کودک خود نیستید، پرستار را استخدام کنید، و در بعضی از روزها که اتفاقات غیر منتظره و برنامه‌ ریزی نشده پیش می‌ آید، ساعت کار او را تغییر دهید، و یا از پرستار جایگزین استفاده کنید. قطعاً شما کودک خود را به دست فردی می سپارید، که مورد اعتماد و منتخب شما است، تا او را به مدرسه ببرد، از مدرسه به خانه برگرداند، او را به کلاس‌ های آموزشی ببرد، و برای او غذای مورد علاقه و سالم آماده کند، و با او وقت صرف کند.

با توجه هب این موضوع که کودکان همیشه از حضور در یک محیط ناآشنا هراس و ترس دارند، و بسیاری از آن‌ ها تا مدت طولانی خود را با محیط جدید مطابقت نمی‌ دهند، ولی نگهداری از کودک در منزل به آرامش کودک و خانواده کمک می کند.

صرفه جویی در هزینه و وقت خانواده از دیگر نکات مهم نگهداری کودک در منزل است، با این روش نگهداری در هزینه سرویس رفت و آمد و یا در صورتی که این کار را والدین بر عهده دارند، در وقت خود صرفه جویی می‌ کنند.

پرستار کودک در منزل نی نی سایت

پرستار تا چه مدت زمانی می تواند در کنار کودک باشد؟

خدمات مراقبتی پرستاری در منزل به دو صورت مقطعی و شبانه روز برای خانواده ها ارائه می شود. خدمات مقطعی می تواند به صورت ساعتی، روزانه و یا شبانه روزی در نظر گرفته شود. مراقبت پاره وقت یا مقطعی زمانی استفاده می شود، که والدین فقط ساعاتی از شبانه روز نمی توانند در کنار فرزند خود باشند، مناسب تر است. زمانی که والدین به صورت پاره وقت شاغل هستند، گزینه استفاده از خدمات مقطعی مورد استفاده قرار می گیرد. والدین می توانند در صورت تمایل برای زمان های کوتاه از خدمات پرستار در منزل استفاده کنند.

در انتخاب پرستار کودک باید به چه مواردی توجه کنیم؟

متاسفانه ممن است، که به خاطر مشغله‌ ی زیاد والدین در رابطه به مراقبت و تربیت خود با نگرانی هایی رو به رو شوند. ممکن است، برای خانواده  این موضوع سوال باشد، که چگونه بهترین پرستار را انتخاب کنیم؟ یا اینکه یک پرستار چگونه می‌ تواند رابطه‌ اش را با کودک بهبود ببخشد، نیز مطرح خواهد شد.

با دقت به نکات زیر قطعاً در مورد انتخاب پرستار مناسب مطمئن خواهید شد.

  • مراقب یا نگهدار کودک باید از دیدن فرزند شما خوشحال باشد.
  • فرزند شما نیز از دیدار پرستارش خوشحال باشد.
  • ارتباط درست و مفید با والدین و گزارش کارهای روزمره
  • احترام به وقت والدین 
  • در روز مصاحبه با کودک به رفتارهای پرستار دقت کنید، تا نکته منفی نداشته باشد.

پرستاری کودک معلول

بعضی از کودکان ممکن است، به خاطر معلولیت دارای ضعف فیزیکی و مشکل در رشد باشند، به همین خاطر نیازمند مراقبت خاص هستند، و علاوه بر این نیاز به تقویت انگیزه و شادی دارند، در مراقبت از کودک معلول این مساله بسیار مهم است، که استعداد یابی کودک معلول انجام شود، و استعداد او در آن زمینه تقویت شود، چون که تعداد افرادی با این شرایط که به درجات علمی، ورزشی، فرهنگی و... کم نبوده است، و لازمه آن فقط ایجاد انگیزه و قوه محرک از زمان کودکی می باشد.

قطعاً پرستاری از چنین کودکانی کاری دشوار و سخت خواهد بود، که در حتی در بعضی از موارد از عهده ی والدین خارج می شود، و حضور فردی خارج از اعضاء خانواده می تواند به والدین کمک ویژه ای کند. از طرفی برای کودک برای انجام بازی های مناسب با سن و وضعیت او پرستار کودک می تواند به صورت تخصصی کار کند، و در ایجاد نشاط و شادابی، کمک به امور درسی و آموزشی و… مفید باشد.

وظایف پرستار کودک در منزل

استخدام پرستار کودک در منزل کرج

برای استخدام پرستار باید سوالات زیر را از فرد مورد نظر بپرسید.

  • تا الان از کودک چند خانواده مراقبت و نگهداری کرده اید؟
  • در صورت لزوم از آن ها بخواهید خانواده هایی که قبلاً با آن ها کار کرده اند، را به شما معرفی کنند.
  • در زمینه CPR و کمک های اولیه آموزش دیده اید؟
  • آیا در رابطه با اصول نگهداری از کودکان و نوزادان چیزی می دانید؟
  • آیا مبتلا به بیماری خاصی می باشید؟
  • چگونه از تصمیمات من در مورد تغذیه کودک حمایت می کنید؟
  • زمانی که کودک گریه می کند، و یا آرام و قرار ندارد، چگونه او را کنترل می کنید؟
  • به نظر شما چه چیزی شما را به یک پرستار بچه عالی تبدیل می کند؟
  • برنامه شما برای تشویق کودک به خوابیدن چیست؟
  • تجربه ی شما از خواباندن کودک چیست؟
  • در موارد خاص آیا قبول می کنید، که به امور روزانه منزل رسیدگی کنید.
  • قادر به انجام کارهای سبک خانه هستید؟
  • آیا شما کار روزانه دارید؟ 
  • آیا دنبال شغل بلند مدت هستید، یا کوتاه مدت؟

قیمت پرستار کودک در منزل سال 1401 نی نی سایت

قیمت پرستار کودک در منزل سال 1401

قیمت پرستار کودک در منزل با توجه به نوع مراقبتی که انجام می دهند، (به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهیانه) پرداخت می شود. حقوق پرستار کودک در منزل با توجه به موارد زیر متغیر می باشد.

  • تعداد کودکی که از آن ها مراقبت و نگهداری می کنند.
  • وظایف پرستار در منزل شامل چه اموری می باشد؟
  • میزان تجربه پرستار در نگهداری و مراقبت از کودک چقدر است؟
  • آیا کودک سالم است یا بیمار؟
  • ساعات حضور پرستار در منزل به چه صورتی می باشد؟ (ساعتی، روزانه، 24 ساعته)
  • مدرک تحصیلی پرستار کودک چیست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...