رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
armandi2`

طرح سایت خلافی خودرو

پست های پیشنهاد شده

من برای سایت قبضینو نیاز به ایده های خلاقانه دارم.
سایت قبضینو خدمات پرداخت جرایم و پرداخت خلافی خودرو با پلاک  و استعلام خلافی خودرو رو ارائه میده و کاربران میتونند لیست تخلفات رانندگی خودشون را ببینند. همچنین قبضینو امکان پرداخت عوارض آزادراهی رو هم دارد. 
برای اطلاعات بیشتر میتونید به سایت قبضینو مراجعه کنید و در پاسخ این پست نمونه ایده های خلاقانه خودتون رو بگید تشکر 

https://ghabzino.com

جزئیات بیشتر : 

پرداخت بدون دردسر خلافی خودرو با قبضینو

قبضینو (https://ghabzino.com) یکی از برنامه‌های موبایلی است که با استفاده از آن می‌توانید جریمه خود را با جزئیات کامل در آن مشاهده کنید. در لحظه، بدون نیاز به لحظه‌ای تردید و به صورت آنی جرائم را تسویه کنید. البته برای پرداخت خلافی خودرو با کد ملی نیازی نیست حتماً به اطلاعات مالک خودرو دسترسی داشته باشید. بلکه می‌توانید از سرویس استعلام مجموع خلافی با پلاک و بدون نمایش جزئیات استفاده کنید.

پرداخت عوارض آزادراهی با قبضینو

بدون توقف از آزادراه‌ها عبور کنید و در قبضینو عوارض آزادراهی خودرو خود را تنها با داشتن شماره پلاک پرداخت کنید و از امکان تسویه آنی لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که باید عوارض آزادراهی خود را ظرف مدت یک هفته از صدور آن پرداخت کنید تا با جریمه دیرکرد رو‌به‌رو نشوید. حالا وقت آن رسیده است که پرداختی راحت و سریع را تجربه کنید و در کنار سرویس خلافی قبضینو از خدمات پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت عوارض سالیانه خودرو، استعلام نمره منفی و پرداخت قبوض قبضینو (https://ghabzino.com) نیز استفاده کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...