رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
melina-m

ترس از ایمپلنت دندان، مانع یک لبخند زیبا!

پست های پیشنهاد شده

ترس از ایمپلنت دندان، خیلی‌ها تا اسم ایمپلنت دندان را می‌شوند، فشارشان می‌افتد، رنگ و رویشان می‌پرد و وحشت می‌کنند و آن را با شکنجه‌های قرون وسطی مقایسه می‌کنند. اما علت‌ این همه ترس چیست؟ 

ترس از ایمپلنت دندان، خیلی‌ها تا اسم ایمپلنت دندان را می‌شوند، فشارشان می‌افتد، رنگ و رویشان می‌پرد و وحشت می‌کنند و آن را با شکنجه‌های قرون وسطی مقایسه می‌کنند. اما علت‌ این همه ترس چیست؟

ایمپلنت دندان چیست؟
یکی از دلایل فوبیا نسبت به این نوع جراحی‌ها، عدم آگاهی است. صرفا چیزی را از کسی شنیده‌اند یا تجربه تلخ یک بیمار را دیده‌اند و تصور می‌کنند درد این عمل، ترسناک و غیرقابل تحمل است. اما باید بگوییم این تصور کودکانه و ساده است. امروزه برای پر کردن جای خالی دندان‌های بر باد رفته، کاشت دندان، یک راه اساسی و ماندگار برای داشتن یک لبخند زیبا و با عتماد به نفس است. ایمپلنت یکی از روش‌‌های کاشت دندان مصنوعی است که به چند شیوه مختلف روی فک و لثه جایگذاری می‌شود و دوره نقاهت آن سه تا شش ماه است. البته با مراقبت‌های اصولی و درست و زیر نظر پزشک معالج. اما چرا خیلی‌ها از آن می‌ترسند و به سمت‌اش نمی‌روند؟ چون فکر می‌کنند دردش جانکاه و کشنده است.

ابتدا باید بگوییم این روش کاشت دندان، یک روش رسمی و به روز و مورد تایید از طرف تمام سازمان‌های پزشکی جهان است و تا به حال موردی نداشتیم که در اثر کاشت دندان جانش به خطر افتاده باشد. اگر می‌خواهید یک کاشت دندان بی‌دردسر داشته باشید به مراکزی مراجعه کنید که معتبر و دارای پزشکان متبحر باشند. مانند کلینیک سریتا، دریای نور، فروردین، آرکا و مرکز تخصصی ایمپلنت در رشت... تا بدون ترس و نگرانی دندان‌تان را به دست پزشک بسپارید. شاید باورتان نشود که حتی نوجوان‌ها و جوان‌ها نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند و فقط برای بزرگ‌سالان و سالمندان نیست که معمولا دندان‌های از دست رفته دارند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...