رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
photoshoplover

آموزش حرفه ای فتوشاپ

پست های پیشنهاد شده

سایت جی اف ایکس دانلود, مجموعه ای کامل از آموزش فتوشاپ رایگان را برای کاربران تولید کرده است. این مجموعه از صفر تا صد, نرم افزار فتوشاپ را به نوآموزان یاد خواهد داد و کسانی که هیچ آشنایی با این نرم افزار ندارند نیز می توانند به راحتی با دانلود این مجموعه, وارد دنیای شگفت انگیز فتوشاپ شوند و از آن لذت ببرند. در این مجموعه آموزش فتوشاپ رایگان سعی شده تا ریزترین نکات نیز به طور کامل پوشش داده شود و پاسخگوی هر سطح از نیاز کاربران باشد. علاوه بر آن این مجموعه به زبان فارسی و توسط بهترین طراحان ما و بر اساس آخرین نسخه از نرم افزار فتوشاپ, تهیه شده است. این نکته به خصوص برای کاربرانی که با زبان انگلیسی آشنایی چندانی ندارند, می تواند حائز اهمیت باشد. علاوه بر آن در این آموزش ها از زبانی کاملا روان استفاده شده که برای مخاطبان خسته کننده نباشد.

آشنایی با برخی ابزارهای کاربردی فتوشاپ

ابزار Layer

لایه ابزاری است که می‌توان در آن مولفه‌هایی نظیر عکس، متن، رنگ‌های پیوسته زمینه، الگوها، حرکات قلم یا براش و فیلترها را اعمال کرد. در واقع بهتر است لایه‌ها را به ورق‌های شیشه‌ای تجسم کرد که بر روی یکدیگر قرار گرفته و به طور هماهنگ پروژه‌ها را به مرحله نهایی می‌رسانند. البته، هر لایه به طور جداگانه و بدون تاثیرگذاری بر روی سایر قسمت‌های پروژه قابلت ویرایش داشته و در نهایت به پروژه اصلی پیوست می‌شود. این کار باعث می‌شود تا افراد هنگام کار سردرگم نشده و بخش‌های مختلف پروژه را به صورت تفکیک شده انجام دهند.

ابزار Text و فونت

این ابزار در قسمت پایین در سمت چپ صفحه(صفحه ابزار فتوشاپ) قرار دارد. ابزار تکست این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا فونت‌های مورد علاقه خود را به پروژه‌های خود اضافه کنند. کاربر در این قسمت به تنظیمات پیشرفته فونت نظیر امکان تغییر فونت، ارتفاع، عرض، رنگ، اندازه کلی فونت و فاصله میان کاراکترها دسترسی داشته و می‌تواند استایل مورد نظر خود را انتخاب کند. برای افزودن متن به تصویر باد بر روی آیکون T کلیک کرده و با کشیدن کادر متن بر روی ناحیه مورد نظر، اقدام به نوشتن متن خود کنید. توجه داشته باشید که با ایجاد کردن هر متن، برنامه فتوشاپ به صورت خودکار یک لایه برای آن می‌سازد. همچنین، امکان نصب فونت‌های مخصوص نیز در فتوشاپ میسر است.

جزو کاربران حرفه ای فتوشاپ هستید؟

برای کاربران حرفه ای فتوشاپ نیز ما آموزش هایی را تدارک دیده ایم که بسیاری از آن‌ها از بخش عکاسی شروع شده و تا ادیت حرفه ای عکس در فتوشاپ ادامه دارد و می‌توانید تکنیک ها و آموزش‌های حرفه ای فتوشاپ را به روز از وب سایت جی اف ایکس دانلود دریافت نمایید.

 

منبع : 

https://www.gfxdownload.ir/tutorials/photoshop-tut/

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
On 9/21/2021 at 9:26 AM, afshinhstam said:

دادش گفتی رایگان

ولی اینجا هرچی میزنم پولیه ک

من قبلا ازین سایت مقاله رایگان دانلود کردم بهت پیشنهاد میکنم یه سر بزنی بمولا☺

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...