رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
jala-fazli

نکات هنگام خرید ورق فولادی

پست های پیشنهاد شده


ورق فولادی را می توان فلزی ضخیم تر از فویل اما نازک تر از ضخامت صفحه تعریف کرد. اندازه گیری یا ضخامت تعیین می کند که چه زمانی ورق فلزی ورق فلزی می شود و چه زمانی ورق فلزی صفحه فلزی می شود. بنابراین ، حداقل ضخامت ورق فلز بین 0.5 میلی متر حداکثر ضخامت 6 میلی متر است تا ورق در نظر گرفته شود.
ضخامت فویل فلزی: تا 0.2 میلی متر
ضخامت ورق فلزی:+ 6 میلی متر
ورق های فلزی را می توان سوراخ دار ، راه راه یا صاف و منبسط کرد.
ورق و صفحه فولادی فولاد صفحه فلزی چیست؟
فلز ورق فولادی را می توان به عنوان ورق فلزی به ضخامت 6 میلی متر یا بیشتر تعریف کرد. ورق فولادی بر حسب اینچ اندازه گیری می شود در حالی که ورق فلزی با دستگاه اندازه گیری اندازه گیری می شود. صفحات فولادی را می توان به صفحات فولادی کم ، متوسط و زیاد کربن تقسیم کرد. محتوای کربن بیشتر قدرت و سختی را افزایش می دهد. موارد استفاده رایج برای ورق فولادی عبارتند از:
کاربردهای ساختاری
دستگاه
پل ها
تقویت ستون ها

 

روشهای پردازش ورق فولادی
گزینه های پردازش ورق فولادی شامل ورق نورد گرم یا نورد سرد است.
ورق نورد گرم: مقرون به صرفه است. فرآیند نورد گرم ، چقرمگی و شکل پذیری فولاد را افزایش می دهد. فولاد نورد گرم برای اکستروژن ، آهنگری و خم کاری ایده آل است.
فولاد نورد گرم برای لوله ها و لوله ها ، ساخت و ساز ، قاب خودرو و برنامه هایی که در آن تحمل سخت لازم نیست مورد استفاده قرار می گیرد.
ورق نورد سرد: مقاومت در برابر فولاد نورد گرم بیشتر است. برای کاربردهایی که به ابعاد دقیق و افزایش قدرت نیاز دارند ایده آل است.
با سطح صاف تمام شده ، برای کاربردهایی از جمله قطعات ساختاری ، مبلمان فلزی یا لوازم کوچک ایده آل است.
نحوه انتخاب ضخامت فلز فولاد
صرف نظر از نیازهای ساخت شما ، اهمیت انتخاب اندازه گیری فلزی مناسب برای برنامه شما را نمی توان نادیده گرفت. انتخاب ضخامت و ضخامت بیشتر در برابر ساخت می تواند بر پروژه های شما تأثیر منفی بگذارد. از گیج برای اندازه گیری ضخامت ورق استفاده می شود. عدد سنج کوچکتر نشان دهنده ورق ضخیم تر است. اعداد سنج معمولی برای فولاد از 7 تا 28 متغیر است.

 

ورق و مواد ورق متداول
انواع مواد اضافی برای ورق و ورق فلز عبارتند از:
ورق و ورق آلومینیوم
ورق و صفحه فولاد ضد زنگ
ورق و بشقاب برنجی
ورق فولادی یا محصولات ورق فولادی مناسب پروژه خود را بیابید
ورق و صفحه فولادی نورد گرم یا نورد سرد مورد نیاز خود را از Industrial Metal Supply تهیه کنید. ما دارای انتخاب گسترده ای از ورق و ورق فولادی در عرض ها و طول های مختلف ، با گزینه های برش و ورق سفارشی در دسترس هستیم.

در یکی از مکان های ما توقف کنید و همین امروز محصولات ورق و صفحه فولادی ما را بررسی کنید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی ممنون رفیق ولی اون طور که من قبلا مطالعه کردم

نوع خاصی از فولاد دارای سطح صاف تری نسبت به فولاد یا هر فلز دیگر است. ورق های فولادی با خواص فیزیکی و ساختارهای شیمیایی متفاوتی ساخته می شوند که هر کدام برای اهداف خاصی در صنایع مختلف (مانند: ساختمان سازی ، خودروسازی ، لوله سازی ، کشتی سازی ، نمای ساختمان و پتروشیمی و غیره) استفاده می شود.
امروزه انواع ورق های فولادی در ایران در کارخانه های مختلف مانند فولاد مبارکه اصفهان ، فولادوکسین ، فولاد کاویان در اهواس و فولاد گیلان در ایران تولید می شود و همین امر ایران را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول فولادی در خاورمیانه تبدیل کرده است.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...