رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
milad_shafipour

پارتیشن اداری چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

پست های پیشنهاد شده

پارتیشن اداری چیست و چه تاثیری بر راندمان کاری افراد دارد؟

 

251f157adf8c4d60b83cd2e24c6dace7.jpg

 

پارتیشن اداری یکی از وسیله هایی است که شرایط کاری مناسب را در محیط هایی که فضای باز دارند به منظور بهینه سازی فضا و بالا بردن راندمان کاری افراد مورد توجه و استفاده قرار میگیرد. برای بهبود و افزایش ارتباط و فضای کاری مناسب از پارتیشن اداری شیشه ای و یا ام دی اف استفاده می شود و همچنین اگر فضای در دسترس شما کم است، استفاده از جداسازی فضا به وسیله پارتیشن بندی، هوشمندانه ترین راهکار می باشد. قطعا پارتیشن بر روابط کارمندان تاثیر می گذارد و باعث افزایش راندمان کاری آنها می شود.

 

عملکرد پارتیشن اداری به این صورت است که کارایی افراد را افزایش می دهد و باعث می شود فضای متفاوتی ایجاد شود و از ایجاد سر و صدا جلوگیری می کند. این پارتیشن ها حریم خصوصی برای افراد ایجاد می کنند که باعث می شود، بتوانند راحت تر در محیط کار خود فعالیت داشته باشند و به مرتب سازی فضا کمک می کنند. پارتیشن، باعث مجزا کردن فضاها از یکدیگر و تقسیم بندی بهتر آنها خواهد شد.

 

در سیستم طراحی گذشته فضاهایی با چهار دیوار به وجود می آمد ولی با پیشرفت تکنولوژی تقسیم فضا به صورتی شده است که در جریان طراحی داخلی حرکت در فضا جریان دارد که با استفاده از انواع مصالح جدا کننده صورت می گیرد. کاربرد انواع پارتیشن اداری، جداسازی فضای ورودی از دیگر فضاها، پنهان کردن قسمت هایی از فضا، تقسیم فضای های بزرگ به دو فضا و ... است.

 

 

امروزه استفاده از فضا و همچنین عملکرد آن تاثیر بسیاری بر راندمان کارمندان در ادارات دارد. برای هر کارمند هیچ چیز به اندازه ی محیطی که در آن کار می کند اهمیت ندارد. پارتیشن اداری راهی برای چیدمان فضاها به بهترین نحو می باشد، تا هم از اتلاف فضا جلوگیری شود و هم محیط کار بهتری برای کارمندان ایجاد شود. نصب پارتیشن اداری باید به صورتی باشد که حریم خصوصی ایجاد کند. همچنین محیطی آرام و بدون سروصدا برای فعالیت ایجاد نماید. در کنار انواع پارتیشن، چیدمان مبلمان اداری نیز تاثیر زیادی در کارکرد فرد دارد. هنگام استفاده از پارتیشن ها باید همه ی جوانب آن از جمله تعمیر، نگهداری و ... در نظر گرفته شود. 

 

پارتیشن آنیل چوب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...