رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
melina-m

معرفی اپلیکیشن Logo Maker Plus

پست های پیشنهاد شده

با استفاده از هزاران عنصر گرافیکی رایگان و گزینه های ویرایش ، آرم و طرح اصلی ایجاد کنید. در "Logo Maker Plus" [Logopit Plus] محدودیتی در خلاقیت وجود ندارد ، ما در هر دسته که نیاز دارید نمادها ، نمادها و مونوگرام ها را ارائه می دهیم. با استفاده از این همه در یک تولید کننده آرم ، می توانید یک لوگوی اصلی بسازید. می توانید رنگ نمادها را تغییر دهید یا برای رنگ آمیزی لوگوی خود از یک تصویر بافتی استفاده کنید و از فیلترهای سفارشی روی آنها استفاده کنید. یک نماد ساده با بافت مناسب برای طرح شما بسیار متفاوت به نظر می رسد. همچنین می توانید شیب های رنگ اصلی ایجاد کنید و از آنها در آرم های خود استفاده کنید. دادن عمق سه بعدی به آرم خود و شبیه به بودن آن به عنوان یک آرم سه بعدی نیز یک گزینه است. دیگر صبر نکنید و استفاده از Logo Maker رایگان خود را شروع کنید و تفاوت را ببینید. ما فقط به شما الگوی رایگان طراحی آرم را نمی دهیم که شما نمی توانید چیز جدیدی بسازید ، ما به شما ابزارهایی می دهیم تا آرم های کاملاً اصلی را برای نیازهای خود بسازید.

علاوه بر این ، شما می توانید بیش از یک طراحی آرم با Logo Maker Plus تولید کنید ، این فقط یک سازنده آرم نیست. تمام جلد های رسانه های اجتماعی شما در مدت زمان کوتاهی ایجاد می شوند که می توانید با Logopit Plus همچنین یک سازنده جلد ، طراح بنر ، ویرایشگر عکس یا یک پوستر ساز تماس بگیرید. بیشتر نیازهای طراحی گرافیکی شما در یک مکان انجام می شود. شما می توانید جلد فیس بوک ، پست های توییتر ، تصاویر هدر توییتر ، گرافیک Pinterest ، پوسترها ، عکس های جلد Youtube ، تصاویر کوچک ، آیکون ها و موارد دیگر را طراحی کنید. ما هزاران الگوی رایگان آماده برای Instagram Posts ، تصاویر کوچک Youtube و لوگو اندروید همه آن دسته از گرافیک های دیگر رسانه های اجتماعی به عنوان مایه کیک ارائه می دهیم.

بیایید درباره تایپوگرافی صحبت کنیم و متن های جادویی را که می توانید با استفاده از Logo Maker روی عکس قرار دهید. ما فقط یک ویژگی جدید قلم به نام "Fonts +" قرار داده ایم که حدود 700 خانواده فونت جدید دارد که از لاتین به عربی ، سیریلیک به یونانی ، تقریباً به همه زبانها پشتیبانی می کند. می توانید متن خود را با دادن عمق سه بعدی به صورت سه بعدی درآورید ، به یاد داشته باشید Logopit تنها سازنده آرم سه بعدی واقعی است. می توانید متن خود را مدور قرار دهید ، می توانید متن را خم کنید ، می توانید آن را مواج کنید یا می توانید از همه آن ویژگی ها به صورت ترکیبی استفاده کنید. همچنین گزینه های مربوط به تنظیم فاصله حروف و ارتفاع خط نیز وجود دارد.

و ، با استفاده از تصاویر و تصاویر خود تصاویر خود را به راحتی از گالری دستگاه خود وارد کرده و طی چند ثانیه آن را به هر طرحی که می خواهید اضافه کنید. می توانید بلافاصله از 50 فیلتر عکس مختلف ما روی تصاویر خود استفاده کنید. نیازی به ذکر گزینه اختلاط نیست. بله ، شما می توانید تصاویر خود را با تصاویر دیگر و الگوهای از پیش ساخته شده ما ترکیب کنید. فیلترهای عکس و ترکیب عکس ... اینها چیزی نیست که شما از یک Logo Maker ساده انتظار داشته باشید ، مگر نه؟ موارد بیشتری وجود دارد ، شما می توانید تصاویر خود را به صورت مستقیم وارد آیکون ها کنید ، فقط برای سرگرمی آن را امتحان کنید.

پس از اتمام طرح خود ، می توانید آن را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید تا بتوانید همیشه بعداً برگردید ، آن را اصلاح کنید و یک طرح جدید عالی تر ایجاد کنید.

به طور خلاصه Logo Maker Plus؛

• چندین نماد را از ده ها هزار آرم رایگان جدا شده توسط چندین صنعت انتخاب و اضافه کنید. رنگ را تغییر دهید ، رنگ شیب را اعمال کنید ، بافت را اضافه کنید ، حاشیه را اضافه کنید ، سایه را اضافه کنید ، عمق سه بعدی را به آرم خود اضافه کنید. (بسته های Premium و Exclusive Logo برای کاربران علاقه مندتر ما در دسترس است. فراموش نکنید که آرم های مخصوص طراحی شده با استفاده از تکنیک نسبت طلایی را بررسی کنید. به هر حال ، Logopit ابتدا یک Logo Maker است.)

• متن را با رنگ ثابت یا شیب قرار دهید ، الگوهای سفارشی را اعمال کنید ، حاشیه ، سایه و عمق 3D را به آن اضافه کنید. از بین 700 نوع قلم مناسب ترین فونت را انتخاب کنید.

• تصاویر خود را وارد کنید ، از فیلترهای عکس بر روی آنها استفاده کنید ، آنها را با تصاویر دیگر ترکیب کنید. حاشیه ، سایه را اضافه کنید و عمق 3D را به تصاویر خود اعمال کنید.

Logo Maker Plus به عنوان کاملترین طراح آرم برای یک آرم تجاری یا فقط برای آرم شبکه های اجتماعی شما ، تمام مشکلات شما را در یک برنامه جمع و جور حل می کند. الهام بخش ترین ابزارها برای طراحی آرم + سایر پست های رسانه های اجتماعی در خدمت شماست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...