رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران

پست های پیشنهاد شده

طراحی ویلا ریشه در تاریخ دارد و گفته می شود برای اولین بار رومیان باستان این کار را آغاز کردند. در ابتدا این گونه فضاها تنها برای اشراف درباری بود اما امروزه هر قشری می تواند ویلای خود را داشته باشد. طراحی ویلا بخشی از دانش معماری است که در آن باید به تخصیص فضاها برای اهداف مختلف توجه کرد. همچنین باید به سبک مورد نظر فرد برای طراحی، منطقه مورد نظر برای طراحی ویلا، نوع آب و هوا، مصالح در دسترس و بودجه مدنظر توجه داشت. در واقع کسی که طراحی ویلا را انجام می دهد علاوه بر اشراف به معماری، باید درباره هندسه، جغرافیا و مواردی از این دست اشراف لازم را داشته باشد.

با ما در گروه مهندسین مشاور چینه ایوان پردیس همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید.

 

<a href="https://b2n.ir/a25224">طراحی ویلا</a>

<a href="https://b2n.ir/a25224">طراحی ویلا</a>

<a href="https://b2n.ir/a25224">طراحی ویلا</a>

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در سال 1931 میلادی مهندسان رابی و ریموند دستگاهی را طراحی کردند که نتیجه ی آن باز شدن خودکار درب بود. این اختراع ثبت و در رستورانی در کانکتیکات ایالات متحده نصب شد. پیش خدمت های رستوران از آن استقبال کردند ، زیرا آنها می توانستند با دستان پر از ظرف و لیوان از درب استفاده کنند.

از اولین اختراع درب اتوماتیک تا به امروز بیش از 90 سال می گذرد و طی این زمان هر ساله شاهد پیشرفت های بسیاری در این صنعت بوده ایم و همواره درب اتوماتیک پیشرو در زمان حرکت کرده است. امروزه درب های پارکینگ نظیر جک پارکینگی و کرکره اتوماتیک تنها با فشار دکمه ی ریموت و یا از طریق تلفن همراه باز و بسته می شوند و یا راهبند های اتوماتیک از طریق اتاق نگهبانی رول گیتر و کرکره پلی کربنات بدون دخالت اپراتور کنترل می شوند.

درب های اتوماتیک امروزه بسیار فراگیر شده اند و در کارخانه ها، فرودگاه ها، انبارها، مال ها و هر مکانی که تردد در آن وجود دارد می توان انواع درب اتوماتیک را به راحتی یافت.

راهبند

راهبندها که گونه ای از درب اتوماتیک می باشند در ابتدا توسط دست باز و بسته می شدند پس از مرور زمان تکامل پیدا کرده و به گونه های اتوماتیک که در ادامه اشاره خواهیم کرد تبدیل شده اند.

راهبندها برای کنترل عبور و مرور خودروها ، اخذ هزینه پارکینگ و عوارض جاده ها ، جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز و ... به کار گرفته می شوند. راه بندهای اتوماتیک دارای انواع میله ای ، ستونی ، دفنی و زنجیری می باشند. برای گزینش درست راهبند دانستن چند نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد :

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...