رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
Chakavak

با کاربرد های مرکز تماس ابری و تلفن اینترنتی آشنا شوید

پست های پیشنهاد شده

شما می‌توانید به سرعت و به آسانی سیستم مرکز تماس ابری Hosted PBX چکاوک خود را تنظیم نمایید که در این صورت متحمل هیچ هزینه گزافی بابت تعمیرات، نگهداری و ... نخواهید شد. علاوه بر آن، می‌توانید با آگاهی از اینکه بهترین خدمات و پشتیبانی را دریافت خواهید کرد، ارتباطات کسب و کار خود را به صورت ایمن در اختیار داشته باشید.

 

هر چه جلوتر می‌رویم شرکت های بیشتری در حال انتخاب Hosted PBX چکاوک برای کسب و کار خود هستند که بنا به دلایلی مشخص این امر صورت می‌گیرد.

 

مزایای استفاده از Hosted PBX چکاوک چیست؟

کسب و کارها بنابر دلایل متعددی می‌توانند از Hosted PBX چکاوک استفاده نمایند تا از این رو سیستم تلفنی خود را به طور کلی متحول کنند و به شکلی کارا و اثربخش روند انجام کارها را بهبود بخشند.

 

هنگامی که سیستم تلفنی سنتی PBX و Hosted PBX چکاوک را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم متوجه خواهیم شد که Hosted PBX چکاوک قابلیت ها و ویژگی های بسیاری را ارائه می‌دهد که سیستم سنتی PBX فاقد آن ها است.

 

چندین مورد از کاربرد و مزایای استفاده از Hosted PBX چکاوک را در اینجا آورده ایم:

1. امکان استفاده از شماره های Local یا Toll-Free

 

2. راه اندازی مقرون به صرفه و پایین بودن هزینه های عملیاتی

 

3. خدمات پشتیبانی قابل دسترس و آسان

 

4. قابلیت های ارتباطی گسترده

 

5. امکان مقیاس پذیری به دلیل وجود ارتباطات ابری

 

6. مدیریت تماس های ورودی به شکل بهینه تر

 

ویژگی و کاربرد های Hosted PBX چکاوک چیست

هزینه های راه اندازی پایین: از آنجایی که این سیستم تلفنی به طور کامل مجازی است، شما به سرمایه حداقلی نیاز خواهید داشت. زیرا نیازی به نصب سخت افزارهای پر هزینه ‌ای که PBX Traditional از آن ها استفاده می‌کند، نخواهید داشت و از فضا به شکل بهینه تری استفاده می‌نمایید.

 

حذف هزینه های تعمیرات و نگهداری: سیستم تلفنی شما توسط اپراتور مدیریت می شود، بنابراین نیازی به استخدام شخصی برای مدیریت، تعمیرات و نگهداری این سیستم نخواهید داشت.

 

راهکاری مقیاس پذیر Hosted PBX چکاوک: به میزان قابل توجهی مقیاس پذیر است و می‌توانید با هزینه کم و بهره وری بالا این راهکار را پیاده سازی کنید.

 

User-Friendly : کار کردن با یک Hosted PBX برای مدیریت تماس ها بر خلاف Traditional PBX بسیار ساده خواهد بود. از این رو، ضرورتی برای آموزش و یادگیری مهارت های تخصصی در این خصوص نخواهد بود و می توانید در هر زمانی که بخواهید، از سیستم جدید تلفنی خود استفاده نمایید.

 

منعطف و دارای پتانسیل جهانی: با داشتن سیستم Hosted PBX چکاوک ، کارمندان می توانند از هر جایی کار کنند. تمام آنچه را که آن ها نیاز دارند اتصال اینترنتی خواهد بود. علاوه بر این، دفاتر مختلفی را می توان با همان سیستم متصل کرد و هزینه های تماس تلفنی را نیز از بین برد.

 

ارائه دهنده ارتباطی ایمن و مطمئن: Hosted PBX چکاوک در زمان دریافت بروزرسانی، قابلیت های جدید و متنوعی را بدون هیچگونه تاخیر دریافت می‌نماید. علاوه بر آن، ریکاوری سیستم به سرعت و به صورت یکپارچه انجام می‌پذیرد.

 

راهکار ارتباطاتی پیشرفته و یکپارچه: با داشتن Hosted PBX چکاوک می‌توانید از ابزارهای کاربردی همچون ویدیو کنفرانس، ارسال پیام فوری (Instant Messaging) و موارد دیگر که با استفاده از تلفن های softphone و یا برنامه های نرم افزاری امکان پذیر هستند، بهره مند شوید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...