رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
abasagha

بازاریابی با موشن گرافیک

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

 

چرا باید در مبارزات بازاریابی خود از Motion Graphics استفاده کنید؟

 

هر ساله روند جدیدی وجود دارد که اهالی صنعت آن را آینده بازاریابی اعلام می کنند. Motion Graphics در سال 2014 قهرمان شد ، اما برخلاف بیشتر روندهای زودگذر ، موشن گرافیک هنوز هم مد بسیار است.

در درجه اول به این دلیل که موشن گرافیک پاسخی است که عصر بازاریابی ویدیویی به اینفوگرافیک ارائه می دهد. اینفوگرافیک به عنوان روشی در دسترس و سرگرم کننده برای انتشار اطلاعات پیچیده ، به شما امکان می دهد اطلاعات مصرف کننده را به شکلی که دیواری از متن قادر به گرفتن آن نیست ، بگیرید.

 

اکنون ، در عصری که ویدئو محتوای تاج را از سلطنت خود حذف کرده است ، حرکت های گرافیکی نیز همین کار را انجام می دهند.
اساساً ، موشن گرافیک فقط طراحی گرافیکی در حرکت است. روشی برای گرفتن یک طراحی ثابت و مسطح و افزودن بعد به آن با استفاده از قوانین زمان و مکان.

اما حتی اگر این توصیف زنگوله ای به صدا در نیاورد ، قطعاً آنها را دیده اید. این مقاله نیز شاید به شما کمک کند: yc.edu در سراسر تلویزیون ، فیلم ، برنامه ها ، تبلیغات و تقریباً هر رسانه ای که به نوعی حرکت سینمایی احتیاج داشته باشد ، موشن گرافیک در همه جا وجود دارد.

 

ظهور بازاریابی ویدئویی
تا سال 2020 ، سیسکو پیش بینی کرد که 80٪ از کل ترافیک اینترنت ویدئو خواهد بود - بنابراین بازار بالقوه محتوای ویدیویی شما بسیار زیاد است.

به خصوص هنگام در نظر گرفتن میزان تأثیرگذاری که رسانه دارد. کاربران وب به طور متوسط 19 ساعت در ماه را صرف تماشای فیلم می کنند ، در حالی که 60٪ از خریداران هنگام تصمیم گیری برای خرید ، فیلم های محصول را مشاهده می کنند ، در حالی که 174٪ از خریداران پس از تماشای یک فیلم ، واقعاً خرید می کنند.

با گالوانیزه صنعت بازاریابی محتوا طی دو سال گذشته ، تصور می کردید که هر کسب و کاری وب سایت ها و رسانه های اجتماعی خود را با تصاویر متحرک پر می کند.

با این وجود ، علی رغم اینکه 72٪ از بازاریابان محتوا می گویند که ایجاد محتوای ویدئویی اولویت اول آنهاست - آنها در تلاشند محتوای اصلی ، جذاب و م effectiveثر بسازند.

اما ایجاد محتوای جامد ویدئویی دشوار است. درصورتی که بودجه ای برای سرمایه گذاری در تجهیزات عالی یا بهتر از آن ، تیمی متخصص در برنامه نویسی ، طراحی ، ویرایش و ایجاد محتوای ویدئویی نداشته باشید ، بیشتر از کوکا کولا با Blair Witch روبرو خواهد شد.

محتوای ویدیویی خوب باید 5 کار را از 5 کار انجام دهد.

 

این باید راهنمای شما در تمام طول سفر خریدار باشد.
این باید درک کند که مخاطب شما چه می خواهد ، و باید آن را به بیشترین مصرف ممکن به او بدهد. ویدئو بسیار قابل اشتراک است زیرا ذاتاً برای بیننده منفعل است ، آنچه را که می خواهند در یک بشقاب به آنها ارائه دهید و آن را به قطعات لقمه برش دهید.
باید ارزش تماشای آن را داشته باشد. خواه به این دلیل باشد که ویدئوی شما خنده دار ، جذاب ، مفید یا الهام بخش است ، ویدیوی شما باید ارزشمند باشد.
باید بتواند به راحتی و به طور موثر توزیع شود. ویدیوی شما باید بتواند در جایی که بیشتر وقت خود را می گذرانند به مخاطب برسد و آنها را در آنجا مشغول خود کند.
این یک هویت تجاری سازگار است. هر قسمت از بازاریابی شما باید روایتی منسجم را تشکیل دهد که به مخاطب بگوید شما دقیقاً کی هستید و برای چه چیزی طرف هستید.
آسان است ، درست است؟

نه خیلی اما ، اینجاست که موشن گرافیک می تواند به شما کمک کند.

Motion graphics به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم هر پنج پایه را به شکلی ضربه بزنید که نه تنها مقرون به صرفه تر از محتوای ویدیوی اقدام زنده سنتی نیست بلکه در کل نیز کارآمدتر است.

در واقع ، اگر یک اینفوگرافیک قدیمی و ساعتی اضافی داشته باشید ، ممکن است بتوانید قبل از پایان وقت اداری امروز یک فیلم کاملاً ابتدایی حرکت گرافیکی تهیه کنید.

اما ایجاد محتوای جامد ویدئویی دشوار است. درصورتی که بودجه ای برای سرمایه گذاری در تجهیزات عالی یا بهتر از آن ، تیمی متخصص در برنامه نویسی ، طراحی ، ویرایش و ایجاد محتوای ویدئویی نداشته باشید ، بیشتر از کوکا کولا با Blair Witch روبرو خواهد شد.

محتوای ویدیویی خوب باید 5 کار را از 5 کار انجام دهد.

 

این باید راهنمای شما در تمام طول سفر خریدار باشد.
این باید درک کند که مخاطب شما چه می خواهد ، و باید آن را به بیشترین مصرف ممکن به او بدهد. ویدئو بسیار قابل اشتراک است زیرا ذاتاً برای بیننده منفعل است ، آنچه را که می خواهند در یک بشقاب به آنها ارائه دهید و آن را به قطعات لقمه برش دهید.
باید ارزش تماشای آن را داشته باشد. خواه به این دلیل باشد که ویدئوی شما خنده دار ، جذاب ، مفید یا الهام بخش است ، ویدیوی شما باید ارزشمند باشد.
باید بتواند به راحتی و به طور موثر توزیع شود. ویدیوی شما باید بتواند در جایی که بیشتر وقت خود را می گذرانند به مخاطب برسد و آنها را در آنجا مشغول خود کند.
این یک هویت تجاری سازگار است. هر قسمت از بازاریابی شما باید روایتی منسجم را تشکیل دهد که به مخاطب بگوید شما دقیقاً کی هستید و برای چه چیزی طرف هستید.
آسان است ، درست است؟

نه خیلی اما ، اینجاست که موشن گرافیک می تواند به شما کمک کند.

Motion graphics به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم هر پنج پایه را به شکلی ضربه بزنید که نه تنها مقرون به صرفه تر از محتوای ویدیوی اقدام زنده سنتی نیست بلکه در کل نیز کارآمدتر است.

در واقع ، اگر یک اینفوگرافیک قدیمی و ساعتی اضافی داشته باشید ، ممکن است بتوانید قبل از پایان وقت اداری امروز یک فیلم کاملاً ابتدایی حرکت گرافیکی تهیه کنید.

اما اگر هنوز آنچه را که قرار داده ایم انتخاب نمی کنید ، در اینجا روش هایی است که گرافیک متحرک می تواند انقلابی در مبارزات بازاریابی شما ایجاد کند.

دلایل استفاده از Motion Graphics در بازاریابی خود

 

1. باعث ایجاد یک هویت تجاری منسجم می شود
اقدام زنده محدودیت های خود را دارد و یکی از این موارد در نحوه ارائه هویت برند شماست. تا زمانی که بودجه شما بی پایان باشد ، تنها روش های بسیاری وجود دارد که می توانید مارک تجاری خود را در ویدیوی خود بگنجانید بدون اینکه خیلی زیاد باشد.

آگاهی و ارتباط با برند ، قدرت عضلانی واقعی در پشت رانندگی است. به هر حال ، اگر مشتری هرگز نام تجاری شما را نشنیده باشد ، چگونه می تواند از آن خرید کند؟

با استفاده از موشن گرافیک ، هیچ محدودیتی در تعداد راه هایی که می توانید نام تجاری خود را با ظرافت در محتوای خود بگنجانید وجود ندارد. ارائه پیام برند شما نه تنها در متن ، بلکه همچنین در انتخاب موسیقی ، شکل ، رنگ ، طرح و حتی حرکت می تواند در یک برداشت بسیار قدرتمند به اوج خود برسد.

در یک بازار اشباع بیش از حد ، صرفاً قابل مشاهده بودن دیگر باعث قطع آن نمی شود. شما باید بلافاصله قابل شناسایی باشید ، و مهمتر از همه ، به یاد ماندنی باشید. با اجازه دادن به شما برای ارسال پیام نام تجاری خود از طریق هر جنبه ای از محتوای ویدیویی خود ، موشن گرافیک یک سطح از کنترل را به شما ارائه می دهد که در عمل زنده امکان پذیر نیست.

 

2. باعث خسته کننده ، هیجان انگیز می شود

اگر مخاطبان شما از تبلیغات ویدئویی شما لذت ببرند ، این باعث افزایش ارتباط برند با 139٪ و قصد خرید به میزان چشمگیر 97٪ می شود.

فکر می کنید مخاطبان شما از چه چیزهایی بیشتر لذت می برند؟ ویدئویی از شخصی که شرکت شما را برای دوربین توضیح می دهد - یا اینکه چه موشن گرافیکی می تواند ایجاد کند ، این یک دنیای بدون محدودیت است که می توانید روایتی کاملاً جذاب بسازید. حتی کپی فنی خشک نیز با کمک کمی طراحی می تواند به داستانی شایسته اسکار تبدیل شود. به خصوص وقتی موشن گرافیک را با سایر رسانه های مکمل مانند انیمیشن ادغام کنید.

ثابت شده است که برانگیختن احساسات در بازاریابی بر تصمیم گیری مصرف کننده ، حتی در بازارهای B2B تأثیر مثبت دارد.

و با کوتاهتر شدن توجه مردم ، یک پست وبلاگ 1000 کلمه ای آن را کاهش نمی دهد. شما باید توجه آنها را جلب کنید - و سریع آن را حفظ کنید.

 

3. نرخ نگهداری و تعامل بالاتر
65٪ بینندگان بیش از ¾ یک فیلم را تماشا می کنند ، که بیش از آن است که بتوانیم در مورد محتوای مبتنی بر متن بگوییم. بنابراین ، اگر پیامی برای گذراندن آن دارید (و اگر در صورت ایجاد محتوا چرا این کار را نمی کردید؟) ، حرکت گرافیکی و فیلم ممکن است راهی برای پیش بردن باشد.

علاوه بر این ، مخاطبان شما 10 برابر بیشتر از پست های وبلاگ یا عکس های خود ، محتوای ویدیویی خود را به اشتراک می گذارند و با آنها درگیر می شوند.

ویدئو به طور مداوم نشان می دهد رسانه ای است که باعث افزایش تعامل می شود. حرکت گرافیکی نیز از این امر مستثنی نیست. برای اولین بار ، ویدئوهای فیس بوک 135٪ بیشتر از نمونه های تصویر خود دارای قابلیت آلی هستند.

 

4. قابل اشتراک است

امروزه ، جهان از لپ تاپ ها و دسک تاپ ها به منظور مصرف محتوا به سمت دستگاه های تلفن همراه در حال تغییر است.

در حقیقت ، بیش از 50٪ از کاربران با استفاده از تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی خود فیلم تماشا می کنند و نکته قابل توجه در مورد محتوای گرافیک متحرک این است که هر دستگاهی می تواند آن را پخش کند (برخلاف فیلم های Flash که در iPhone و iPad قابل پخش نیستند). سپس این فرصت های بیشتری را برای دستیابی به بازار هدف خود با محتوای کاربر پسند فراهم می کند.

با 100 میلیون ساعت تماشای فیلم روزانه در فیس بوک و 10 میلیارد بازدید روزانه فیلم در اسنپ چت ، رسانه های اجتماعی فرصت های گسترده ای را برای دیدن و اشتراک گذاری مطالب شما فراهم می کنند. و موشن گرافیک شما را قادر می سازد تا محتوای ویروسی عالی ، به مراتب راحت تر از هر رسانه دیگر - چرا؟ چون فقط عالی به نظر می رسد.

 

5. برای سرمایه گذاری اندک بازده زیادی دارد

یکی از مهمترین مواردی که محتوای شما ارائه می دهد ارزش است. باید هم آموزنده باشد و هم سرگرم کننده.

در چشم انداز فعلی رسانه ها ، مردم بیش از حدس ، اطلاعات بیش از عقاید ، حقایق را می خواهند. اگر بتوانید این را به طور موثر و مداوم در محتوای خود ارائه دهید ، آنها به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد و می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند.

گرافیک حرکتی به شما امکان می دهد داده های پیچیده را در داستان ها و بینش هایی با تصویر بزرگتر تقسیم کنید که مردم می توانند درک کنند و از زندگی خود استفاده کنند. پس از همه ، ممکن است شما بگویید که فروش سه برابر شده است ، اما در واقع دیدن نمودار رشد می کند تأثیر قوی تر و به یادماندنی تر است.

از همه بهتر ، بینندگان عاشق موشن گرافیک هستند زیرا تماشای فیلم ذاتاً یک تجربه منفعل است که از طرف آنها به سرمایه گذاری کمی نیاز دارد. به جای اینکه یک مقاله 1500 کلمه ای را به طور فعال غربال کنید ، بینندگان می توانند آرام بنشینند ، استراحت کنند و از نمایش لذت ببرند.

محتوای Motion Graphics فقط یک تمرین ساخت برند نیست ، بلکه بارها و بارها ثابت شده است که با موفقیت از طریق تبدیل ها رانندگی می کنید. این که به شکل یک فیلم توضیح دهنده باشد ، یک ویدیوی اجتماعی یا حتی یک ارائه ، ثابت شده است که قرار دادن محتوای گرافیک متحرک در وب سایت شما احتمال نتیجه صفحه اول Google را 53 برابر افزایش می دهد ، و نشان می دهد که دو برابر کلیک دارد هنگامی که در مبارزات ایمیل استفاده می شود.

اما دلیل شماره یک استفاده از فیلم در برنامه بازاریابی محتوای شماست؟ حرکت گرافیکی و فیلم بیشتر مشتری را جلب می کند ، تحقیقات اخیر نشان می دهد که 71٪ از بازاریاب ها می گویند نرخ تبدیل فیلم از سایر محتوای بازاریابی بهتر است.

ویرایش شده توسط abasagha

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • جدید...