رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران
abasagha

ساخت موشن گرافیک با افتراکت

پست های پیشنهاد شده

خلاقیت در راه انتقال پیام و معرفی محصولات از طریق تولید موشن گرافیک تاثیر ویژه­ ای دارد. با ساخت موشن گرافیک خلاق و موثر با ایده و سناریوی جذاب می توان هر  مخاطبی را درگیر کرد. استفاده از سازه های ویژوال سه بعدی و طراحی موشن گرافیک خلاق و تاثیرگذار را به ما بسپارید.

 

موشن گرافیک چیست؟

گسترش نرم­ افزارهای رایانه ­ای و مالتی مدیا باعث گسترش انجام کارهای گرافیکی شده است که موشن گرافی یکی از آن نمونه ­هاست. یکی از نتایج تلفیق شاخه ­های فیلمسازی و گرافیک، موشن گرافی است. این شاخه ­ی هنری که امروزه طرفداران بسیاری دارد محصول گرافیک متحرک است. موشن گرافیک که از ترکیب حرکت و جلوه­ های ویژه تشکیل شده است برای ساخت ویدئو یا تیزرهای تبلیغاتی کاربرد بیشتری دارد. دلیل استقبال مخاطبین فضای مجازی از موشن گرافیک، موجز بودن و در عین حال جذاب بودن موشن گرافیک در نگاه اول است. از این رو اغلب بیننده ­گان با هر سطح سلیقه­ ای علاقه­ مند به دیدن حداقل یکبار موشن گرافی تولید شده هستند. مجموعه­ ی طلوع فیلم با دارابودن موشن گرافیست­ های با تجربه و خلاق آماده ­ی اجرای سفارشات تبلیغاتی و هنری شما عزیزان است.

 

کاربرد موشن گرافیک

موشن گرافیک عمدتا بر روی انتقال احساس و محتوا از طریق حرکت استوار است و عمده ­ی تفاوت موشن گرافی با انیمیشن در همین نکته است که در انیمیشن بر روی داستان تاکید می­شود اما موشن گرافیک با حرکت و جلوه­ های بصری جذاب مخاطب را برای دریافت محتوا و پیام مورد نظر ترغیب می­کند که در واقع این مزیت موشن گرافیک محسوب می­شود که می­توان بدون داستان خاصی با جلوه ­های بصری جذاب بیننده را مجاب کرد که به دیدن معرفی محصول شما جلب شود. از مزیت ­های موشن­ گرافی ، ارزانی این محصول نسبت به دیگر تولیدات تبلیغاتی است و بدون نیاز به دوربین حرفه­ ای و تیم تولید و استودیوی اختصاصی می­توان به یک محصول با کیفیت دست یافت (در ویکی پدیا راجع به موشن گرافیک بیشتر مطالعه نمایید). همکاران موشن­ گرافیست طلوع فیلم با همکاری تیم ایده­ پردازی مجرب مجموعه، توان طراحی و اجرای انواع موشن گرافیک را دارد.

 

ساخت تیزر موشن گرافیک

با توجه به میزان سهولت ارتباط فرم بصری موشن گرافیک با مخاطبان، ساخت تیزر موشن گرافیک یکی از بهترین و بصرفه ترین راه های تبلیغ محصولات برای مخاطب است. سفارش ساخت تیزر موشن گرافیک می­تواند با کمترین هزینه و به شکلی کامل و جامع محصول شما را به مخاطب معرفی کند. برای سفارش ساخت موشن گرافیک با ما تماس بگیرید تا ضمن سرعت در ساخت موشن گرافیک شما را به اهداف اقتصادی خود نزدیک نماییم.

این مطلب در صفحه سفارش ساخت موشن گرافیک در سایت طلوع فیلم می باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...