رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران

پست های پیشنهاد شده

 

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت  به درب های گفته می شود که از ورود سارقین و دزدها به داخل منزل جلوگیری میکند. این گونه درب ها در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن هستند.
درب ضد سرقت به دربهایی اشاره می شود که سرقت آنها به خاطر ساختارشان بسیار دشوار می باشد.

 

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارد نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است و دارای امنیت بسیار بالاتری است.درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی یعنی قفل،لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است.قفل های درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در درب های ضد سرقت و به زبان ساده نفوذپذیری سخت و دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، مشتریان اصطلاحاً به آن درب ضد سرقت می گویند. در ساخت درب های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود.

درب ضد سرقت باید بر اساس استاندارد های محیطی مثل سرما و گرما و صدا طراحی و ساخته و عرضه شوند.

قابل ذکر است که اطمینان به درب ضد سرقت صد در صد نیستولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت زیادی را مشاهده کرد و به محکم بودن و قابل اعتماد بودن درب های ضد سرقت پی برد.

درب ضد سرقت باید متناسب با مکان مورد نظر انتخاب شود.به طور مثال درب ضد سرقت برای ویلا ها،کارخانه ها و ادارات که نیاز به امنیت بالاتری نسبت به منازل دارند،باید از لحاظ کیفیت و امنیت بالاتر باشد به این صورت که ضخامت فولاد میانی درب در دو طرف درب ضد سرقت به ضخامت 1میلی متر تعبیه شود و از پشم سنگ و دیگر عایق های هوا و صدا و ضد رطوبت و ضد اسید برای بالا بردن کیفیت در مکان های صنعتی یا مرطوب بکار برده شود.

امنیت درب ضد سرقت

 

فروش درب ضد سرقت در شهرستان ها,خرید درب ضد سرقت در شهرستان ها,درب ضد سرقت در شهرستان ها,درب ضد سرقت در تمامی نقاط ایران

 

بهترین و مرغوب ترین درب های ضد سرقت هم نمیتوانند تضمین کنند که از دسترس سارقین در امان باشند.اما بهترین درب ضد سرقت دربی است که بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شود و همچنین مرغوبترین قفل هم روی درب نصب شود که در این صورت میتوان آن را درب ایمنی تری نسبت به درب معمولی دانست.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی در درب های ضد سرقت یا به زبان ساده نفوذ پذیری سخت و دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی،مشتریان اصطلاحا به ان درب ضد سرقت میگویند.اینکه به چه اندازه میتوان به خاصیت ضد سرقت بودن این نوع درب ها میتوان اعتماد کرد دقیقا به عوامل و فاکتور های متعددی مانند نوع درب ضد سرقت،آلیاژ مصرفی در یراق آلات درب،کیفیت ساخت،نوع چارچوب،قفل درب و ... بستگی دارد.

برعکس درب های معمولی این درب های ضد سرقت در مقابل ،فشار،برش،اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی حفاظتی یا آکاردئونی دارند.

منبع https://etehaddarb.ir/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت از ایده اولیه تا به امروز!

همان طور که می دانید با یک گشت و گذار و ساده در بورس فروشگاه های درب ضد سرقت،درب های ضد سرقت موجود دربازار ایران به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند؛ترک،چینی و ایرانی.

تولید درب ضد سرقت ابتدا از ترکیه شروع به تولید شد و بعد از مدت کوتاهی مانند تمامی صنعت های دیگر ،چینی هادست به تولید این درب ها زدند.

 

وطنم ای شکوه پا برجا!

کشور ما نیز بعد از مدتی قصد وارد شدن به این صنعت را کرد و ابتدا تولید کنندگان این حوزه شروع به درب های ضدسرقت ساده و ابتدایی کردند.

اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش خلاقیت تولید کنندگان روز به روز این درب ها پیشرفت کردند تا جایی که درب ضدسرقت ایرانی نیز به زیبایی ، کیفیت و خاص بودن درب ضد سرقت ترک رسیده است و حتی در یک مورد نیز بسیار خاص
تر از این درب هاست! اما آن یک مورد چیست؟ جواب این سوال چالش بر انگیز را می توانید تا انتهای این محتوا متوجهشوید پس با ما همراه باشید.

 

از صفر تا ۱۰۰ درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی موجود در بازار از زیرسازی،طرح و کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند.
اولین و مهم ترین نکته در یک درب ضد سرقت زیرسازی آن است.زیر سازی بیشتر درب های ضد سرقت موجود در بازار از ورق آهن با ضخامت ۱ میلی متر تولید می شود و با روکش های جذب کننده ، مشتریان را وادار به خرید این درب های بی
کیفیت می کنند.
اما گروه درب های ضد سرقت  ایمن دور نوین به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی اقدام به تولید این درب ها با ساختاری جدید و متفاوت کرده است.

 

چهارچوب درب ضد سرقت

در کارخانه تولیدی  ایمن درب نوین ، برخلاف تمامی تولید کنندگان این عرصه چهارچوب و زیرسازی کاملا متفاوت و منحصر به فرد می باشد؛در ادامه با این تولید انحصاری ایمن درب نوین آشنا می شویم.
همان طور که مشخص است هر چه ضخامت چهارچوب درب های ضد سرقت بیشتر باشد میزان دیلم خور بودن آن ها کاهش یافته و امنیت درب ها افزایش می یابد.
ضخامت چهارچوب درب های ارزان قیمت بازار زیر ۱ میلی متر ، درب های در حد قیمت متوسط ۲۵.۱ میلی متر و بیش ترین ضخامت درب های ترک و درجه یک ایرانی موجود در بازار ۵.۱ میلی متر است ؛ اما در گروه درب های ضد سرقت ایمن دور نوین به دلیل افزایش امنیت،کیفیت و رضایت مشتریان ، ضخامت چهار چوب تمامی درب های ضد سرقت ایمن درب نوین با قطر ۲ میلی متر تولید می شود و با وجود این چهارچوب می توان گفت این ضخامت تقریبا دیلم خور بودن درب را به صفر می رساند.

 

ورق پانچ ، تحولی جدید در ساختار درب ضد سرقت!

گروه درب های ضد سرقت ایمن دور نوین پس از تولید چهارچوب خاص خود،برای داشتن یک زیرسازی خاص و منحصر به فرد،در زیرسازی درب ضد سرقت شما بر خلاف اکثر تولید کنندگان که تنها از یک ورق آهن با ضخامت حدود ۱ میلی متری استفاده
می کنند ایمن دور نوین از ورق آهن پاتچ شده به ضخامت ۲ مزلی متر استفاده می کند.این ورق پانچ شده سبب می شود هیچ جای خالی در زیرسازی درب باقی نماند،علاوه بر این ورق آهنی ۲ میلی متری جای هیچ نگرانی را هم برای شما باقی نخواهد گذاشت.

 

قوی ترین عایق صدا و گرما با یک تغییر!

یکی از ویژگی های مهم درب های ضد سرقت ، لاستیک عایق صدا و ضربه ای است که بر روی این درب ها نصب می شود و تمامی تولیدکنندگان درب های موجود در بازار نیز این لاستیک عایق را بر روی درب ضد سرقت خود نصب می کنند.
اما بین نصب لاستیک دیگر شرکت ها و  ایمن درب نوین یک تفاوت چشمگیر وجود دارد ؛ در درب های ضد سرقت موجود در بازار ، اگر کمی دقت کرده باشید این لاستیک روی قسمت ثابت درب و روی چهار چوب درب ضد سرقت نصب می شود،اما در
ُدر ضد سرقت ایمن دور نوین این ساختار کاملا متفاوت است.

لاستیک عایق شرکت در ضد سرقت ایمن دُر نوین روی لنگه ی بازشو درب شما نصب می شود و این تفاوت در نصب ، میزان چشمگیری تفاوت در امنیت درب ضد سرقت شما ایجاد می کند.

 

وقتی که لاستیک عایق روی قسمت بازشو نصب می شود، با بستن درب ، این لاستیک تحت فشار لنگه بازشو درب قرار میگیرد و کاملا به چهارچوب می چسبد یا اصطلاحا چفت می شود، اما اگر به یک درب ضد سرقت ایرانی موجود در بازار ، بادقت بیشتری از کنار نگاه کنید، متوجه یک فاصله کوچک بین لنگه بازشو و چهارچوب می شوید.
اما این فاصله بسیار اندک چه تاثیری روی امنیت درب ضد سرقت شما می گذارد؟
این فاصله به ظاهر کم دو تاثیر بسیار مهم بر روی درب ضد سرقت شما می گذارد:
اولین نکته این است که با وجود این لاستیک تحت فشار با چهارچوب ،میزان دیلم خور بودن درب ضد سرقت شما بهکمترین مقدار ممکن می رسد.

دومین تاثیر این لاستیک نیز قوی تر شدن عایق این درب برای صدا ، گرد و غبار و حفظ انرژی می باشد.
پس بی دلیل نیست که شعار ما “ُ ایمن درب نوین، متفاوت در انتخاب”است.

 

به قسمت تزریقات ایمن دور نوین خوش آمدید!

در شرکت درب ضد سرقت ایمن دور نوین بعد از تولید ورق پانچ و قوطی های آهن دو میلی متری و قرار دادن آن در چهارچوب های خاص شرکت،نوبت به انجام مرحله آخر تولید استراکچر درب های ایمن درب نوین می رسد و آن قسمت چیزی نیست جز، تزریق فوم پلی یورتان.
تزریق این فوم به این صورت است که روکش درب ضد سرقت شما که می تواند شامل هر کدام از انواع روکش ها باشد، روی استراکچر خاص ایمن دور نوین نصب می شود، سپس درب ضد سرقت به صورت افقی در دستگاه مخصوص قرار می گیرد.
بعد از قرار گرفتن در دستگاه ، توسط محفظه ای که در پایین درب قرار گرفته است این فوم مایع داخل درب تزریق می شود و بعد از تزریق ، آن محفظه به صورت کامل بسته خواهد شد.
بعد از یک استراحت حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ای ، فوم پلی یورتان مانند یک سنگ ،سفت و سخت می شود و تولید درب ضد
سرقت شما به پایان می رسد.

 

ابعاد،کمترین تاثیر را در انتخاب شما خواهد داشت!

تیتر بالا تنها درصورتی است که شما با گروه درب های ضد سرقت ایمن دور نوین آشنا شده باشید.نکته ی قابل توجه در ارتباط با ابعاد درب های ضد سرقت ایمن دِر نوین ، این موضوع است که شما هیج گونه محدودیتی در سفارش درب ضد سرقت خود خارج
از ابعاد استاندارد نداشته و می توانید درب ضد سرقت خود را با ابعاد دلخواهتان بدون هیچ دغدغه ای سفارش دهید.

قیمت درب ضد سرقت

 

 

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت ترک

آشنایی با گروه درب های ضد سرقت ایمن دور نوین

 

ایمن دور نوین یک گروه جوان گرای بومی است که با تکنولوژی و دانش روز ، فروش انواع درب های ضد سرقت را از مشاوره تا اجرا انجام می دهد.
گروه ُ در ضد سرقت ایمن دور نوین با شعار ؛ ایمن دور نوین ، متفاوت در انتخاب طراحی و اجرای تمامی درب های سفارشی و خاص مورد سلیقه شما را به مرحله اجرا می رساند.
شما در ایمن دور نوین هیچ گونه محدودیتی در سفارش روکش،ابعاد،یراق آلات و طرح درب دلخواهتان نخواهید داشت.

تیم مشاوره ایمن دور نوین از راه های جلسه حضوری در شرکت ، تماس ، سایت ، اینستاگرام و تلگرام آماده به پاسخگویی تمامی سوالات و سفارشات شما می باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موسسه باربری پاسداران آرازبار به دلیل دارا بودن 78 تیم حمل بار که شامل افرادی با تجربه و آموزش دیده است در محدوده های ، همچون شمال تهران با نام باربری شمال تهران ، محدوده غرب تهران با نام و نشان باربری غرب تهران ، خدمات اسباب کشی را به آن دسته از مشتریان که در محدوده های ساکن هستند ارائه می دهد. از شعبه ها می توان به باربری شرق تهران نیز اشاره کرد

باربری پاسداران  جابه جایی اثاثیه و حمل بار را به مناطق داخل شهری محدود نکرده است بلکه خدمات باربری را برای شهرستان های اطراف و مناطق برون شهری نیز ارائه می دهد.

باربری شهر قدس

باربری نازی آباد

باربری حکیمیه

باربری شهرک راه آهن


حمل بار شرق تهران

حمل بار غرب تهران

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان!

ما در شرکت سئو تهران در حوزه های مختلف مربوط به وب سایت اعم از (تولید محتوا، طراحی سایت وردپرسی، بک لینک و غیره ) فعالیت می کنیم و قصد داریم به جایگاهی برسیم تا همه ی مخاطبان سایت از کارشناسان ما و کارشان راضی باشند.
در کنار عرصه های مربوط به سایت ، شرکت ما  در زمینه های مختلف عبارتند از :
اداره پیج اینستاگرام،پشتیبانی پیج اینستاگرام ،طراحی لوگو فعالیت دارد.

با ما تماس بگیرید تا از هریک خدمات ما بهره مند شوید

 

طراحی سایت
طراحی سایت وردپرسی
طراحی لوگو
طراحی کارت ویزیت

طراحی اقساطی سایت
برند سازی شخصی
فروشگاه اینترنتی
تولید محتوا
بهینه سازی تصاویر
تولید مقاله
بهینه سازی کد های سایت
بک لینک

بک لینک خارجی
طراحی قالب ایمیل
جمع آوری دیتا
پخش گسترده پیامک
گوگل ادوردز
ریپورتاژ تبلیغاتی
پروموت کردن توئیت
تبلیغات فیس بوک

لوگو خبر فوری

مدیریت حرفه ای اینستاگرام


 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لطفا برای ارسال دیدگاه وارد شوید

شما بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید می توانید دیدگاهی ارسال کنید



ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...