رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران

mammutworld

Members
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral
  1. با توجه به اتخاذ روش های نوین امکان پذیر شده توسط هوش مصنوعی مانند استفاده از حسگرهای بیومتریک، روش های مختلف احراز هویت دیجیتال کاربران اینترنت، احراز هویت یوآیدی که به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشورمان مشهور است، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. این مجموعه علاوه بر ارائه این خدمات در احراز هویت غیرحضوری سجام و سامانه ثنا، محصولی را برای احراز هویت صرافی‌های ارزهای دیجیتال به‌طور اختصاصی برای این شرکت‌ها توسعه و طراحی کرد. در این راستا با بهره گیری از جدیدترین فناوری تشخیص چهره به بهترین نحو ممکن و با توجه به رضایت مشتری به مشتریان خدمات رسانی می کند.
  2. شرکت درین پودر با نام آشنایی تحت عنوان لبنیات کالین مسئولیت اجتماعی خود را در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید محصولات لبنی سالم و نوآوری در این محصولات آغاز کرد و در ابتدای این راه اولین مبتکر تولید و بسته‌بندی کره‌های حیوانی لقب گرفت. با توجه به این که اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند، شرکت کالین این امکان را برای شهروندان تهران فراهم کرده تا بتوانند خرید آنلاین انواع کره حیوانی را از طریق وب سایت کالین به نشانی https://calindairy.com تجربه کنند. شما میتوانید برای خرید کره حیوانی و خرید پنیر ورقه ای کالین از طریق وبسایت لبنیات کالین اقدام کنید.
  3. شرکت دانش بنیان رویال صنعت سامانه با تجهیزات، تجربیات و تخصص در حوزه های الکترونیک، مکانیک و مخابرات توانسته است در برهه های حساس با تولید محصولات high tech و استخراج تکنولوژی یاری رسان صنایع مهم و حیاتی کشور باشد. شرکت رویال صنعت سامانه تجربه ای ۱۴ ساله در زمینه سفارش بردهای الکترونیکی و تهیه قطعات الکترونیکی از پخش کننده های معتبر دنیا از قبیل muser,digikey و ..… را دارد. جهت ثبت سفارش و مشاوره مونتاژ smd برد های الکترونیکی ، طراحی برد الکترونیکی با بالاترین کیفیت می توانید به وبسایت شرکت رویال صنعت سامانه مراجعه کنید .
  4. کافه دنتیست یکی از بزرگترین سایت های فروش اینترنتی محصولات دندان پزشکی در ایران است که شما میتوانید به صورت حضوری و آنلاین خرید خود را تکمیل کنید. چشم انداز و اهداف مجموعه به وجود آوردن مجموعه ای جامع از تمامی محصولات دندانپزشکی اعم از تجهیزات و مواد دندانپزشکی برای کلینیک ها و شرکت های پخش است. مجموعه ی cafedentist فعالیت خود را از سال 95 در پاساژ دندانپزشکی ایران ( دنتال سنتر ) که یکی از مهمترین مراکز تامین اقلام دندانپزشکی در ایران است شروع کرده است. برای مشاهده و خرید مواد دندانپزشکی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، کلیک کنید.
  5. مجموعه آقای فرش تامین کننده و عرضه کننده متمرکز و متنوع فرش های ماشینی و دستبافت و سایر محصولات جانبی، از برندهای منتخب مطرح ایرانی و خارجی از طریق ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه در محیطی مطلوب، توأم با آرامش و دسترسی مناسب برای مشتریان می باشد. کارشناسان مرکز تماس و مرکز مشاوره آقای فرش آماده اند به هر سوال یا نکته ای در خصوص خرید فرش پاسخ دهند و با راهنمایی شما، کمک کنند فرش مناسب با دکوراسیون و بودجه و علاقه خود را انتخاب کنید. ارتباط با ما : تلفن : 02175375
×
×
  • جدید...