رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران

Farsa99

Members
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Farsa99

  1. Farsa99

    معرفی مرکز نوار عصب عضله

    معرفی مرکز نوار عصب عضله نوار عصب عضله نوار عصب عضله راهی برای تشخیص عملکرد عصب های بدن می باشد. به کمک این تست به وسیله مولد الکتریسیته موجود در بدن، بین مغز و دیگر اندام ها پیام ها انتقال می یابند. اگر قصد انجام تست نوار عصب عضله را داشته و به دنبال بهترین مرکز نوار عصب و عضله در تهران هستید بی شک بهترین گزینه مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان رها می باشد.
  2. تشریفات مجالس تهران (یاکند) علاوه بر داشتن باغ اختصاصی در شرق تهران، با ۱۰ باغ تالار لوکس دیگر در این منطقه و همچنین ۵۰ باغ تالار در غرب تهران و گرمدره نیز قرارداد داشته و آماده برگزاری مجالستان در هر نقطه ای از تهران می باشد.
  3. Farsa99

    نوار مغز (EEG) چیست؟

    نوار مغز (EEG) چیست؟ نوار مغز یا EEG به نوعی ثبت و ضبط کننده فعالیت الکتریکی مغز می باشد و جهت تشخیص مشکلات مغزی نظیر حملات سکته مغزی به کار برده می شود. این تست را همچنین می توان بهترین گزینه برای اطلاع از اختلالات تشنجی نظیر صرع دانست. به وسیله امواج الکتریکی میان سلول های مغز ارتباط برقرار است. به کمک این ارتباط نوار مغز توانسته به تشخیص بیماری هایی چون صرع و تشنج کمک کند. نوار مغزی در واقع نشان دهنده مشکلات بالقوه موجود در مغز است. با استفاده از نوار مغز می توان مشکلاتی که ناشی از تشنجی در گذشته باشد را نیز به خوبی دریافت. در واقع خیلی از بیماری ها به دلیل ضعف ارتباط میان نورون های مغزی است و به راحتی و به غیر از راه انجام نوار مغزی قابل تشخیص نمی باشند. EEG اقدام به ثبت الگوهای ارتباطی میان امواج الکترونیکی مغز خواهد نمود. طی انجام این کار برخی از الکترودهای کوچک به سر اتصال داده می شود. این الکترودها به طور معمول روکشی از جنس نقره دارند. الکترودها سیگنال ها را به رایانه ای کوچک ارسال نموده تا نتایج در رایانه ثبت شود. در نتیجه ی به ثبت رسیده، امواج مغز به صورت الگوی مشخص سینوسی به نمایش در می آیند. در بین این الگوها وجود یک الگوی نامنظم به معنای تشنج و یا اختلالات و بیماری های مغزی دیگر است.
  4. Farsa99

    باغ تالار خوب میخوای ؟؟؟

    تشریفات یاکند علاوه بر داشتن باغ اختصاصی در شرق تهران، با ۱۰ باغ تالار لوکس دیگر در این منطقه و همچنین ۵۰ باغ تالار در غرب تهران و گرمدره نیز قرارداد داشته و آماده برگزاری مجالستان در هر نقطه ای از تهران می باشد. باغ تالار یاکند باغ مذکور با مساحت ۱۵۰۰ متر در شرق تهران و در منطقه جاجرود واقع شده است‌.ظرفیت آن جهت پذیرایی از ۸۰۰ نفر مهمان در نظر گرفته شده است. از قابلیتهای بالقوه باغ تالار یاکند پتانسیل برگزاری مراسم به صورت مجزا می باشد و در صورتیکه تعداد مهمانان هم کم باشد تجهیزاتی جهت کوچک کردن سالن دارا میباشد. سالن این باغ با جدیدترین و خاصترین میز و صندلی تجهیز شده و ظروف بکار رفته نیز لاکچری و منحصر بفرد است.از دیگر ویژگیها میتوان به کف ال ای دی و تلویزیون شهری اشاره کرد که باعث حال و هوای شاد در مراسم میگردد. جایگاه عروس و داماد نیز با طرحی خاص و ویژه در کانو توجهات می باشد. همچنین این باغ تالار با به روزترین لوستر و شمعدانها تجهیز شده و محلی جهت حضور مهمانان ویژه در آن تدارک دیده شده است. سیستم نور پردازی از جدیدترین تجهیزات و اپراتور مجرب تشکیل شده باعث شور و حرارت خاصی در مجالس میشود. از دیگر ویژگیها هم میتوان به تونل نور که در قسمت ورودی سالن تعبیه شده و هنگام ورود عروس و داماد و استفاده از مه سنگین و آتش بازی جلوه ویژه ای به مجالس می دهد.
  5. باغ تالار یکی از مهم ترین کارهایی که باید قبل از هر مراسم بزرگی انجام شود انتخاب بهترین باغ تالار است. به طور معمول بسته به بزرگی و کوچکی مراسم از جمله مراسم ازدواج، مراسم عقدکنان، مراسم تولد و… انتخاب باغ تالار انجام می شود. البته انتخاب بهترین باغ تالار به این سادگی هم نیست. در این زمینه باید به موارد مختلفی توجه داشت. در این زمینه نیاز است که خوب تحقیق کنید تا بسته به شرایط خود انتخاب مناسبی داشته باشید. قطعاً همه ما دوست داریم مراسم مهمی که قصد جشن گرفتن آن را داریم به بهترین شکل پیش برود. یکی از رایج ترین مواردی که افراد به منظور برگزاری آن اقدام به رزور باغ تالار می کنند مراسم ازدواج است.
  6. خدمات گل فروشی لاکچری بهترین گل فروشی غرب تهران گل فروشی غرب تهران توانسته به دلیل ارائه خدمات متنوع نظر بسیاری از افراد را در جای جای تهران به خود جلب نموده و آن ها را شیفته خدمات فوق العاده خود نماید، در ادامه با برخی از خدمات گل فروشی محدوده غرب تهران آشنا خواهیم شد: گل آرایی ماشین عروس دسته گل عروس سبد گل تاج گل باکس گل گل خواستگاری با گل فروشی غرب تهران خاص ترین و زیباترین گل ها را به آدم های مهم زندگی خود تقدیم کنید…
  7. شیشه بری تهرانی!!!!!!! بهترین شیشه بری در تهران شیشه رفلکس دوجداره رومیزی سکوریت آینه زدگلوله شیشه کریستال
  8. Farsa99

    کلینیک ترک اعتیاد

    آیا تا به حال به ترک کوکائین فکر کردین؟ می دونین این مواد مخدر چقدر عواقب جبران ناپذیری داره؟ اصلا با خود مواد کوکایین و ترکیباتش آشنایی دارین؟ اگه جواب شما به این منفیه، بهتره در ادامه با ما همراه باشین. چون قصد داریم برای آشنایی بیشتر همه افراد به خصوص مصرف کنندگان این مواد مخدر، خانواده و نزدیکانشون درباره ترکیبات کوکایین، عواقبش و هر چیزی که باید در مورد این مواد بدونین رو براتون توضیح بدیم. تازه می خوایم بهتون کمک کنیم که با بهترین روش های ترک این مواد آشنا بشین و بدونین که توی زمان کوتاه چقدر راحت می تونین خودتون یا اعضای خانوادتون که به اعتیاد به کوکایین دچار شدین، اون رو ترک کنین. پس اگه برای خودتون و اطرافیاتون ارزش قائلین و سلامتی جسم و روان براتون مهمه، این مقاله رو از دست ندین!
  9. بهترین سمساری در شهرک غرب سمساری ها را می توان بهترین گزینه برای خرید و فروش وسایل دست دوم و کارکرده به شمار آورد که البته لازم به ذکر است در صورتی که در انتخاب سمساری دچار اشتباه گردید به جای صرفه جویی در هزینه ها متحمل ضرر خواهید شد. شهرک غرب به لحاظ مساحت یکی از بزرگ ترین محله های تهران به شمار می آید. این موضوع باعث شده که در این منطقه تعداد سمساری ها نیز بیشتر از دیگر نقاط تهران باشد و به همین دلیل انتخاب بهترین سمساری در شهرک غرب به یکی از دشوارترین کارها تبدیل شده است.
×
×
  • جدید...