رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران

banimodebanimag

Members
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral
  1. بلک فرایدی یا جمعه سیاه چه روزی است؟ جمعه سیاه یا بلک فرایدی روز بعد از Thanksgiving یا روز شکرگزاری است و در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر محسوب می‌شود. در این روز ۲۰ ایالت آمریکا تعطیل رسمی است، با این حال، این روز پرسودترین و شلوغ‌ترین روز خرید در سال شناخته شده است و تمام فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین از این موقعیت برای فروش کالاهای خود با تخفیف‌های ویژه استفاده می‌کنند. تاریخ جمعه سیاه جمعه سیاه در تاریخ جمعه 7آذر 1399قرار دارد، که در این روز می توانید از فروشگاه‌های بزرگ با کمترین قیمت‌ خرید کنید پیش‌بینی بلک فرایدی در سال ۲۰۲۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، به نظر می‌رسد مراسم جمعه سیاه امسال، با سال‌های گذشته متفاوت باشد. چرا که بسیاری از کشورها در قرنطینه هستند و بسیاری از فروشگاه‌های آفلاین به دستور دولت به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی بسته خواهند بود! با این حال ویروس کرونا با تمام معایب و آسیبی که به زندگی مردم سراسر دنیا وارد کرده است، یک مزیت به همراه داشت و آن هم موفقیت بسیار چشمگیر خرید و فروش آنلاین است. در واقع اگر همچون زمان طاعون بدون تکنولوژی زندگی می‌کردیم، احتمالاً عواقبی بیشتر از آن دوره نیز به همراه داشتیم. در سال ۲۰۲۰ با تمام مشکلاتی که همراه داشت، همچنان زندگی جاری است و مراسم سیاه جمعه نیز برقرار خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که حتی فروشگاه‌های آفلاین نیز امسال محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانند.
  2. بلک فرایدی نزدیک هست!!!!!! بلک فرایدی فرصتی عالی برای خرید از فروشگاه های اینترنتی هست که این فروشگاه هابر رروی همه محصولات خود این حراج بلک فرایدی را دارند این تخفیف را دارند این تخفیف بلک فرایدی یعنی جمعه سیاه که به مدت خیلی کوتاهی هست و قیمت همه محصولات را هم خیلی پایین میزارند بلک فرایدی یا جمعه سیاه چه روزی است؟ جمعه سیاه یا بلک فرایدی روز بعد از Thanksgiving یا روز شکرگزاری است و در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر محسوب می‌شود. در این روز ۲۰ ایالت آمریکا تعطیل رسمی است، با این حال، این روز پرسودترین و شلوغ‌ترین روز خرید در سال شناخته شده است و تمام فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین از این موقعیت برای فروش کالاهای خود با تخفیف‌های ویژه استفاده می‌کنند. تاریخ جمعه سیاه جمعه سیاه در تاریخ جمعه 7آذر 1399قرار دارد، که در این روز می توانید از فروشگاه‌های بزرگ با کمترین قیمت‌ خرید کنید پیش‌بینی جمعه سیاه در سال ۲۰۲۰! با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، به نظر می‌رسد مراسم جمعه سیاه امسال، با سال‌های گذشته متفاوت باشد. چرا که بسیاری از کشورها در قرنطینه هستند و بسیاری از فروشگاه‌های آفلاین به دستور دولت به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی بسته خواهند بود! با این حال ویروس کرونا با تمام معایب و آسیبی که به زندگی مردم سراسر دنیا وارد کرده است، یک مزیت به همراه داشت و آن هم موفقیت بسیار چشمگیر خرید و فروش آنلاین است. در واقع اگر همچون زمان طاعون بدون تکنولوژی زندگی می‌کردیم، احتمالاً عواقبی بیشتر از آن دوره نیز به همراه داشتیم. در سال ۲۰۲۰ با تمام مشکلاتی که همراه داشت، همچنان زندگی جاری است و مراسم سیاه جمعه نیز برقرار خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که حتی فروشگاه‌های آفلاین نیز امسال محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانند.
  3. بلک فرایدی یا جمعه سیاه چه روزی است؟ جمعه سیاه یا بلک فرایدی روز بعد از Thanksgiving یا روز شکرگزاری است و در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر محسوب می‌شود. در این روز ۲۰ ایالت آمریکا تعطیل رسمی است، با این حال، این روز پرسودترین و شلوغ‌ترین روز خرید در سال شناخته شده است و تمام فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین از این موقعیت برای فروش کالاهای خود با تخفیف‌های ویژه استفاده می‌کنند. تاریخ جمعه سیاه جمعه سیاه در تاریخ جمعه 7آذر 1399قرار دارد، که در این روز می توانید از فروشگاه‌های بزرگ با کمترین قیمت‌ خرید کنید پیش‌بینی جمعه سیاه در سال ۲۰۲۰! با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، به نظر می‌رسد مراسم جمعه سیاه امسال، با سال‌های گذشته متفاوت باشد. چرا که بسیاری از کشورها در قرنطینه هستند و بسیاری از فروشگاه‌های آفلاین به دستور دولت به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی بسته خواهند بود! با این حال ویروس کرونا با تمام معایب و آسیبی که به زندگی مردم سراسر دنیا وارد کرده است، یک مزیت به همراه داشت و آن هم موفقیت بسیار چشمگیر خرید و فروش آنلاین است. در واقع اگر همچون زمان طاعون بدون تکنولوژی زندگی می‌کردیم، احتمالاً عواقبی بیشتر از آن دوره نیز به همراه داشتیم. در سال ۲۰۲۰ با تمام مشکلاتی که همراه داشت، همچنان زندگی جاری است و مراسم سیاه جمعه نیز برقرار خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد که حتی فروشگاه‌های آفلاین نیز امسال محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانند.
  4. بلک فرایدی یا جمعه سیاه یک فرصت خوبی برای خرید از فروشگاه های اینترنتی ، این فروشگاه ها تخفیف بلک فرایدی بر روی همه محصولات خود را دارند و این حراج همه محصولات با قیمت خیلی کمی به فروش میرسانند بلک فرایدی در چه روزی برگزار میشوند جمعه سیاه یا بلک فرایدی روز بعد از Thanksgiving یا روز شکرگزاری است و در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر محسوب می‌شود. در این روز ۲۰ ایالت آمریکا تعطیل رسمی است، با این حال، این روز پرسودترین و شلوغ‌ترین روز خرید در سال شناخته شده است و تمام فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین از این موقعیت برای فروش کالاهای خود با تخفیف‌های ویژه استفاده می‌کنند. تاریخ جمعه سیاه جمعه سیاه در تاریخ جمعه 7 آذر 1399قرار دارد، که در این روز می توانید از فروشگاه‌های بزرگ با کمترین قیمت‌ خرید کنید
  5. بلک فرایدی نزدیک هست !!!!! جمعه سیاه یا بلک فراید یک حراج خیلی خوبی میباشد که این تخفیف بلک فرایدی همه فروشگاه ها محصولات خود را با قیمت خیلی پایینی به فروش میرسانند این حراج به مدت خیلی پایینی میباشد و قیمت خیلی پایینی برروی همه محصولات https://www.banimode.com/blog/جمعه-سیاه،-بلک-فرایدی-چیست-و-چه-روزی-است/
  6. banimodebanimag

    بلک فرایدی چیست

    بلک فرایدی نزدیک هست!!!!!! بلک فرایدی یک فرصت عالی برای خرید از فروشگاه اینترنتی، این فروشگاه ها به مدت خیلی کوتاهی محصولات خود را با قیمت خیلی پایینی بفروش میرسانند تاریخ بلک فرایدی جمعه سیاه در تاریخ جمعه7آذر 1399 قرار دارد، که در این روز می توانید از فروشگاه‌های بزرگ با کمترین قیمت‌ خرید کنید.
×
×
  • جدید...