رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران

zeynabzr

Members
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. کمپانی هیوندای کره جنوبی در سال 2000 میلادی برای این‌که بتواند سهمی از بازار شاسی‌بلندهای آمریکا را به‌‌دست آورد، هیوندای سانتافه را طراحی و تولید کرد. نسل اول این خودرو که با کد اتاق SM شناخته می‌شود تا سال 2006 روی خط تولید کمپانی هیوندای قرار داشت تا این‌که در همان سال با دومین نسل از خاندان سانتافه جایگزین شد. نسل دوم هیوندای سانتافه (CM) که در بازار کشورمان اولین نماینده از این خودرو محسوب می‌شود، بین سال‌های 2006 تا 2012 بارها مورد بازنگری قرار گرفت و علاوه‌‌بر بازار ایران در بسیاری از کشورها همچون آلمان، استرالیا و ایالات‌متحده نیز حضور یافت. در نمایشگاه خودرو نیویورک سال 2012، کمپانی هیوندای، نسل سوم سانتافه (DM) را در معرض دید عموم قرار داد و یک سال بعد هم این شاسی‌بلند جذاب به بازارهای جهانی عرضه شد. سانتافه که با نام هیوندای Maxcruz نیز شناخته می‌شود، در سال 2017 تحت یک فیس‌لیفت قرار گرفت و سرانجام در سال 2018 برای همیشه از خط تولید هیوندای کنار گذاشته شد تا نسل چهارم این خودرو بتواند در بازارهای جهانی حضور پیدا کند. برخلاف نسل دوم و سوم هیوندای سانتافه که حضور پررنگی در بازار کشورمان دارند، نسل چهارم سانتافه به دلیل محدودیت‌های موجود هیچ‌گاه فرصت حضور در بازار کشورمان را پیدا نکرد. اولین دلیلی که می‌توانیم ذکر کنیم آپشن‌های فوق العاده و کاملی هستند که در ساخت این خودرو کره‌ای بکار رفته‌اند. این امکانات در هر نسل پیشرفته‌تر از نسل قبل شده و در اخرین نسل نسخه لیست کاملی از تجهیزات را مشاهده خواهیم کرد. برخی از این امکات از قبیل صفحه نمایش 7 اینچی به انضمام سیستم اتصال به گوشی همراه، بلوتوث و چهار پورت یو اس بی بوده‌اند که خرید سانتافه را بیش از بیش جذاب خواهند کرد. نسل چهارم این خودرو حتی امکانات جالب‌تری نظیر سیستم هشدار نقطه کور و سیستم هشدار تصادف از جلو دارد که علاوه بر دیگر تجهیزات این خودرو یک لیست کامل را تشکیل می‌‌دهند. سیستم صوتی سانتافه در میان رده متوسط‌ها قرار داد چراکه مجهز به 6 اسپیکر بوده و می‌توان گفت که نسل جوان چندان از آن خوششان نخواهد آمد اما نباید نگران نباشید چراکه شما قادر خواهید بود که سیستم صوتی بی پایان 12 اسپیکری را روی خودرو نصب کرده و از سانتافه خود لذت ببرید. ایمنی بالا را با سانتافه تجربه کنید دومین موردی که به بررسی آن می‌پردازیم ایمنی این شاسی بلند کره‌ای بوده که همواره در تولید اتومبیل‌های جدید به آن توجه خاصی می‌شود. به خاطر داشته باشید که تمام هیوندا سانتافه‌هایی که در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شدند را مجهز به بسته ایمنی سنسورهای هوشمند می‌سازند. این شرکت خودروسازی کره‌ای همچنین تجهیزات ایمنی جدیدی به این خودرو اضافه کرده که امکان ندارد خانواده‌ها عاشق آن نشوند. اگر از کیسه هوا و ترمزهای این خودرو صرف نظر کنیم، قطعا به تجهیزاتی در این خودرو می‌رسیم که در اتومبیل های رقیب موجود در بازار وجود نداشته یا به ندرت بکار می‌روند و هیوندا با نصب آن‌ها در اتومبیل‌های تولیدی شرکت خود همواره ایمنی سرنشینان سانتافه را مد نظر قرار می‌دهد. سانتافه، یک خودرو لاکچری و جذاب خرید سانتافه تجربه داشتن یک خودروی لاکچری را به شما خواهد بخشید به صورتی که مدل Ultimate در صدر لیست خودروهای تولیدی کمپانی هیوندا کره قرار گرفته است. اگر تجربه رانندگی با سانتافه را داشته باشید قطعا می‌دانید که با تنظیماتی نظیر ارتفاع و گودی کمر که در صندلی راننده قرار دارد می‌توانید مطلوب‌ترین حالت را برای نشستن خود انتخاب کنید، همچنین دوربین‌های بکار رفته در این شاسی بلند کره‌ای با دید مناسبی که از فضای اطراف به شما خواهد داد، در واقع کمکتان خواهند کرد تا بهترین مکان برای پارک کردن خودرو نصیبت شما شود. هیوندای سانتافه امکانات زیادی ازجمله صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، شارژ بی‌سیم گوشی همراه هوشمند، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها و... دارد که کمپانی خودروسازی هیوندای کره جنوبی با تعبیه این موارد در سانتافه در لاکچری نشان دادن این خودرو تلاش زیادی کرده است. به نقل از وان کار
  2. طرح زیر یک نمونه موفق از اینفوگرافی ساده و در عین حال با اطلاعات دقیق و کامل است:
  3. طرح زیر برای تبلیغ اپلیکیشن یه شرکت استفاده شده که فضای کاربری رو خوب نشون داده و اطلاعات مورد نیاز برای مخاطب رو هم به خوبی بیان کرده.
  4. این دست طرح های گرافیکی رو خیلی خوشم میاد؛ دو نوع عکس از دو جای مختلف کنر هم قرار میگیره و مقایسه میشه. البته المان های محیطیشون بنظرم خیلی مهمه چطور انتخاب بشه. توی این طرح دیدم که مهمترین قسمت خودروها که اغلب اولین قسمتیه که دیده میشه یعنی قسمت سپر و کاپوت آورده شده و دو زاویه مختلف از دو خودروی سانتافه و اسپورتج. بنظرم تونسته زیبایی و جذبه ی خودروها رو خوب نشون بده. من البته این طرح ها رو توی گشت و گذارم پیدا کردم (از سایت همراه مکانیک)
  5. من این طرح رو توی جستجوهام دیدم. البته مال خودم نیست ولی بنظرم جالب اومد که برای تبلیغ خودرو سعی کرده اون رو توی نقاط دست نیافتنی مثل کوه نشون بده. جدا از بحث تبلیغاتش، طراحی خوبی انجام داده که بنظرم برای الگوبرداری خوبه.
  6. در واقع هدف از این طرح نشون دادن این مطلب بود که خودروهای دست دوم طبق آمارهای موجود، ایرادات فنی و ظاهری زیادی هستند که از چشم خیلی ها پنهان می مونه و فقط کارشناسان متخصص میتونن اون عیب ها رو بفهمن.
×
×
  • جدید...