رفتن به مطلب
انجمن گرافیک ایران

bamaaa

Members
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط bamaaa


  1. اگر youve صرف کمی وقت در کاوش در جهان از قلم های فتوشاپ، شما هیجان زده برای پیدا کردن یک دنیای جدید رو بطور کامل در فتوشاپ CS6. همچنین به عنوان یک بازآرایی پانل ایستگاه از پیش تنظیم شده و سپس با استفاده از برس و قلم مو، برس که کار با بالاتر قرص WACOM دو طبقه جدید وجود دارد: خاصیت فرسایش پذیری برس، و Airbrushes. بیایید نگاهی عمیق تر در تمامی موضوعات جدید، و همچنین به عنوان بیایید کلاهبرداری چند شما ممکن است آگاه باشند از.

    نکته 1 - چیزی ظریف برای شروع
    برای شروع، ایجاد یک سند جدید با پس زمینه سفید، حداقل 1000 x 1000 پیکسل، و ایجاد یک لایه جدید به رنگ بر روی. B را فشار دهید از ابزار قلم مو، D را به مجموعه ای از رنگ های پیش فرض را انتخاب کنید. کنترل را نگه دارید و انتخاب، و سپس کلیک کنید و بکشید به سمت چپ و راست برای تنظیم سایز براش راحت است. هنوز نگه داشتن آن کلید، کشیدن بالا و پایین کنترل سختی براش را بر روی سر برس مدور.


    نگه داشتن کنترل و انتخاب، کشیدن در اطراف با سر برس دایره ای اساسی است.

    هیچ یک از این از نسخه های قبلی تغییر کرده است، اما انگار علاوه بر ظریف در اینجا به رفتار CS5. باید قلم مو کنونی سختی یعنی آن پیچیده تر از یک قلم مو به طور منظم دایره و سپس با کشیدن به بالا و پایین تغییر کدورت را پشتیبانی نمی کند. مفید است، اما به طور بالقوه خطرناک است اگر شما از آن آگاه نیست.


    نگه داشتن کنترل و گزینه، با کشیدن در اطراف سر قلم مو پیچیده غیر دایره.

    نکته 2 - اعتصاب مطرح
    انگار یک بخش جدید در وسط به نام قلم مو مطرح و مانند همیشه، بر روی نام آن کلیک کنید برای دسترسی به تنظیمات عمیق تر در. این پنل جدید به شما اجازه می دهد تا شیب پیش فرض X، Y شیب، چرخش و تنظیمات فشار شما را برای نقاشی خود را.


    قلم مو مطرح بخش تنظیمات در پانل برس.

    قرص WACOM پشتیبانی نمی کند همه این تنظیمات، بنابراین آن بسیار مفید است که شما هم اکنون می توانید آنها را تقلید در صورت نیاز. در این بخش همچنین به شما اجازه می دهد که قلم را زیر پا بگذارند، باید به شما می خواهم به کار با قلم مجازی خود را در یک زاویه ثابت است، اما قلم واقعی خود را در برخی از زاویه دیگر.

    نکته 3 - پروژه کار خود را
    با این حال، با اکثریت از قلم در فتوشاپ CS5، youd به شیب قلاب، فشار، و غیره را به مسواک زدن خواص مانند کدورت، اندازه و غیره. من یک بار با استفاده از شیب برای کنترل پیشزمینه / ترکیب پس زمینه، و در حالی که این ممکن است مفید باشد، خود را به سختی واقع بینانه است. تنها برس مو را در یک راه واقعی پاسخ می دهند، و در حالی که قلم مو هنوز وجود دارند، وجود گزینه thatll جدید روز خود را.


    پویایی و شکل قلم مو را بردارید جدید طرح ریزی و با عصبانیت سخن گفتن زاویه کمی اضافه شده برای شانس.

    نگاه در شکل بخش دینامیک برای چک باکس با نام تجاری جدید در پایین: براش طرح ریزی شده است. در حالی که این گزینه ها است ticked، سر قلم مو خواهد شد اریب و کوچک کند تا منعکس کننده جهت گیری فعلی از قلم. بنابراین، برای مثال، شما می توانید، سر قلم مو پیچیده و عظیم، استفاده کنید، اما آن را مانند آن که در زاویه برگزار می شود. این راه طولانی برای اضافه کردن یک احساس واقعی به کار با قلم مو فتوشاپ. سعی کنید این:

    شناخته شده به طور پیش فرض من همون قلم مو برای رفتن پروانه های قدیمی مورد علاقه انتخاب کنید. (اگر شما نمی تونم پیدا کردن آن، سر به پانل ایستگاه از پیش تنظیم قلم مو، و سپس انتخاب براش اثر ویژه از منوها پانل، سپس افزودنپرونده).

    در دینامیک شکل، در کادر انتخاب قلم مو پروجکشن تبدیل شود.

    اگر شما یک قرص های WACOM که برای کمک به حداقل شیب (به احتمال زیاد Intuos) و سپس چرخش قلم مو بر روی بوم را امتحان کنید، به پروانه ها در زاویه براش شما.

    حتی اگر رایانه لوحی خود است که فانتزی (و یا شما فقط یک موس دستی) شما همچنین می توانید ملحق شوید. با کلیک بر روی قلم مو نام، گزینه مطرح نیست. X تنظیم شیب تا 100٪ و شیب Y را -100 بگذارید. تیک نادیده گرفتن شیب X و checkbox را انتخاب Y نادیده گرفتن شیب بیش از حد. در حال حاضر، مهم نیست که از چه زاویه ای برس خود را برگزار می شود، پروانه ها همه شمال غربی نقطه. برای دیدن این واضح تر، شما می توانید لغو انتخاب پراکندگی، سپس برس نکته شکل را انتخاب کنید و مقدار فاصله را به 200٪ افزایش دهد.
    پروانه ها با اشاره به همان شیوه.

    نکته 4 - سقوط از هم جدا با برس خاصیت فرسایش پذیری
    بزرگ آن را قادر به تنفس بیشتر از زندگی به قلم استاندارد است، اما چقدر در مورد چیزی حتی واقعی تر است؟ اگر youve کار با مداد رنگی پاستل، شما می دانید که آنها می پوشند به سرعت. یک مربع جدید می تواند تبدیل به یک گوه نوک دور تازه توسعه نقاط مسطح است. این ناتمامی ها به سرعت تبدیل به ویژگی های که یک هنرمند می توانید استفاده کنید، و در حال حاضر فتوشاپ می توانید آنها را بیش از حد تقلید اگر شما یک قرص است که پشتیبانی از شیب. اگر شما انجام دهید، انتخاب از پیش تعیین شده ذغال سنگ ذغال سنگ مربع از پانل ایستگاه از پیش تنظیم قلم مو، پس از آن در گوشه بالا سمت چپ بوم نگاه کنید برای دیدن یک پیشنمایش از قلم شما.

    در بخش نکته شکل قلم مو، نرمی به 100٪ تا نوک پا در اوردن با سرعت بیشتری. نگه داشتن قلم خود را در یک زاویه کم عمق سازگار شاید کم کردن، با اشاره به طرح بالا گوشه سمت چپ برای مدت کوتاهی است.

    شما ببینید که نوک پوشیدن را به یک نقطه نوک تیز به جای یک مربع است، اما شما معتاد از جوهر.


    پایین نوک برس خاصیت فرسایش پذیری یک بار مربع استفاده می شود.

    در حال حاضر، قرعه کشی چند خطی، نگه داشتن قلم در tilts مختلف. این تو هستی که باید توانایی دیدن داشته باشی که برخی از زوایای تولید یک خط نازک، که در آن، ازمن میخوای با استفاده از لبه های نوک فرسایش یافته، و برخی از زوایای تولید یک خط چربی، که در آن شما با استفاده از منطقه بزرگ مسطح است.


    چند خط از همان نوک برگزار شد، در جهات مختلف است.

    بسیاری از اشکال دیگر از قلم مو قسمت نکته شکل در دسترس هستند، بنابراین آزمایش با خاصیت فرسایش پذیری نقطه جدید، تخت، گرد، مربع و مثلث انواع. و باید به شما نیاز نوک برای بازگشت به حالت اولیه خود، فقط تیز فشار دهید نکته را فشار دهید.


    تنظیمات برس خاصیت فرسایش پذیری.

    نکته 5 - یکپارچهسازی با سیستمعامل با ویژگی رنگ پاش جدید
    در حال حاضر خیلی بیشتر از سادگی یک چک باکس در نوار ابزار و یک کنترل جریان، رنگ پاش است که در حال حاضر یک نوع سر قلم مو که پاسخ های مختلف، راه پیچیده تر به فشار و انحراف قلم خود را. که با فشار بیشتر، نزدیک تر پاش مجازی به کاغذ مجازی و اسپری تنگ تر است. استفاده از فشار کمتر و پاش پخش می شود، در حالی که شیب حاکم جهت اسپری. گزینه های اضافی برای چقدر spatters رنگ در لمس نهایی مفید است.
    تنظیمات برس خاصیت فرسایش پذیری.

    برای استفاده از رنگ پاش، سر به پانل ایستگاه از پیش تنظیم قلم مو، و سپس به پایین رفته تا ایستگاه از پیش تنظیم رنگ پاش جدید با آیکون جدید خود را به شما را ببینید. رنگ پاش نرم افزار تراکم بالا دانه دار را انتخاب کنید. D را فشار دهید تا تنظیم پیش فرض سیاه و سفید، و رنگ در سراسر بوم. سعی کنید با فشار دادن سخت تر و نرمتر، و شیب قلم بالا و پایین به شما به عنوان انجام این کار است. اگر شما از طرفداران تمام دانه، شما می توانید دانه دانه بودن را به نوبه خود برای یک اثر نرمتر. سعی کنید برخی از ایستگاه از پیش تنظیم دانه ای کمتر برای شستشوی نگاه آبرنگ کاملا متفاوت با استفاده از قلم مو برای یک نتیجه پیچیده بافت و دو.

     

    در حالی که خود را همواره امکان استفاده از قلم های مختلف حتی عظیم 2500 هیولا PX رئالیسم بیشتر گزینه های جدید در اینجا قرض دادن به سر برس پیچیده، و به گزینه های نام تجاری جدید اگر youd مانند به تقلید ابزار هنر فیزیکی است. فتوشاپ CS6 سریعتر از همیشه است، و به راحتی ارزش ارتقاء اگر شما به طور مرتب رنگ دیجیتالی.


  2. چند سالی است که تقریبا بیش‌ترین وقتم برای بازی‌های ویدیویی صرف قسمت آلتیمیت تیم فیفا می‌شود و خب در چند وقت اخیر و پس از تمام شدن آلتیمیت تیم نسخه قبلی هم بی‌صبرانه منتظر انتشار فیفا 20 بودم تا دوباره ساخت تیمی از صفر و بهتر کردن آن به مرور زمان را آغاز کنم. اما خب حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟

    در یک هفته‌ای که از انتشار بازی گذشته، بیشتر از اینکه درگیر آلتیمیت تیم و ساخت تیم در آن باشم، مشغول گل کوچیک بازی کردن در زمین‌های فوتبال خیابانی ریو دو ژانیرو یا سالن‌های توکیو بودم! از شما چه پنهان قبل از انتشار بازی، تصورم این بود که بخش ولتا هم نهایتا چیزی شبیه به قسمت The Journey و یک سرگرمی چند ساعته خواهد بود که قرار است پس از تمام کردن آن برای همیشه کنارش بگذارم و دوباره تجربه‌ام از بازی محدود به آلتیمیت تیم شود.

    ولی خب سخت در اشتباه بودم و ولتا، نه‌تنها یک حالت یک بار مصرف و چند ساعته نیست که شاید بتوان آن را یکی از بهترین بخش‌ها در بین حالت‌های مختلف فیفا 20 دانست؛ بخشی که به شکل تمام و کمال لذت بازی کردن در زمینی کوچک‌تر در مقایسه با زمین چمن فوتبال را ارائه می‌دهد و گیم‌پلی آن هم به شکلی طراحی و .خلق شده که می‌تواند هیجان به مراتب بیش‌تری در مقایسه با فوتبال معمولی در بازی داشته باشد و اوقات بسیار مفرحی برای بازیکنان فیفا 20 خلق کند

×
×
  • جدید...