Google AdWords گوگل ادوردز

Google AdWords و طراحی سایت

زمانی که افراد مختلف تلاش می کنند که کلمات کلیدی مناسب را برای طراحی سایت خود و سئو سایت مناسب بیابند یکی از بهترین روش های و سایت هایی که می تواند به آنها کمک کند سایت Google AdWords می باشد. در این سایت شما قادر خواهید بود که امکانات و ویژگی های زیادی را برای یافتن کلمات کلیدی متناسب با فعالیت خود پیدا کرده و انتخاب کنید. از جمله این امکانات این است که لیستی از متوسط جستجوی ماهیانه و نیز کلمات مشابه را به شما ارائه می دهد که با توجه به آن می توانید کلمات بهتری را برای سایت خود انتخاب کنید که نزد کاربران نیز محبوبیت داشته باشد. به همین دلیل است که گوگل ادوردز می تواند نقش مهمی را در طراحی سایت شما و نیز بهینه سازی سایت در مراحل بعدی داشته باشد. دقت داشته باشید که علاوه بر کلمات برخی از جملات و یا کلمات ترکیبی نیز می تواند ترافیک بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد و از نظر سئو سایت نیز به شما کمک کند رنک خوبی به دست آورید.



اهمیت انتخاب کلمات کلیدی مرتبط در طراحی سایت

در انتخاب کلمات کلیدی در طراحی وب سایت نکات زیادی می تواند دخیل باشد که البته به تناسب اهمیت می توان مهم ترین موارد آنها را در نظر گرفته و در موردشان صحبت کرد. از مهم ترین این مؤلفه ها علاوه بر استفاده از Google AdWords و کلمات پُر جستجو توسط کاربران باید به مرتبط بودن کلمات با استراتژی ها و اهداف بلند مدت کسب و کار و حوزه فعالیت شما اشاره کرد. ترسیم یک چشم انداز کلی در محتوای طراحی سایت شما ضروری بوده و باید مطابق با آن کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر حوزه کاری شما طراحی وب سایت باشد و بخواهید کلماتی مانند تور گردشگری یا تعمیر کامپیوتر انتخاب کنید قطعاً با چارچوب کاری شما و کُلیت برنامه های شما همخوانی نخواهد داشت. بهترین کار این است که از کلماتی مانند طراحی وب سایت، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، ساخت سایت و غیره استفاده کنید.
[تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ] ، [تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ] ، [تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ] ، [تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ] ، [تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ] ، [تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ] ، [تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ] ، [تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ] ، [تنها کاربران عضو شده می توانند لینک ها را مشاهده کنند ]

طراحی سایت خود را بروز کنید

بازسازی محتوا در طراحی سایت

یکی از مهمترین بخش هایی که در یک سایت بعد از گذشت زمان نیاز به بازسازی و بروز کردن دارد محتوای سایت شما می باشد که بر سئو سایت و طراحی سایت شما و رنک گوگل می تواند تأثیر بگذارد. محتواهای قدیمی در گذر زمان باید بروز شده و طبق تغییرات در آن حوزه بازسازی شوند تا بتوانند کماکان ترافیک و بازدید داشته باشد. یکی از اشتباهات رایج در طراحی سایت و هنگام بازسازی محتوای سایت این است که مدیران مطالب و محتوایی که به نظرشان به درد نمی خورد را حذف می کنند در حالی که می توانند با تغییر آن بر رنکینگ خود تأثیر بگذارند و کاربران را نیز راضی نگه دارند. حذف محتوای قدیمی یک اشتباه است و موتورهای جستجو از جمله گوگل اصلاً از این کار استقبال نمی کنند. به یاد داشته باشید که هر میزان تعداد و کیفیت مطالب شما بهتر باشد و مطالب قدیمی سایت خود را نیز نگهداری کنید سایت شما رنک بهتری از سایت های دیگر خواهد گرفت. مهم نیست صفحات قدیمی موجود در طراحی سایت شما تعداد بازدید کمی داشته باشد ولی همان هم می تواند بر سایت شما و بهتر شدن رنکیگتان مؤثر باشد.

بازسازی لینک ها و ساختار طراحی سایت

این مورد هم در طراحی وب سایت شما بسیار مؤثر می باشد و باید دقت کنید که تمامی لینک های داخلی و بک لینک های خارجی سایت شما می تواند بر سایت شما مؤثر باشد. موتورهای جستجو چند وقت یکبار تمامی سایت و بخش های مختلف آن را مورد بازبینی قرار می دهند و لینک های جدید و قدیمی چه داخلی و چه خارجی را بررسی کرده و مطابق با آنها به سایت شما رنکینگ خواهند داد. حذف کردن لینک ها نیز به مانند محتوا می تواند تأثیر منفی بر سایت شما داشته باشد و رتبه آن صفحاتی که مقصد لینک می باشند را پایین بیاورند. بنابراین در سایت ها و انجمن هایی که لینک قرار می دهید اطمینان حاصل کنید که لینک های شما را حذف نمی کنند. انجام تغییرات و بازسازی محتوا و لینک های سایت می تواند تا چند هفته با اینکه به درستی هم انجام شده باشد بر روی رنکینگ شما تأثیر منفی گذاشته ولی بعد از چند وقت دوباره رنکینگ خود را پس خواهید گرفت و حتی بهتر. بنابراین انجام تغییرات را به مواقعی ارجاع دهید که سرتان خلوت بوده و کاربران کمتری از سایت شما دیدن می کنند. برای مثال یک سایت تور گردشگری نباید در ایام نوروز اقدام به بازسازی سایت کند.